Математична вікторина в 3 класі
Мета: розвивати логічне мислення ,увагу , життєву компетентність, сприяти розвитку швидкості обчислень , вмінню аналізувати, розвивати навички взаємоперевірки, виховувати інтерес до вивчення математики.
Обладнання : ребуси, маркери,головоломки, кросворди, нагороди.
Хід заходу
І .Привітання вчителя.
Діти , подивіться на оформлення дошки і скажіть про що ми будемо говорити сьогодні на нашому заході?
Відгадайте загадку.
Кути малюю і квадратики
Я на уроці …
(Математики)
Джерело: https://mykniga.com.ua/poradi/zagadki-pro-matematiku-dlya-ditej-z-vidpovidyami.html
Математика – наука точна. Але на уроках дітям потрібно виконувати не тільки конкретні дії, а також посилено працювати, думати, міркувати. У сучасному світі математика потрібна всім, адже навіть просто купуючи товари, потрібно порахувати, скільки грошей потрібно подати продавцю на касі. Як спортивні вправи загартовують і «прокачують» тіло, так і математичні заняття розвивають інтелект, розширюють кругозір, покращують роботу мозку.
( Поділ класу на 2 команди)
ІІ Завдання для розминки
Завдання для кмітливих
Назвати число ,яке я задумала
1 конкурс
Віршовані задачі
Дощ періщить третій день, засмутився старий пень.
Не полічить він гриби,що ростуть немов з води.
П'ять сімей про три грибочки: браві дочки і синочки
Нумо,діти, поспішіть, всі грибочки полічіть(15)
Зайчик Пінкі мудрим став, три задачі розв'язав.
А його сестричка Пінше – у 4 рази більше.
Нумо,діти, підскажіть,всі задачі полічіть. (12)
2 конкурс
Розгадування ребусів
100 вп (стовп)
і 100 рія (історія)
мі 100 (місто)
100 лиця (столиця)
ті 100 (тісто)
3 конкурс
Робота з буквеними даними
X* 5 = 45 x+5 =45
А: 4+ 32 : а , якщо а = 8 в*5- 5 *в, якщо в =8
4 конкурс «Утвори слова»
ІІІ Заключна частина
1 Підведення підсумків , нагородження.
Додаток