Позакласний захід «Творча конкурсна гра для підлітків «Старт тінейджерів».

Про матеріал
У грі беруть участь 8-11 класи. Підліткам пропонуються найрізноманітніші завдання, які готуються тут же, на майданчику, протягом п'яти хвилин. Мета: зняття емоційної напруги, формування навичок співпраці з однолітками, розвиток уяви, моторної спритності і комунікативних навичок; розвиток у дітей здатності встановлювати і підтримувати контакти.
Перегляд файлу

Спеціалізована школа «Хабад Любавич»

з поглибленим вивченням англійської мови та івриту

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ

 

                  «Творча конкурсна гра для підлітків «Старт тінейджерів».

 

 

 

 

 

 

Захід підготував

Класний керівник (вчитель географії та біології  I категорії)

Бараннік Ольга Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

2020р.

м. Запоріжжя

 

Творча конкурсна гра для підлітків «Старт тінейджерів».

  Підліткам пропонуються найрізноманітніші завдання, які готуються тут же, на майданчику, протягом п'яти хвилин.

Мета: зняття емоційної напруги, формування навичок співпраці з однолітками, розвиток уяви, моторної спритності і комунікативних навичок;  розвиток у дітей здатності встановлювати і підтримувати контакти.

 Методичні рекомендації:

 1. Ігри можна проводити по черзі після двох-трьох пісень.

 2. Ведучий створює обстановку високої мотивації досягнення, інтересу до виконання завдань.

 3. Ведучий підводить підсумок кожного етапу і потім загальний підсумок.

 4. Гра може проводитися неодноразово, при цьому завдання варіюються.

 можливості гри

 У руховій сфері:

 - розвиток вміння змінювати характер рухів;

 - розвиток моторної координованості і спритності.

 У когнітивної сфері:

 - розвиток спрямованого уваги;

 - розвиток розподілу і перемикання уваги.

 У сфері спілкування:

 - розвиток вміння узгоджувати свої дії з діями партнера і команди;

 - розвиток соціальної рефлексії.

 У сфері поведінки:

 - розвиток вміння підпорядковувати свою поведінку правилам;

 - усвідомлення впливу власних дій на загальний результат;

 - тренування вольових зусиль;

 - розвиток цілеспрямованості.

 

СЦЕНАРІЙ ГРИ «Старт Тінейджерів».

 I. Підготовка.

 У грі беруть участь 8-11 класи.

 Заздалегідь від класів формуються команди до 12 чоловік.

 Команди визначають своїх капітанів.

 II.  Провідні (1-3 чол).

 Провідні повинні добре знати імена учасників команд.  Швидко орієнтуватися по ситуації і вільно коментувати те, що відбувається.  Всіляко підтримувати і підбивати своїми репліками учасників, жартувати і вміло перемикати увагу присутніх в залі.

 III.  Приміщення та обладнання.

 Гру можна проводити як на шкільному спортмайданчику, актовій залі так і в орендованому приміщенні.

 Апаратура допустима зручна для заходу, що проводиться.

 Повітряні кульки, стрічки одного кольору, стрічки за кольорами веселки (конкурс №16).

 Для кожної команди отчерчиваем коло по межі якого і стають учасники.  Капітани команд іноді (в разі потреби) займають центр кола.

 Кола розміщені в зручних місцях для візуалізації команд журі.  (Півколом, в шаховому порядку і т.д.).

 

 Ведучі:

 Сьогодні у нас незвичайна і нова програма «Старт Тінейджерів».

 Веселіться, відпочивайте, приймайте участь у всьому тому, що зараз побачите, тому що девіз нашої програми:

 «Радій поки є сили.  Втягується в гру іншого.  Розкріпачитися і покажи на що ти здатний ».  Дорогі глядачі - хлопайте, топайте, свистите, танцюйте, - в загальному, відпочивайте !!!

 

 ПРИВІТАННЯ КОМАНД.

 Кожна команди представляє себе коротким танцем «візитка» - до 1 хвилини.

 

Конкурси:

1. Синхронність. Діджей задає всім Командам певну музику, бажано характерну (рок-н-рол, хіп-хоп...). Капітан або лідер, на ходу придумуючи руху, починає танцювати. Завдання хлопців — синхронно повторювати за ним усі рухи.

2. Портрет команди. На аркуші ватману необхідно намалювати жартівливий портрет своєї команди.

3. Геометричні фігури. Команди танцюють у колі і за знаком ведучого перебудовуються в трикутник, потім в квадрат і пр. Враховується швидкість реакції і узгодженість дій хлопців.

4. Хто багатший? Учасникам пропонується дізнатися, яка з команд багатшими, у кого більше речей. Для цього потрібно пов'язати мотузку з підручних засобів (одягу, шнурків та ін). У кого мотузки виявиться довшим, та команд і перемогла.

5. Ялинка. Одна людина з команди стає новорічною ялинкою. Решта за одну хвилину повинні прикрасити його за допомогою підручних засобів. Перемагає компанія, повесившая більшу кількість «іграшок».

6. Стрічки. Ведучий (капітан команди) просить встати окремо групу дівчат і юнаків. Він бере в руку кілька стрічок (по середині стрічки). З одного кінця стрічки за беруться дівчата, а з іншого - юнаки. Ведучий відпускає стрічки і відходить. Юнаки та дівчата змотують стрічки і зустрічаються, утворюючи пари для повільного танцю. Оцінюється оригінальність танцювальних рухів.

7. Оригінальний поїзд. Хлопцям пропонується скласти «поїзд». Способи з'єднання «вагонів» і пересування «складу» можуть бути самими різними. Чим оригінальніше, тим краще. Головні умови — рух поїзда не повинна перериватися, «вагони» не повинні відчіплюватися один від одного.

8. Встигни передати. Гра для всіх (глядачі, команди) Одному з хлопців, що стоять у колі, вручається предмет — кегля, пластикова пляшка, яблуко. Починає звучати музика, і хлопці, танцюючи, швидко передають предмет з рук в руки. Музика раптово зупиняється, і той, у кого в цей момент виявився предмет, виходить у центр кола. Гра триває. Коли музика закінчиться і в центрі кола виявиться достатня кількість людей, вони утворюють команду і виконують одну з жартівливих завдань ведучого або діджея: співають пісеньку, говорять хором, танцюють та ін. (Можна проводити цю гру з двома предметами. Тоді один предмет хлопці будуть передавати за годинниковою стрілкою, а інший — проти годинникової. І в момент зупинки музики в центр кола вийдуть дві людини, в руках яких виявляться предмети.)

9. Молекула. Гра для всіх (глядачі, команди). Йде дискотека. Всі танцюють. Ведучий оголошує у мікрофон: «Молекула — три!» Всі хлопці повинні об'єднатися по троє і продовжити танець. Ті, хто не зміг встати до трійки, залишають танцмайданчик. Дискотека триває. Ведучий знову оголошує: «Молекула — чотири!» Танцюючі об'єднуються в четвірки. Так продовжується до тих пір, поки на танцмайданчики залишиться мінімум чоловік. Їм вручаються призи.

10. Музичні гонки. Учасники команди утворюють кладуть руки на плечі один одного. Після включення фонограми команди виконують обумовлений танцювальний рух різних народів. Учасники повинні вгадати народний танець і показати характерний рух(лезгинку, циганочку, гопак...)

11. Музичні ерудити. Пропонується вгадати, яка група виконує цю пісню. Звучить фрагмент пісні, команда відгадує. Капітани піднімають руку при готовності відповісти.

12. Конкурс з кульками. Пари від команд затискають повітряні кульки між спинами, лобами або животами і, не тримаючись за руки, танцюють під швидку мелодію, намагаючись не впустити і не розчавити свої кулі. Перемагають пари, які утримали кулька до кінця танцю.

13. Домашнє завдання «Зустріч із зірками естради». Більшість жителів світу платять величезні гроші за можливість побачити свого кумира естради, побувати на його концерті. Тільки у нас і тільки сьогодні, ми всі стаємо учасниками концерту грандіозного масштабу. І так... зустрічаємо... (від команд виступають під фонограму (пародіюють) від 2х до 3х зірок. Зірки повинні бути впізнавані присутніми)...

14. Плутанина. Команди під швидку музику повинні танцювати повільний танець і навпаки. Музика змінюється швидко. Танці ведучий називає ( танго, лезгинка, джаз-фанк...) .

15. Брати наші менші.

Ведучий: - Тепер позмагаємося в бігу, але ми будемо не просто бігати, а копіювати стоногу. Ставайте один за одним, беріть стоїть попереду, за талію або кладіть руки на плечі. (правила йти з однієї ноги).

- Стрибаємо як зайчики; ходимо, як ведмеді, виляем хвостиками, як лисички, скачемо, як конячки, літаємо, як бджілки і т. д. (хто завгодно).

16. Веселка. Гра для всіх (глядачі, команди) Беруть участь всі команди! (утворюючи загальний коло, можуть і глядачі, всім роздають стрічки з кольорами веселки. По команді ведучого називається колір гравці мають стрічки названого кольору виходять в центр і танцюють, колір змінюється змінюється музика.

 

IV. Журі.

У журі можна вибирати як вчителів так і учнів.

Після 2х, 3х конкурсів журі надається слово.

В кінці підведення підсумків.

docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку