Позакласний захід "Подорож у країну дорожніх знаків"

Про матеріал
Позакласний захід призначений для проведення під час проходження тематичного тижня Безпеки дорожнього руху. Цікавим буде для учнів 5-8 класів.
Перегляд файлу

Подорож у Країну дорожніх знаків

Мета, Закріплювати знання дітей з правил вуличного руху, запобігання травматизму. Виховання культурної поведінки на вулиці, в транспорті.

Обладнання, Малюнки перших шляхових знаків, до­рожні знаки, світлофор, загад­ки, малюнок автобуса, каса.

Хід бесіди

 Вступне слово вихователя.

Відгадайте загадку і таким чином виберете транспорт, на якому і відправимось ми з вами у сьогоднішню подорож. (Автобус)         

-  Діти, якщо ви хочете кудись поїхати, прийшовши на

станцію чи вокзал, що ви повинні в першу чергу зробити?

(Придбати квитки).

Слово касиру.

Касир. Я вам видам квитки за тієї умови, якщо ви дасте відповіді на запитання.

— Кого називаємо пішоходом? (Діти відповідають).

  Чи будуть пішоходами люди, які виконують якусь роботу на дорозі?

  Кого називаємо водієм?

  Якщо мама котить коляску, хто вона, пішохід чи водій?

  Що спільного між дорогою і тротуаром?

  В чому відмінність між ними?

  На якому транспорті нам можна подорожувати?

— Як обходити ці види транспорту?

— Де можна гратися дітям?

  Що називаємо залізничним переходом?

Ось ви відповіли правильно. Одержуйте квитки і маєте право подорожувати в Країну дорожніх знаків.

Водій. Сідаємо в автобус, шановні пасажири. Поступа­ємось місцем старшим, жінкам. (Сідають дівчата, а потім хлопчики).

Касир. Щасливої дороги.

Доїхали. (Звучить гудок автобуса).

Екскурсовод . Ми зупинились на площі Історична.

Учениця. Довгий час люди користувалися первісними шляховими знаками.

«Не йди сюди» — гілочка покладена поперед стежки.

«Прямуй так» — наконечник стріли чи списа, біля ньо­го малюнок оселі.

«Повертай назад, там...» — зламана гілочка, тонка вер­шина якої повернута до грубішого кінця, а біля неї зоб­раження хижака.

Деякі знаки, зовсім змінившись, дожили до нашого часу.

Білочку на стежці нагадує знак «В'їзд заборонено».

Наконечник стріли — «Рухатися тільки в цьому на­прямі»

А зігнуту назад гілочку — знак «Місце для розвороту».

Учитель.   Первісні дороги   важко  назвати  шляхами.

 

Древні єгиптяни мостили їх камінням, а сирійці — цег­лою, а предки Древньої Русі — дерев'яними колодами, римляни — з плит. Перші вимощені дороги з'явились в розвинених  могутніх державах:   Єгипті,   Персії, Римі. Ці дороги були вузькі. Щоб розминутися ви­никли правила чиношанування, хто багатший, той проїде.

Селянин всім завжди вступав дорогу. Зараз правила вуличного руху для всіх однакові. Поступається дорогою той, кому це легше зро­бити.  Пішоходи — машинам, машини — трамваям, поїздам.

Для безпечного руху на дорогах весь транспорт і пішоходи підкоряються суворим законам дорожнього руху. Знати і виконувати ці знаки повинні всі: до­рослі й діти, пасажири, пішоходи, водії.

Вихователь. Ось ми прибули на зупинку «Пограймо».

Незнайко.  Не знаючи сиг­налів світлофора, я під маши­ну ледь не потрапив. Діти, допоможіть мені, розкажіть, як треба переходити вулицю.   

Учениця.

Не поспішай, чекать умій,

Коли червоне світло — стій.

Ти приготуйся, щоб іти,

Як жовте світить з висоти.  

А як зелене угорі —

Рушати можна дітворі! Гра «Світлофор».

Учитель. Зупинка ДАІ. Нас зупинила державна ав­тоінспекція.

Сценка. 2 дівчинки, переходять вулицю, читаючи книжку.

Інспектор ДАІ. (Зупиняє їх жезлом).

 Почекайте-но, подружки,

 Де ж то очі ваші, вушка?

 Справа скінчиться погано,

 Буде бід у вас чимало, Бо дорога — не читальня

 І не місце для бовкання.

Вікторина.

— Як пішохід повинен ходити по вулиці?

— Як іти пішоходам, де немає тротуару?

— Де переходити вулицю, дорогу?

— Як переходити вулицю без регулювальника?

  Чому не можна появлятися перед транспортом, що близько рухається?

Молодці! Можете їхати.

Вихователь. Усіх пасажирів прошу зайняти свої місця. Ру­шаємо до табору.

Поїхали.

Ось і закінчилась наша подорож по Країні дорожніх знаків.

- Чи сподобалась вам ця мандрівка?

Бажаю всім міцного здоров'я, щоб ніколи не трапля­лось з вами дорожніх пригод.

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
6 листопада 2020
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку