Позакласний захід КВВ (конкурс веселих і винахідливих)

Про матеріал
Сценарій конкурсу: КВВ (Конкурс веселих і винахідливих) - 8 кл. Позакласний захід можна використати під час проведення тижня фізики.Завдання конкурсу базуються в основному по розділу теплові явища та темі будова речовини. Тому бажано проводити захід у 8 класі у ІІ семестрі. Можна також використати елементи цього конкурсу для проведення підсумкового заннятя по темі "Теплові явища" в ігровій формі
Перегляд файлу

 

 КВВ (Конкурс веселих і винахідливих) - 8 кл.

Сценарій конкурсу:

   I. Вступне слово ведучого

   II.Вихід команд, .(привітання).

   III.Основна частина ( проведення конкурсів ).

1.     Конкурс «Розминка».

2.     Конкурс «Змагання аматорів кросвордів».

3.     Конкурс «Фізика і життя».

4.     Конкурс «Картки».

5.     Конкурс «Допоможи роззяві».

6.     Конкурс уболівальників.

7.     Конкурс «Приказки і прислів'я».

8.     Літературний конкурс «Домашнє завдання».

IV. Підбиття підсумків ( визначення переможця).

І. Вступне слово ведучого. Що таке КВВ?

КВВ - гарячий час, коли вся людська маса дисоціює на уболівальників і гравців.

               Гравці команди, що перемогла, заряджені позитивно, а що зазнала поразки - негативно.

               Журі заряджено електронейтрально.

               Наш перший закон - закон збереження успіху. Повний запас успіху  обох команд сталий. Він тільки може переходити від однієї команди до  іншої.

               Коефіцієнт питомого опору - це ставлення вчителів до підготовки КВВ.

               Коефіцієнт питомого опору обернено пропорційний до оцінок, які ми одержуємо в період підготовки до КВВ.

 

Існують три закони КВВ динаміки:

Iзакон: фізика + гумор = соті. Чим більше фізики, тим менше гумору, і навпаки.

II                      закон: у замкнутій системі залу, коли гравець тягне час, глядачів тягне до виходу.

III                  закон: сили взаємодії команд, що змагаються, протилежні за напрямом, але не рівні за значенням.

 

II. Вихід команд, (оцінка - 5 валів).

     Під час виходу, команди повинні представити свого капітана, назву команди   та емблему якщо вона є. Привітання може супроводжуватися піснею, віршем та ін.

ІІІ. Основна частина (проведення конкурсів).

1. Конкурс „Розминка".

Кожна команда готує по три запитання суперникам. За правильну відповідь на запитання нараховується 1 бал. ( Оцінка конкурсу - 3 бали ).

1.    Чому собака в спеку висовує язика?

2.    Чи буде лід танути швидше, якщо його загорнути в хутро?

3.    Холодильник не працює, як можна зберегти в пляшці молоко холодним у спеку?

4.    Чи правильно, що сніг гріє землю?

5.    У якій сукні влітку не так спекотно у світлій чи темній?

6.    Чи можна розплавленим металом заморозити воду? ( Так. Крапля води замерзає на поверхні ртуті, температура плавлення якої дорівнює -39° С )

 

2. Конкурс „Змагання аматорів кросвордів"

Форма сітки та запитання записані на картках, які роздаються кожній команді. Кросворд треба розв 'язати записавши свої відповіді в картку.

На виконання завдання відводиться 1,5 хвилини

Запитання по горизонталі:

1.    Як називається хаотичний рух молекул у тілі ?

2.    Вид теплопередачі.

3.    Тепловий двигун, в якому немає поршня, шатуна і кривошипа.

4.    Посудина, в якій страва зберігається гарячою.

5.    Теплопередача, за якої енергія переноситься струменями газу чи рідини.

6.    Прилад, що складається з двох посудин, розділених повітряним проміжком.

7.    Процес обернений кристалізації.

8.    Енергія обумовлена рухом і взаємодією молекул у тілі.

9.    Процес обернений конденсації.

 

 

 

image

 

 

  

 

 

3. Конкурс „ Фізика і життя ".

Кожній команді по черзі задається питання, на обдумування відповіді дається 30 сек. Якщо команда не знає відповіді, то питання переходить до іншої команди.

За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

1.       Що заважає семикласнику Дмитру, якого побачив під час паління директор, розпастися на окремі молекули і зникнути з виду?

2.       Чому семикласник Іван, якого переслідує мами з віником, не може стиснутись до розмірів таргана і втекти в шпаринку?

3.       Таня, стоячи у мами за спиною, беззвучно вилила собі на голову склянку парфумів. Як мама про це дізналася?

4.       В яких людей швидше рухаються молекули: здорових чи хворих?

5.       Одного вечора одиниця вимірювання довжини зустріла в сутінках одиницю вимірювання маси, і обізнавшись прийняла її за одиницю вимірювання швидкості. Хто кого не впізнав?

6.       Що заважає Марійці кататися на санчатах з гірки, протягом усього року?

7.       Що росте догори коренем?      (Бурулька).

8.       Зоря - зоряниця, молода дівиця,

Гуляти ходила, сльозу зронила, Місяць бачив - не підняв.

                      Сонце бачило - підняло.            ( Роса )

 

 

4.   Конкурс ,, Картки ".

Оцінка конкурсу — 4 балів

Кожна команда отримує по 3 картки, на яких зображено портрети вчених, фізичні прилади , формули, технічні пристрої, і т.д . Потрібно пояснити, хто і що зображено на цих картках, де використовують таки пристрої і т.д.

 

 

5.   Конкурс „Допоможи роззяві".

Оцінка конкурсу - 8 балів.

На дошці, поділеній на дві частини, написано формули в такому вигляді: Потрібно за 30 секунд правильно дописати формули. За кожну правильно дописану формулу - 1 бал

 

6.   Конкурс уболівальників.

1.Капітанам уболівальників видають конверти з буквами, з яких треба скласти слово, що означає фізичне явище.     ( 1 бал ) 2. Перерахуйте яких ви знаєте фізиків. (1 бал )   

8.   Конкурс „Приказки і прислів 'я ".

Розкрити фізичну суть прислів 'я чи приказки. Правильна відповідь І бал.

1.     Коси, коса, поки роса, роса спала - робота пропала.

2.     Поки Сонце зійде, роса очі виїсть.

3.     Цвяхом моря не зігрієш.

4.     Вітер сніг з'їдає.

5.     Куй залізо поки гаряче.

6.     Поле зі снігом, комори с хлібом.

7.     Йде як по маслу

8.     Клин клином вибивають.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


9.   Домашнє завдання. (Пісенно-літературний конкурс).

Кожна команда має заспівати куплет пісні або ж зачитати рядки вірша, в якому ідеться про фізичні явища, а потім прокоментувати їх. Оцінка конкурсу - 6 балів.

IV. Підбиття підсумків. Визначення команди-переможниці та найактивніших учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Фізика, Позакласні заходи
Додано
16 березня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку