«100 ДНІВ У ШКОЛІ. ПЕРШІ УСПІХИ»
Мета: формувати комунікативну компетентність через вільне спілкування та самовираження; показати рівень сформованості навичок, умінь учнів; розвивати бажання вчитися, здобувати нові знання; сприяти становленню дитячого колективу; виховувати дисциплінованість, доброту, товариськість.
Вчитель. Добрий день вам, любі друзі,
Рада вас вітати,
Щастя та добра вам
Щиро побажати.
Звучить весела мелодія. До класу заходять діти п’ятикласники, перевдягнуті в костюми тваринок.
З’являється мавпеня.
Вчитель. Ти помиляєшся. Ми за 100 днів пізнали дуже багато.
1–й Червоний колір – він символізує уроки читання
Наші казкові герої хочуть дізнатися, чи знаєте ви букви. Але їхнє завдання не просте. Чи впораєтесь ви? (Показують декілька букв рухами).
(За виконане завдання отримують слово «ми», яке прикріплюють до кольору веселки)
Фізкультхвилинка для очей.
2–й колір Веселки –Оранжевий - він символізує уроки письма
За виконані завдання отримують склад «пер-»
Загадки про шкільне приладдя
Настрибаюсь вволю
По чистому полю.
Правда, трішки ніс стешу,
Як малюю чи пишу.
(Олівець)
Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них ми вчимося писати,
І складати, й віднімати.
(Зошит)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)
Кожен учень мене має,
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я… (пенал)
Дуже я потрібна всім:
І великим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
(Книга)
Музично-ритмічна руханка
3–й колір Веселки – Жовтий – він символізує уроки математики
- Покажіть, як ви вмієте швидко і правильно рахувати «Веселі задачі».
За правильно виконані завдання діти отримують склад «-шо-»
Дятел хатку будував –
Вікна всі пофарбував.
Тут одне, а там 4.
Скільки вікон , полічили? (1+4=5)
В білки 10 білченят,
А горішків в неї 5.
Хто ж із вас, малята, знає,
Скільки ще не вистачає? (10-5=5)
Лиска моркву посадила.
Три морквини там вродило.
Наш зайчисько враз три з’їв.
Скільки лисці залишив? (3-3=0)
Робота з математичним планшетом. Викладання геометричних фігур.
Руханка
4–й колір Веселки – Зелений – він символізує уроки «Я досліджую світ»
Учитель : - А чи ви справжні друзі природи? Чи знаєтесь у навколишньому світі? Дізнаємось про це, погравши у гру. За виконане завдання діти отримують склад «-клас-»
Гра « Будь уважним»
Потрібно показати цеглинку LEGO зеленого кольору, якщо бачите предмети живої природи, якщо неживої природи - то блакитну.
5–й колір Веселки – Блакитний – Світ прекрасного,
він символізує уроки мистецва та дизайну і технологій.
Гра «Умілі ручки»
За допомогою пластиліну створити дизайн шкільного портфеля. За виконане завдання отримуємо склад «-ни-»
Пісня
6–й колір Веселки – Синій – він символізує уроки фізкультури.
Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!
Руханка під музичний супровід
За виконане завдання отримуємо склад «-ки»
7–й колір Веселки – Фіолетовий, останній. А це віконечко у наше майбутнє
Вчитель. Прочитаємо, які слова ми склали, виконуючи завдання (ми - першокласники).
Учитель : - А чи готові ви далі рухатись по Країні Знань?
А чи знаєте ви, як називається місце, де ми навчаємось? Так, це школа. Це слово прийшло до нас з далеких часів і колись воно означало «місце для відпочинку від роботи». Сюди приходили послухати щось цікаве, навчитись. Ось і ви приходите до школи вчитись, пізнавати нове і незвідане.
Виконавши всі завдання Веселкової країни знань, ми маємо надію, що гідні стати справжніми першокласниками нашого закладу. А наш заклад має назву: Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 (повторюємо разом).
Слово для привітання першокласників надається керівнику закладу – Валентині Юріївні.
Вручення «Посвідчення першокласника»
Пісня «Ми- першокласники»