Позакласний захід "Літературна вікторина знавців зарубіжної літератури ".

Про матеріал

Літературна вікторина знавців зарубіжної літератури буде цікавою учням старших класів. Вчитель може використати вікторину у вигляді брейн-рингу .Вікторина буде доречною при проведенні тижня зарубіжної літератури у школі.

Перегляд файлу

 

 

 

Літературна вікторина знавців зарубіжної літератури (брейн-ринг)

Мета: повторити та закріпити знання учнів із зарубіжної літератури, ознайомити з цікавими моментами творчості світових письменників ;виховувати любов до поезії та літератури.

Обладнання: ноутбук, портрети письменників, реквізит для гри.

Правила гри :у змаганні беруть участь дві команди старшокласників (8-10 класи),гра продовжується поки одна з команд не набере 10 балів, тобто відповість правильно на 10 запитань під час різних етапів гри.

 

                                                     Хід гри.

Учитель .Добрий день ,учні та вчителі !Сьогодні ми з вами позмагаємося у знаннях із зарубіжної літератури. Давайте відразу оберемо склад команд. Ми маємо двох капітанів. Підтримайте їх оплесками.

Учасники повинні витягнути фішку з прізвищем капітана.

Отже, команди сформовані ,займайте ваші місця за столами.

Після оголошення запитання дається одна хвилина на обговорення, яка команда швидше обирає відповідь, натискає кнопку. Якщо відповідь не вірна ,шанс відвовісти надається іншій команді. Хто відповідає, вирішує капітан.

1 тур.

На дошці висять портети  письменників .Портрет письменника говорить ,що саме про його творчість або про нього буде мова.

      1.Олександр Пушкін

Якій героїні О. Пушкіна належать такі слова:

«Я  к вам пишу- чего же боле?

 Что я могу еще сказать?

 Теперь ,я знаю, в вашей воле

Меня презреньем наказать…»

2.Віктор Гюго

Як звали ключаря-горбуна у романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері»? (Квазімодо)

 

     3.Якоб і Вільгельм Грімм

Екранізація якої казки братів Грімм визнана найкасовішим  (тобто зібрала найбільше коштів від переглядів) мультиплікаційним фільмом «всіх часів і народів»? (Екранізація казки «Білосніжка та семеро гномів», що за весь час зібрала у світовому прокаті 866,5 млн дол.)

4.Якщо ти знайомий з творчістю Бальзака ,дай відповідь на запитання: скільки все-таки років жінці бальзаківського віку)

(30.Цей вираз став популярним після видання роману Бальзака «Тридцятирічна жінка»)

5.Вільям Шекспір

Кривава ворожнеча родин Монтеккі та Капулетті вбиває закоханих Ромео і Джульєтту. До якої з цих родин належить Ромео і до якої належить  Джульєтта?

(Ромео-Монтеккі ,Джульєтта- Капулетті).

6.Федір Достоєвський

За що Федір Достоєвський був засуджений до чотирьох років каторги.

( Участь у революційному гуртку Петрашевича)

7.Михайло Лермонтов.

За яких обставин та у якому віці помер Михайло Лермонтов.

У 27 років. Був убитий на дуелі

8.Стендаль

Назвіть підзаголовок роману «Червоне і чорне» Стендаля?

Хроніка 19 століття

9.Лев Толстой

Якими рядками починається роман Толстого «Анна Кареніна».

«Усі щасливі сім’ї щасливі однаково. Кожна нещасна сім’я нещасна по- своєму»

10.Джонатан Свіфт

Як називалася країна у яку потравпив Гуллівер у 1 частині роману «Мандри Лемюеля Гуллівера».

Ліліпутія

 

 

 

2 тур. Чарівний капелюх.

З капелюха кожна команда виймає фішку з номером запитання .Запитання розвішені на дошці.

1.Ця доба має назву Відродження ,яку іншу назву вона має?(Ренесанс)

 

2.Понад 300 поезій присвятив своїй коханій цей поет. Оспівана  вона у «Книзі пісень» .Як звали поета та його кохану?( Франческо Петрарка. Лаура)

 

3.Якому драматичному герою належить вислів «Бути чи не бути?» (Гамлет)

 

4.Головну книгу цього англійського письменника недноразово визнавали «книгою XX століття» і кращою англійською мовою, написану в XX столітті. Що це за книга ,і хто її написав? ( «Володар кілець» Джон Толкін)

 

5.У цьому романі юнак зберігає свою молодість ,а його портрет старіє. Як називається твір і хто автор?( Портрет Доріана Грея.О.   Уальд)

 

6.Прізвище якого письменника співзвучне з назвою великого європейського міста (Джек Лондон)

7.Хто є автором гімну Європейського Союзу. Вкажіть назву твору, та процитуйте уривок.(Ф.Шиллер)

8.Життю та діяльності  якого українського громадського діяча та політика присвятив свою однойменну поему Джордж Ноел Гордон Байрон (Мазепа)

 

9.Скільки рядків має онєгінська строфа?(12)

 

10.Як звали дівчину ,яку підступно викрав Печорін у романі «Герой нашого часу» Лермонтова. (Белла)

 

11.Нам він відомий як поет доби середньовіччя ,автор відомих лаконічних (коротких) віршів. Проте його сучасники вбачали у ньому вченого: фізика, математика, астронома. Назвіть його ім’я. (Омар Хайям)


 

3 тур. Чорний ящик.

У зал виноситься Чорний ящик.

Запитання: у стародавніх переказах про Троянську війну розповідається, що на весілля фесальського героя та морської богині Фетіди були запрошені всі боги, крім богині Еріди. Розгнівана богиня вирішила помститися і підкинула богам щось із написом «Найчарівнішій »,після чого три олімпійські богині Гера ,Афіна і Афродіта посварилися. Що підкинула їм богиня Фетіда?

(Яблуко розбрату)

Підказка :у «Енеїді» Вергілія .Цю річ віддав Паріс богині Афродиті, за обіцянку безмежного кохання найгарнішої дівчини у світі Єлени.

4 тур. Битва капітанів.

Одного разу Бернард Шоу сказав: Якщо у Вас яблуко, і ми обміняємося яблуками, то і у Вас і в мене залишиться по одному яблуку. А якщо у Вас є ідея і у мене є ідея ,і ми обміняємося ідеями…».Продовжте  думку письменника.

«…то в кожного з нас буде по дві ідеї».)

5.тур.Фінал (додатково).

Відгадайте героя твору за цитатою.

 

Підбиття підсумків.

Оголошення та нагородження переможців.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подгайная Марина
    Дякую, допомогли підготуватися до заключного уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Рай Оксана
Додано
12 липня 2018
Переглядів
4197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку