Позакласний захід "Квест до дня учителя"

Про матеріал
Сценарій святково-розважальної програми для вчителів. До заходу залучені учні 4-9 класів. Метою заходу є виховання в учнів поваги до професії учителя. Розвивальною метою є виховання в учнів творчих театральних здібностей.
Перегляд файлу

1

 

 

Квест до Дня учителя

Виходять учні 9 класу

(звучить музика)

 

  1. Добридень, дорога вчительська  родино!

2. У цей чудовий осінній день прийміть вітання з нагоди Дня вчителя!

3. Мудрі наші вчителі і добрі вихователі!

4. Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!

5. Ми дуже вдячні вам за турботу про нас, учнів.

6. Так хочеться подарувати вам долі світлої, мрії блакитної.

7. Любові неземної. Краси золотої.

8. Міцного здоров’я для вас повсякчас!

9. Щоб ви посміхались щоденно до нас!

10. А ще Нової української школи, та такої, якою її бачить кожен із вас.

 

Ведучий.  Коли людина мріє – її мрії здійснюються. Мрії наповнюють наше

життя барвами,  вони допомагають нам пізнати себе. Ніколи не можна позбавляти себе мрій, бо людина  без них існувати не може.

Ведучий. Я знаю одного хлопчика, який мав дуже багато мрій, але зовсім не

мав бажання самостійно їх досягати. Давайте подивимось, чи зміг він

перебороти свої лінощі?

                                                     (на фоні музики)

Казка «Золота рибка. Наш час»

Ведучий: В одному мальовничому cелі  жив собі хлопчик Ярко. Він ніколи не сидів спокійно, у садочку був першим вигадником та бешкетником. А коли підріс і пішов до школи – не відчував особливого бажання вчитися: був веселим та жартівливим, ганяв у футбол, любив рибалити… Та от оцінки у шкільному журналі були ой-ой-ой!

Ведучий: А все тому, що був Ярик незібраним, ледачкуватим!

Ярик(з м’ячем, гукає): Рома! Виходь, поганяємо м’яча!

Рома: Я не можу, роблю математику, а ти що, вже зробив?

Ярик: Я? А навіщо мені математика? Коли я стану президентом, за мене усе підрахують міністри!

 Сашко! Пішли футбол пограємо?

Сашко: Не можу! Контрольна з української на носі!

Ярик: У тебе? На носі? І давно? (сміється) Чим лікуєш?..

Еххх, щось сумно…Піду порибалю!

Ведучий: Узяв наш Ярик вудочку, узяв ще й черв’ячків!

Подумав:  «це ж на мій улов не вистачить гачків!»

Ведучий: Оце вже самовпевнений майбутній наш політик!

Заняття знайде, щоб лише уроки не робити!

Ярик: От би зловити справжню золоту рибку! Як у казці!Нехай дасть мені планшет…ні  телефон… Ні! Відразу айфон !

Ведучий: Сів Ярик на березі і став чекати.

Пробігла година…

Ведучий: А потім ще деякий час…

Ведучий: І ось, нарешті, перший улов!

Ярик (витягає вудку з бляшанкою на гачку) Ой, лишенько! Що це? А-ааа…Це ж ми з хлопцями були на пікніку!

Ведучий: Закинув Ярик свою вудку вдруге, і витягнув – ріпку!

(Ярик «витягає» дівчинку у костюмі ріпки)

Ріпка: Добридень, шановні! Це ж казка про діда та ріпку?

Ведучий: - Ні, це казка не про ріпку, а  про Рибку!!!

Ріпка: -А!!!!, вибачте, помилилася адресою, знову GPS підвів….(ріпка йде.)

Ведучий: Закинув втретє Ярик свою вудку, а оскільки з третього разу усе в казках виходить, то витягнув він золоту рибку!І не одну!

(танець рибок під музику)

Рибка1:  Де дідусь? Скажіть будь-ласка?

Це, скажіть, хоч наша казка?

Рибка2: А де баба і корито!

Рибка3: Годі, рибки, гомоніти!

Лише подивіться! Який хлопець нас впіймав!

Рибка1: Це ж той «герой», що нашу річку забруднює!

Рибка2:Це той що по горобцям з рогатки б`є!

Рибка3:Це той, що до школи не хоче ходити! Цікаво, що він буде просити!

Ярик: Хочу айфон 6!

Рибка1: І це зробить тебе щасливою людиною?

Ярик: Хоча ні…Чекайте, рибки. Хочу спортивний велосипед!

Рибка2: І це зробить тебе щасливим?

Ярик: Звичайно! Хоча ні… Хочу…Хочу…Я знаю! Хочу стати успішною людиною, добре заробляти! Ось так! І тоді я сам куплю і айфон, і велосипед! Та який там велосипед, великий джип! А якщо чесно, то не це головне. Стати хорошою людиною – от про що я найбільше мрію.

Рибка: Добре! Ми можемо зробити так, щоб ти в майбутньому став хорошою людиною!

Рибка: Але за однієї умови!

Рибка: Ти повинен із вдячністю брати ті знання, які будуть давати тобі у школі! Адже без твого власного бажання жоден вчитель не зможе поділитися знаннями з тобою!

Ярик: Я згоден! Я хочу!

Рибки і усі разом: А значить –  усе вийде!

Ведучий : З тих пір наш Ярик так змінився,

ходив до школи , гарно вчився!

Ведучий: Не впізнає синочка мати –

він мріє педагогом стати!

Ведучий: Спасибі рибкам золотим,

попрацювали добре з ним!

Ярик : Спасибі нашим вчителям,

за все я щиро вдячний вам!      

 (діти залишають сцену під музичний супровід)

Ведучий . Отож, запрошуємо всіх до Нової української школи, Школи Мрій та Бажань!!! 

 Сьогодні все нами задумане обов’язково здійсниться!!! Адже сьогодні

день Ангела

наших любих і дорогих педагогів!!!

Ведучий . Чи замислювалися ви коли-небудь про значення чисел у житті

людини, про значення чисел в нашому з вами житті? Що ховається в звичай-

них нехитрих циферках? Ось, наприклад, магічне число 7.

Ведучий. Сім днів тижня, сім нот і сім основних кольорів, сім чудес світу,

сьоме небо, сім мудреців...

Ведучий. Свобода, Україна, Кохання. Містика, скажете? Але ж у всіх оцих

словах по сім літер. Як і в слові «Господь», і у слові  «Вчитель».

Ведучий.  І саме з приміщення, яке пов’язане з числом 7, символічно

розпочнеться перший

урок Школи Мрій і Бажань.  Запрошуємо вас на урок до класу, де

знання здобуваються за допомогою 7 знаків.

А що це за знаки, вам потрібно відгадати.

   Без цих знаків загадкових

                                                             Не обходимось ніколи.

  На письмі вони доречні.

                              І це факт незаперечний! (розділові знаки)   

                                    (фото кабінету української мови та літератури)

Урок рідної мови

(на фоні презентації, під музичний супровід)

Ведучий.  Багряним листом зацвітає осінь... Учителю, це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей.

Ведучий. Блищать ранкові роси... Учителю! Це тобі  вони дарують свої перли краси – прийми їх. Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю! Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

Ведучий. Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю! Це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

Ведучий. Мерехтять зорі... Учителю!Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

Світить місяць... Учителю! Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

Шепоче вітер – це він наспівує тобі на вухо неповторну мелодію Любові.

Ведучий. Плаче хмарка... Учителю! Це вона просить в тебе вибачення від імені усіх учнів, які образили тебе. Дзвенить дзвоник... Учителю! Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.І як  шкода, що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято як День Учителя, твій день.

Ведучий. Шановні вчителі! Розпочинаємо урок рідної мови.

Ведучий. Пропонуємо вам розшифрувати наш рідний український алфавіт. Що означають букви вашою мовою, мовою вчителів.

(вчителі отримують листки з буквами та ручки, пропонують свої версії)

(Звучить мелодія)

Відповіді вчителів

Ведучий. Неперевершені відповіді вчителів, тепер учням все зрозуміло, з першого вашого звуку, навіть слів не потрібно.

Ведучий.  Ви так старанно трудились, що, напевно, потомились. Тому настав час фізкультхвилинки


 

 


                                             Фізкультхвилинка

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(Ведучі розносять цукерки у корзинці)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

Ведучий. А зараз вирушимо до наступного класу. Цей предмет тісно пов’язаний із цифрою 7. Спробуйте відгадати.

Сіла зграйка пташенят

На п’ятірко дротенят.

Якщо ви їх упізнаєте,

          То мелодію зіграєте. (ноти)

 

                                                 (фото кабінету ритміки)

                                                         Урок музики

Ведучий. Учителю, в імені твоїм любов до життя і натхненне його відтворення, безмежна щедрість серця, невгамовна енергія і незгасне пізнання нового, новизна у слові,  уміння пробудити в дитині бажання стати такою, якою вона може і повинна стати.

Ведучий. Сьогоднішнє свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Саме музикою, дорогі наші вчителі, ви зараз будете насолоджуватися.

Ведучий. Розпочинаємо урок музики.

Завдання: вгадати почуту пісню за  трисекундне звучання. Відтворити її з допомогою музичних інструментів.

 

(Лунає музика. Вчителі відгадують її і підіграють на дитячих музичних інструментах)

Ведучий. Молодці. Справжні віртуози.

Пісня


 Ведучий. Тільки найкращі у світі  вчителі могли так блискуче справитися зі складним завданням, заслуживши право перейти на наступний урок. Він відбудеться в приміщенні, яке теж пов’язане із числом.

Підказка: кожен учень нашої школи ладен щодня проводити там усі 7 уроків.

Тут портал відкривається в світ віртуальний.

Він бува ігровий, а буває – навчальний. (кабінет інформатики)

 

(фото кабінету інформатики)

                                                        Урок інформатики


Ведучий. Як би не хотілося учням, сідаючи за комп’ютери, поринути у світ соціальних мереж чи зіграти в найцікавішу у світі гру, вони добре вивчили правило кабінету інформатики: «Спочатку працюємо, а потім – граємо!» Тож насолоджуймося результатом їхньої спільної праці!

                                                  (відео про школу і вчителів


 

Ведучий. Але школа без учнів неможлива! І ми пишаємося тим, що ділимося своїми знаннями з вами, дорогі наші діти. Саме з вами пов’язані наші шкільні мрії та бажання.

Ведучий. Пропонуємо сьогодні нашим учителям та вихователям трішечки побути дорослими  учнями. До вашої уваги кілька запитань. А ваші щирі відповіді ще більше об’єднають і згуртують нашу шкільну родину.

Анкета-жарт

  1. Який урок був для вас улюбленим у школі?
  2. Скільки класних кімнат у нашій школі?
  3. Куди відчиняються двері в кабінеті директора: від себе або на себе?
  4. Якого кольору штори в їдальні?
  5. Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?
  6. У якому класі найбільше дівчаток?
  7. Як звали Вашу першу вчительку, чим вона Вам запам’яталась?
  8. Яка різниця між учнями 1 та 9 класів?
  9. Як Ви гадаєте, а чи були ви бешкетником у школі?
  10.  Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого шкільного життя?
  11. Якого кольору очі у вашого заступника з навчально-виховної роботи?
  12. О котрій годині закінчується четвертий урок в суботу?

Ведучий. Дякуємо за відверті відповіді. Ми вкотре переконалися в тому, що наші педагоги – найкращі!

Ведучий. Бажаємо вам злетів і нових висот,

Щоб зникли труднощі навіки.

Побільше щоб отримали державних нагород,

І щастя плинуло до вас, як ріки.

Виходять всі учасники свята

  1. Ми пишаємося, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у цих вчителів.
  2. І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
  3. Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
  4. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
  5. І не лише в день свого професійного свята.
  6. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
  7. А ще ми хочемо сказати вчителям : «Ми вас любимо!» (разом)

                                               Фінальна пісня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку