Презентація " Ігри для психологічного розвантаження дітей під час війни"

Про матеріал
В презентації підібрані ігри, які зазвичай психологи рекомендують для згуртування колективу. Сьогодні ж подібні ігри діють як антістрес не тільки для дітей, а і для дорослих.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чим зайняти дитину у сховищі Ігри для психологічного розвантаження дітей під час війни

Номер слайду 2

Мільйони родин у різних куточках України проводять більшість часу в укриттях. Під час стресу ігри дітей можуть стати регресивними, тому старші можуть знову грати в ігри малюків.

Номер слайду 3

Нам важливо пам’ятати, що аудіальний канал сприйняття під час гулу сирен під особливим навантаженням. Тож треба його «зайняти» Співати хором. Слухати в навушниках аудіоказки та музику. Взяти із собою гітару, влаштувати для всіх концерт. Кричати кричалки проти «утипутіна» та російської армії.

Номер слайду 4

ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ

Номер слайду 5

«Докричатися до Місяця» Уявити, що треба крикнути послання космонавтам чи інопланетянам. Можна кричати з різних кутів кімнати одне одному, можна спрямовувати звук далеко-далеко.

Номер слайду 6

«Вдихнути хмару» Уявити, що вдихнули хмару, і видихнути її зі звуком, можна із грозою та блискавкою (тупаючи ногами).

Номер слайду 7

«Погода» Можна йти, можна стукати пучками пальців (краще нігтями): спочатку сонечко і легкий вітер (йдемо-стукаємо повільно, м’яко і тихо), потім вітер міцніє, починається дощ (йдемо швидше і тупаємо). Дощ посилюється — тупаємо сильніше, злива — стрибаємо, гроза — ураган — стрибаємо, дуємо і кричимо, вітер заспокоюється, дощ стихає — поступово йдемо тихіше і повільніше. Закінчуємо «хорошою погодою».

Номер слайду 8

«Клац-клац» Клацати зубами, ніби від холоду, потім показувати зуби, як мавпочки, шкіритись і гарчати, як тигри. Після цього перетворитися на людей.

Номер слайду 9

«Лети!» Дмухати одне на одного, як на перо. Дозволити собі подмухати на одного з батьків, щоб «здути» його з місця.

Номер слайду 10

«Борці сумо» Засунути подушку під футболку і штовхатися, подушка пом’якшуватиме удар.

Номер слайду 11

Рвати папір, а потім зібрати з уривків колаж.

Номер слайду 12

Кричати в «мішок для крику» Або в склянку.

Номер слайду 13

«Казка» Складаємо казку — кожен каже по реченню.

Номер слайду 14

ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ВІКУ

Номер слайду 15

«Питання» Один гравець ставить запитання — другий повинен відповісти на нього питанням. Гра триває, доки хтось скаже речення без питання. Наприклад: «Ти їв сьогодні? — А чому ти цікавишся? — Хіба це секретне питання?» — і так далі.

Номер слайду 16

«Чарівні дотики» Уявити, що тіло — музичний інструмент. Кожна частина тіла видає свій звук. Торкатися долонькою, а дитина співає, мукає, кукурікає тощо.

Номер слайду 17

«Я — тварина» Показати жестом, позою, звуками, яка тварина. Другий партнер із гри відгадує. Образ тварини завжди «про життєвість».

Номер слайду 18

«Чотири слова» Дітям від 8 років можна запропонувати і 5–6 слів. Отже, вибираємо 4 абсолютно не пов’язані між собою слова. Використовуючи їх, складаємо по черзі невелику розповідь.

Номер слайду 19

«Багато слів» Вибираємо велике слово. З його букв кожен на своєму аркуші складає та записує багато маленьких. Діти можуть спочатку бути в команді з дорослими, а потім вони швидко стають самостійними гравцями.

Номер слайду 20

«Малювання словом» Вибираємо слово, яке дитині складно писати або вимовляти. Вигадуємо, що саме малюватимемо. Наприклад, намалювати фігурку кота, використовуючи лише загадане слово (пишемо його багато разів у різних площинах).

Номер слайду 21

«Навпаки» Говорити слова навпаки, не записуючи їх. Наприклад, чайник — киньяч, стіна — анітс…

Номер слайду 22

Написати врозсип на аркуші літери, з’єднувати букви лініями в слова.

Номер слайду 23

«Покажи слово» Один гравець загадує слово і показує його пантомімою

Номер слайду 24

«Індукція — дедукція» Гравець загадує предмет. Інші повинні його вгадати, ставлячи запитання, на які він може відповісти тільки «так» або «ні» (з дитиною ми починали із загадування тварин та частин тіла)

Номер слайду 25

«Остання літера» Кожен гравець каже слово, яке починається на останню літеру попереднього слова.

Номер слайду 26

«Шукаємо подібне» Називаємо два випадкові слова — чим вони можуть бути об’єднані?

Номер слайду 27

«Це слово вміє…» Описуємо слово його «вміннями». Наприклад: «чашка» емкість в якій тримають рідину для вживання.

Номер слайду 28

«Антоніми» - «Синоніми» Називаємо слова і шукаємо до них антоніми або синоніми.

Номер слайду 29

Малювання Будиночки, веселки. Мрію. Найбезпечніше, захищене місце. Те, що хочеться робити одразу після війни. Розмальовки. Ангелів.

Номер слайду 30

Настільні ігри Шахи — шашки. Причому шашки збивати щиглями (нам потрібні «агресивні дії»). Карти. Що простіша (тупіша) гра, то краще. Розставляти доміношки та влаштовувати «ланцюгову реакцію».

Номер слайду 31

Презентація створена практичним психологом Чкаловського опорного ліцею Лебедин Наталею Володимирівною за рекомендаціями та порадами дитячої психологині Світлани Ройз. Березень 2022рік

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пугач Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галицкая Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
30 березня 2022
Переглядів
11206
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку