Позакласний захід. Математична гра."Я люблю математику!"

Про матеріал

Конспект позакласного заходу

Математична гра-шоу для учнів 6 класів

« Я люблю математику»

Мета: зацікавити учнів математикою, активізувати розумову та пізнавальну активність, встановлювати зв'язки між математикою та іншими сферами життя; поглиблювати знання учнів з математики, спонукати до мислення, аналізу, узагальнення; розвивати логічне мислення, прагнення до самовизначення, досягнення поставленої мети; вміння працювати самостійно і в команді.
Перегляд файлу

1

 

Конспект позакласного заходу

 

Математична гра-шоу для учнів 6 класів

« Я люблю математику» 

 

 

Мета: зацікавити учнів математикою, активізувати розумову та пізнавальну активність, встановлювати зв’язки між математикою та іншими сферами життя; поглиблювати знання учнів з математики, спонукати до мислення, аналізу, узагальнення; розвивати логічне мислення, прагнення до самовизначення, досягнення поставленої мети; вміння працювати самостійно і в команді.
 

 

ХІД ГРИ

Формуються дві команди учнів по 6 чоловік у кожній.


1-й ведучий:

Сьогодні будем , друзі, з вами

 Царицю всіх наук вітати.

 Так можем  гордо і по праву

 Ми математику назвати.

 Наук у світі є багато,

 їх навіть важко полічити,

 Та нам їх треба добре знати,

 Щоб Всесвітом оволодіти.

 До різних ми наук охочі,

 Нехай ведуть нас до вершин.

 Та зараз ми сказати хочем:

 Наш математиці уклін!

 

2-й ведучий.

Ти визнана давно главою всіх наук,

Потрібна завжди, скрізь і всюди,

Без математики ми нині як без рук,

З тобою з казки дійсність творять Люди.

Бо куди не кинь ти оком,

Математика потрібна.

А без неї доля людства

Була би жалюгідна.

З тобою ми невпинно ростемо,

З тобою підкоряємо природу.

Свої досягнення ми віддамо

На благо українського народу!


1-й ведучий. Доброго дня!

2-й ведучий. Доброго дня, любі друзі! Ми раді вас вітати на нашій грі!

1-й ведучий. Якщо ви бажаєте приємно провести час разом із найрозумнішими, найвинахідливішими, найкмітливішими учнями нашої школи, то приєднуйтеся до нас і ставайте свідками цікавого шоу

«Я люблю математику!».

Привітаємо учасників нашої гри (звучить музика і команди виходять на сцену)

 Перша команда

№1 Максим- йому притаманні відвага, наполегливість, спостережливість і проникливість. Любить доводити свою правоту та відстоювати справедливість. Завжди витривалий.

 

№2 Аня - не може обходитися без уваги оточуючих. Якщо її критикують, вона завжди може захиститися реальними результатами. Дисциплінована та відповідальна. До гри потрапила завдяки власній інтуїції.

 

№3. Єгор  -  він поміж усіх вирізняється своєю прямолінійністю. Завжди наполягає на своєму, навіть якщо сила не на його боці. Для нього головне — відстояти свою правоту. Дуже рішучий і має багату уяву, любить керувати.

 

№4.Сашко- дуже рухливий, жвавий, товариський, хоча його швидкість інколи шкодить йому. Має різнобічні захоплення, хорошу інтуїцію. Часто самовпевнений, тому швидко приймає важливі рішення.

 

№5 Вікторія —смілива, відважна, здатна ризикувати. Самолюбна у всьому, що стосується власного успіху та благополуччя. Оптимістка, яка легко пристосовується до скрутних умов, бо має сильний характер. У неї аналітичний склад розуму, вона міркує завжди логічно.

 

№6. Тетяна — їй притаман­ні чуттєвість, граційність, стриманість, скром­ність. Ніколи нікому нічого не нав'язує, бо у неї розвинене почуття поваги до інших, відсутнє бажання керувати. Вона вірний товариш, який у біді ніколи не зрадить.

 

 

Друга команда

 

№1 Женя —енергійний, жвавий, з веселим характером і почуттям гумору. Дуже товариська натура, вміє підтримувати розмову, стає центром уваги. Присутнє почуття відповідальності та великодушності.

