23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Позакласний захід "Слідство ведуть Шерлок Холмс і Ватсон"

Про матеріал

Позакласний захід, який доцільно провести під час предметного тижня із зарубіжної літератури для учнів 7-х класів з метою перевірити вивчений ними матеріал за І чверть та зацікавити дітей предметом, щоб активніше читали.

Перегляд файлу

Слідство ведуть Шерлок Холмс та доктор Ватсон

Ватсон. Доброго дня шановні учні. Дозвольте відрекомендуватися. Моє ім’я Ватсон, я англієць,  лікар за освітою, військовий хірург,  закінчив Лондонський університет. Являюсь другом та постійним супутником цього джентльмена. Впевнений, що всі його впізнали – це всесвітньо відомий детектив Шерлок Холмс. Людина високоосвічена, розумна, якій притаманні надзвичайно багата уява, спостережливість, глибокі аналітичні здібності. Крім того, він має ще безпомилкову інтуїцію, яка допомагає йому розплутувати найскладніші справи, розкривати найзаплутаніші злочини, які часто не під силу розкрити навіть  працівникам поліції.

Шерлок . Досить, досить Ватсоне, ми не повинні втрачати жодної хвилини. У нас є важливе завдання.  Ми завітали сьогодні до вашого класу не просто так, ми шукаємо помічників.

Ватсон. Помічників?

Шерлок. Так, так нам потрібна чудова команда, щоб створити ШЮД

Ватсон. Що таке ШЮД? Вперше чую. Знову ці загадкові назви. Від ваших таємниць голова йде обертом.

Шерлок. А ось нехай це і буде першим завданням для наших школярів розшифрувати абревіатуру ШЮД. Перевіримо наскільки ви креативні та кмітливі.

(діти пропонують різні версії, абревіатура записана на дошці)

ШКОЛА ЮНИХ ДЕТЕКТИВІВ – правильна відповідь!!!

Шерлок. А як ви думаєте, якими якостями повинен володіти справжній детектив? (спостережливість, хороша пам’ять, розум, )

Шерлок. Правильно, детектив повинен бути спостережливим, уважним до дрібниць, мати гарну пам’ять, швидко орієнтуватися в складних ситуаціях, і головне він повинен бути ерудованим. Перевіримо, наскільки добре ви читаєте. Допоможіть знайти власників загублених речей з творів зарубіжної літератури.

1.Ярий лук, стріла калена – Ілля Муромець (билина «Ілля Муромець і Соловій-Розбійник»)

2.Корона – король Лір (балада «Король Лір і його дочки»)

3.Золота стріла – Робін Гуд

4.Рукавичка – Кунігунда (балада «Рукавичка»)

5. Невід – рибалки (балада «Світязь»)

6.Скриня з коштовностями – Ребекка передала Ровені (роман «Айвенго»)

7.Срібний і золотий ошийники – Вамба і Гурт (роман «Айвенго»)

8. Білий щит із зображенням чорної бугаячої голови – Фрон де Беф («Айвенго»)

Ватсон. З першим завданням справилися. А чи допоможете ви нам ідентифікувати портрети цих людей. Пригадайте їхні прізвища та імена.

(показують портрети і діти відгадують письменників, заді написані підказки)

Картинки по запросу а.ліндгрен

Картинки по запросу в.скотт

Картинки по запросу марк твен

Картинки по запросу чехов

Картинки по запросу мацуо басьо

Ватсон. Ну що Шерлоку, ви задоволені? Можуть ці учні стати частиною нашої школи юних детективів?

Шерлок. Гадаю, що так. Вони молодці. І якщо й надалі навчатимуться старанно та наполегливо, то в майбутньому зможуть стати відмінними детективами. Не такими геніальними як я, але хорошими. Нам вже час іти. Ми прощаємося з вами і дякуємо за співпрацю.

Ватсон. Всього доброго. І пам’ятайте, з нами ви завжди можете продовжити знайомство і спілкування на сторінках творів Артура Конан-Дойля про пригоди Шерлока Холмса. До зустрічі.

 

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку