позакласний захід "перший мільйон"

Про матеріал
Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, мобілізувати учнів на активне оволодіння програмним матеріалом.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель математики

Бадула Ольга Іванівна

 

 

 

 

Вечір «Перший математичний  мільйон»

для учнів 9-11 класів

Мета. Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, мобілізувати учнів на активне оволодіння програмним матеріалом.

                    Розвивати через гру інтерес до математики, її історії, читанню додаткової літератури, логічне мислення, пам’ять, увагу, самостійність, кмітливість.

                      Виховувати цілеспрямованість, упевненість у собі, вміння і навички розмірковувати, розширювати кругозір, а також свідоме відношення до набуття знань, які допомагають перемогти.

Обладнання:

  1. Табло, де вказані номери питань та відповідні їм суми.
  2. Висловлювання видатний людей про математику:

“Рано чи пізно будь-яка математична ідея знайде своє застосування у тій чи іншій справі”.

 О.М. Крилов

“Математика - це велична споруда, створена уявою людини, для пізнання всесвіту”

 Ле Корбюзьє

“Серед усіх наук, що відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика”

 С. Ковалевська

“Ніякої достовірності нема в науках там, де не можна застосувати ні однієї з математичних наук, і в тому, що не має зв’язку з математикою”

 Леонардо да Вінчі

  1. Призи
  1. Ноутбук, проектор, екран, колонки.

Форма проведення: Гра.

Методичні рекомендації і правила проведення гри.

Щоб зацікавити учнів серйозністю гри, за кожну правильну відповідь , винагородою можуть служити наступні призи:


  1. Гумка.
  2. Простий олівець.
  3. Лінійка.
  4. Трикутник.
  5. Ручка.
  6. Зошит.
  7. Блокнот.
  8. Альбом.
  9. Транспортир.
  10. Циркуль.
  11. Клей.
  12. Люмограф.

  1. Довідник з математики.
  2. Збірник задач для вступаючих у ВУЗи.
  3. Збірник задач до математичних олімпіад.

Табло виглядатиме як на малюнку:

 

Номер питання

Сума

15

1 000 000

14

500 000

13

250 000

12

125 000

11

64 000

10

32 000

9

16 000

8

8000

7

4000

6

2000

5

1000

4

500

3

300

2

200

1

100

 

Неспалимі суми - за 5 і 10 питання.

Крім того, гравець має право на три підказки:

  1. 50 на 50;
  2. мудра порада друга (друг сидить окремо);
  3. допомога залу (по кількості піднятих рук).

 

У відбірковому турі право на участь у грі отримує той з учнів, хто швидше проставить правильну нумерацію у даному завданні відбіркового туру.

Для гри виготовляється серія кольорових (бажано однакових) листівок з запитаннями і варіантами відповідей до них. Ведучий задає питання і одночасно подає гравцю листівку з однойменним питанням.

Хід гри

І. Вступна частина

1. Вітання вчителя

- Доброго вечора всім присутнім на інтелектуальній грі «Перший математичний мільйон». Сьогодні ви маєте можливість виграти

2. Оголошення правил гри

 

ІІ. Основна частина

  1. Проведення відбіркового туру

            Перша гра. Питання відбіркового туру

Розмістити кути по мірі зростання їх величини


  1. тупий;
  2. прямий;

 

 

  1. розгорнутий;
  2. гострий

 


  1. Проведення гри «Перший математичний мільйон»

                                                     Питання гри

1. Твердження, яке доводять:


  1. аксіома
  2. гіпотенуза
  3. теорема
  4. правило

 

2. Одиницею часу є:


  1. 1 км/год
  2. 1 доба
  3. 1 см
  4. 1 а

3. Яке з даних чисел є простим?


  1. 10
  2. 7
  3. 12
  4. 4

4. Тупокутний трикутник має:


  1. один тупий кут
  2. два тупих кута
  3. три тупих кута
  4. жодного

  1. Процентом називається

  1. половина
  2. одна десята
  3. третина
  4. одна сота частина

6. Периметр квадрата обчислюється за формулою


  1. P = 2a
  2. P = a
  3. P = 3a
  4. P = 4a

7. На 5 і 3 ділиться число:


  1. 71725
  2. 55553
  3. 33115
  4. 24135

8. Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення:

  1. прилеглого катета до протилежного
  2. прилеглого катета до гіпотенузи
  3. протилежного катета до гіпотенузи
  4. протилежного катета до прилеглого

9. Яке число вважалося раніше щасливим?


  1. 1
  2. 3
  3. 7
  4. 10

10. На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1м один від одного. Весь ряд був завдовжки 25 м. Скільки було учнів?


  1. 25
  2. 24
  3. 26
  4. 27

11. Яка маса горобця?


  1. 10 г
  2. 60 г
  3. 200 г
  4. 550 г

12. Чиїм ім’ям названа теорема, що допомагає розв’язувати прямокутні трикутники?


  1. Декарт
  2. Евклід
  3. Вієт
  4. Піфагор

13. Кого з жінок-математиків назвали “небесною музою”?


  1. Софі Жермен
  2. Гортенцію Лепот
  3. Гепатію Александрійську
  4. Софію Ковалевську

14. “Математика – гімнастика розуму”. Чиї це слова?


  1. О.В. Суворова
  2. М.В. Келдиша
  3. О.С. Пушкіна
  4. М.В. Ломоносова

15. Хто з великих математиків ввів термін “функція”?


  1. Л. Ейлер
  2. Г. Лейбніц
  3. П. Ферма
  4. Р. Декарт
doc
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку