Бадула Ольга Іванівна
Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, мобілізувати учнів на активне оволодіння програмним матеріалом.
Розвивати через гру інтерес до математики, її історії, читанню додаткової літератури, логічне мислення, пам’ять, увагу, самостійність, кмітливість.
Виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, вміння і навички розмірковувати, розширювати кругозір, а також свідоме відношення до набуття знань, які допомагають перемогти.
Обладнання:
“Рано чи пізно будь-яка математична ідея знайде своє застосування у тій чи іншій справі”.
О.М. Крилов
“Математика - це велична споруда, створена уявою людини, для пізнання всесвіту”
Ле Корбюзьє
“Серед усіх наук, що відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика”
С. Ковалевська
“Ніякої достовірності нема в науках там, де не можна застосувати ні однієї з математичних наук, і в тому, що не має зв’язку з математикою”
Леонардо да Вінчі
Форма проведення: Гра.
Щоб зацікавити учнів серйозністю гри, за кожну правильну відповідь , винагородою можуть служити наступні призи:
Табло виглядатиме як на малюнку:
Номер питання |
Сума |
15 |
1 000 000 |
14 |
500 000 |
13 |
250 000 |
12 |
125 000 |
11 |
64 000 |
10 |
32 000 |
9 |
16 000 |
8 |
8000 |
7 |
4000 |
6 |
2000 |
5 |
1000 |
4 |
500 |
3 |
300 |
2 |
200 |
1 |
100 |
Неспалимі суми - за 5 і 10 питання.
Крім того, гравець має право на три підказки:
У відбірковому турі право на участь у грі отримує той з учнів, хто швидше проставить правильну нумерацію у даному завданні відбіркового туру.
Для гри виготовляється серія кольорових (бажано однакових) листівок з запитаннями і варіантами відповідей до них. Ведучий задає питання і одночасно подає гравцю листівку з однойменним питанням.
І. Вступна частина
1. Вітання вчителя
- Доброго вечора всім присутнім на інтелектуальній грі «Перший математичний мільйон». Сьогодні ви маєте можливість виграти
2. Оголошення правил гри
ІІ. Основна частина
Розмістити кути по мірі зростання їх величини
1. Твердження, яке доводять:
2. Одиницею часу є:
3. Яке з даних чисел є простим?
4. Тупокутний трикутник має:
6. Периметр квадрата обчислюється за формулою
7. На 5 і 3 ділиться число:
8. Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення:
9. Яке число вважалося раніше щасливим?
10. На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1м один від одного. Весь ряд був завдовжки 25 м. Скільки було учнів?
11. Яка маса горобця?
12. Чиїм ім’ям названа теорема, що допомагає розв’язувати прямокутні трикутники?
13. Кого з жінок-математиків назвали “небесною музою”?
14. “Математика – гімнастика розуму”. Чиї це слова?
15. Хто з великих математиків ввів термін “функція”?