 

№2 Коля- колоритна натура, яка легко долає перешкоди на своєму шляху. Але він часто почувається самотньою, навіть у великому колективі. У будь-якій ситуації не втрачає присутності духу, віри та надії.

 

 №3. Віка  — вона дуже консервативна, будь-яка зміна її лякає, сповнює відчаєм. Скромна, спокійна натура, яка любить домашній затишок. Через власну неприступність завжди викликає заздрощі. Тому проти неї плетуть інтриги, але вона не з боязких і голіруч її не візьмеш. Вміє постояти за себе.

№4 Аня —не ординарно мислить і поводиться. Не дуже гнучка у стосунках з людьми. Має хороші організаторські здібності, постійно бореться зі своїми недоліками. Полюбляє новинки, нові ідеї, захоплення, нових людей. Розвинене почуття гумору та твердість характеру.

 

№5. Дарина — зі щедрим відкритим серцем. Завжди скромна, стримана, відповідальна. Попри скромність, її завжди по­мічають. Докладає максимум зусиль, щоб до­сягти поставлену мету, і, як правило, досягає її. Має розвинену інтуїцію, мрійлива, схильна до фантазій.

 

№6. Максим -  він розумний, спостережливий, безкорисливий, щирий, безпосередній. Серед однолітків вирізняється аналітичним розумом, допитливістю. Легко піддається на обман.

 

Перший конкурс

 (по-черзі  задається питання кожному учаснику команди , за правильну відповідь команда отримує 1 бал)

Запитання     для   першої  команди

1. Він буває гострим, тупим, прямим, ним наказують у дитинстві. (Кут)

2. Сума довжин усіх сторін чотирикутника? (Периметр)

3. Цілі числа, які діляться на два. (Парні)

4.Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 2 метри? (4 м2) 

5. Які числа упродовж багатьох віків називалися  «абсурдними», «фіктивними» або «числами від сатани»? (Від'ємні)

6. Для чого використовують решето Ератосфена? І (Для знаходження простих чисел)  

 

 Запитання    для   другої  команди

1 Вони бувають мисливські, барабанні, а ще десяткові і звичайні. (Дроби)

2.  Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 3 метри? (12 метрів)

3.   Промінь, який ділить кут навпіл. (Бісектриса)

4.   Прилад для вимірювання кутів. (Транспортир)

5.  Дія, обернена до множення. (Ділення)

6.   Натуральне число, яке має лише один дільник. (1)

 

 

Другий конкурс (відео конкурс)

Кожній команді пропонується розшифрувати ребус.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За правильність 1 бал 

Третій конкурс (музичний) За початком пісні відгадати пісню і числа, що в ній згадуються. Команда , яка перша відгадає пісню отримує 1 бал.

Четвертий конкурс «Чи віриш, ти ?» . Кожному  учаснику команди ставиться запитання за правильну відповідь команда отримує 1 бал

 

Запитання     для   першої  команди

1) Чи віриш, ти що Еварист Галуа — геніальний французький математик, який відомий своїми математичними працями, був убитий на дуелі у віці 21 рік? (так)

2) Чи віриш, ти  що видатний математик  М. І. Лобачевський мріяв про професію лікаря і, будучи студентом 1-го курсу Казанського університету, вивчав медицину?(Так.)

3) Чи віриш, ти , що російський письменник О. С. Грибоєдов закінчив фізико-математичний факультет?(Так.)

4) Чи віриш, ти, що сержант англійської армії Даніель Армстронг завоював титул «швидко думаючої людини»? (Так.)

5) Чи віриш, ти. що  Михайло Юрійович Лєрмонтов дуже любив математику і в подорож завжди брав книгу з математики? (так)

6) Чи віриш, ти...математичні знаки «+» і «-» прийшли до нас із Америки? (ні із Сходу)

Запитання    для   другої  команди

1). Чи віриш, ти , що великий математик Евклід сказав самому царю Птолемею: «У геометрії немає царської дороги»?(Так.)

2) Чи віриш, ти , що геніальний український поет Т. Г. Шевченко був і математиком?(Ні.)

3). Чи віриш, ти  що Л. М. Толстой, автор роману «Війна і мир», був також автором підручника з математики?(Так.)

4) Чи віриш, ти  що  знаки «більше» і «менше» ввів  Піфагор? (Ні Геріот )

5) Чи віриш, ти..що.Отто Юлійович Шмідт, видатний радянський математик, був дослідником Арктики? (так)

6) Чи віриш, ти  що математик Піфагор  брав участь у кулачному бою на 58-й олімпіаді в 548 р. до н. є? (Так)

 

П’ятий  конкурс (музичний) За початком пісні відгадати пісню і числа, що в ній згадуються. Команда , яка перша відгадає пісню отримує 1 бал.

 

Шостий конкурс « Конкурс капітанів»: Не називаючи  самого слова , пояснити його значення своїй команді . За кожне вгадане слово командою – 1бал.

   Слова 1) лінійка, сума, периметр, хорда, пропорція,олівець

                2) транспортир, коло, рівняння, координата,частка, діаметр

 

Сьомий конкурс (музичний) За початком пісні відгадати пісню і числа, що в ній згадуються. Команда , яка перша відгадає пісню отримує 1 бал.

Восьмий конкурс

Запитання     для   першої  команди

1.Коли будують новий будинок, у що б'ють перший цвях?

(У головку.)

2.  Що у людини під ногами, коли вона йде по мосту?

(Підошви.)

3. Чи можна запалити сірник під водою?

(Можна, якщо вода в склянці, а сірник під нею.)

4. Як стрибнути з десятиметрової драбини і не покалічитися?

(З першого щабля.)

5. Що може бути більше за слона і одночасно невагомим?

(Тінь слона.)

6.  Якою рукою краще помішувати чай?

(Краще ложкою.)

Запитання    для   другої  команди

1.  На яке запитання не можна відповісти «так»?

(Ти зараз спиш?)

2.    На яке запитання не можна відповісти «ні»?

(Ти дихаєш?)

3.     Що з землі легко піднімеш, але далеко не закинеш?

(Пір'я.)

4.   Скільки кроків зробить горобець за сім років?

(Жодного, бо він скаче.)

5.  Що всі люди на землі роблять одночасно?

(Живуть.)

6. Скільки горошин може увійти в одну склянку?

(Жодної, бо горошини не ходять.)

 

Девятий  відео-конкурс  За портретом відгадати математика

 

Десятий  конкурс (музичний) За початком пісні відгадати пісню і числа, що в ній згадуються. Команда , яка перша відгадає пісню отримує 1 бал.

Одинадцятий  конкурс «Чи знаєш ти математичні терміни?»( гра з болільниками)

Кожній команді пропонується назвати якнайбільше математичних термінів , що починаються з літери К або С (Д або П)

 

 

 

Дванадцятий конкурс «Хто швидше?»

 

1.  Скільки нулів у кінці добутку чисел від 1 до 10?

(Два.)

2.  Скільки ніг у двох павуків, трьох жуків, двох вужів і трьох чижів?

(2-8 + 3-6 + 0 + 3-2=16+18 + 6 = 40.)

3.  Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на два десятки?

(40 десятків.)

4. Задумане число збільшили в 9 раз, потім зменшили в 9 раз, вийшло число 9. Яке число задумали? (Число 9.)

5.  Штучний супутник Землі робить один оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт — за 100 хв. Як це пояснити?

(1 год 40 хв = 100 хв.)

6.     З Києва до Житомира вийшов потяг зі швидкістю 50 км/год, а з Житомира до Києва вийшов потяг зі швидкістю 60 км/год. Який з потягів буде далі від Житомира на момент зустрічі?

(На однаковій відстані.)

7.  Двоє грали в шахи 2 год. Скільки часу грав кожний?

(2 год.)

8.    Трійка коней пробігла 40 км. Яку відстань пробіг кожний кінь?

(40 км.)

9.   Скільки кінців у трьох палиць?(6.)

10.  У будинку 4 кімнати. З однієї зробили дві. Скільки стало кімнат?

(5.)

Останній  конкурс (музичний) За початком пісні відгадати пісню і числа, що в ній згадуються. Команда , яка перша відгадає пісню отримує 1 бал.

 

 

Підбиття підсумків проводиться після музичного конкурсу і вкінці конкурсів.

doc
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
1177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку