Власна розробка позакласного заходу з англійської мови в другому класі. метою заходу є продемонструвати вміння й навички, які діти отримали в процесі вивчення англійської мови; розвивати комунікативні навички учнів; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Мета:продемонструвати вміння й навички, які діти отримали в процесі вивчення англійської мови; розвивати комунікативні навички учнів; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: зображення тварин, повітряні кульки, лист, декорації до вистави “The House in the Wood”, записи та фонограми до пісень, почесні грамоти.
Хід заходу
(Посланець читає оголошення)
Attention! Attention!
We have the English party at our school today!
We will sing and dance and have a lot of fun!
Welcome to the party!
The pupils of the second form
Перекладач: Увага! Увага!
Сьогодні в нашій школі відбудеться вечірка!
Тут будуть пісні, танці та багато веселощів!
Ласкаво просимо усіх бажаючих!
Учні 2-го класу
Учень: First of all let us introduce ourselves.
Hello! My name is…. I am ….. I am from …… I live in …. My favourite toy is ….. My hobby is ….. I like to play ……
Учень:Look! I found something! (Бере конверт з листом та повітряними кульками на яких написані цифри. Читає)
Hello children!
My name is elephant Bobo . I need your help. I had 5 beautiful balloons but suddenly the wind blew and they flew away. Please, help me return them back.
Yours, elephant Bobo
(На дошці намальований слон, що тримає повітряні кульки з прикладами)
Учень: Я знаю, що нам потрібно зробити. Нам необхідно розв’язати приклади і тоді ми зможемо повернути повітряні кульки на місця.
1+1= 2 ; 5+6=11 ; 4-3=1 ;18-6=12 ; 7+3=10 ; 3+2=5; 9-2=7
One plus one is two
Учень: Ну що ж, слонику допомогли повернути кульки. А тепер давайте співати й танцювати, наших гостей розважати. (Учні виконують пісню “Yes, I Can”)
Yes, I Can
♫ Little bird, little bird, can you clap?
No, I can't. No, I can't. I can't clap.
Little bird, little bird, can you fly
Yes, I can. Yes, I can. I can fly.
Elephant, elephant, can you fly?
No, I can't. No, I can't. I can't fly.
Elephant, elephant, can you stomp?
Yes, I can. Yes, I can. I can stomp.
Little fish, little fish, can you stomp?
No, I can't. No, I can't. I can't stomp.
Little fish, little fish, can you swim?
Yes, I can. Yes, I can. I can swim.
Gorilla, gorilla, can you swim?
No, I can't. No, I can't. I can't swim.
Gorilla, gorilla, can you climb?
Yes, I can. Yes, I can. I can climb.
Buffalo, buffalo, can you climb?
No, I can't. No, I can't. I can't climb.
Buffalo, buffalo, can you run?
Yes, I can. Yes, I can. I can run.
Boy and girls, boys and girls, can you sing?
Yes, we can. Yes, we can. We can sing.
Boys and girls, boys and girls, can you dance?
Yes, we can. Yes, we can. We can dance.
We can sing. We can dance. Yes, we can.
We can sing. We can dance. Yes, we can.
Yes, we can. Yes, we can. Yes, we can.
Yes, we can. Yes, we can. Yes, we can.
Yes, we can. Yes, we can. Yes, we can. ♫
Учень: Look! The Fox is crying!
Учень: Лисичко, що сталося? Чому ти плачеш?
Лисичка: Because …. Because ….. звірі не хочуть, щоб я з ними жила…. Look (показує на хатинку.)
“The House in the Wood”
Mouse: Who lives in this house? Nobody. Then I will live here.
Frog: Who lives in this house?
Mouse: I do. I am a Mouse and I live in this house.
Frog: I am a Frog. May I live in your house?
Mouse: Yes, you may. Come in, please.
Hair : Who lives in this house?
Mouse and Frog: We do.
Frog: I am a Frog.
Mouse: I am a Mouse.
Together: And who are you?
Hair : I am a Hair. May I live with you?
Frog and Mouse: Yes, you may. Come in, please.
Frog: I am a Frog, a Frog, a Frog.
Hair :I am a Hair, a Hair, a Hair.
Mouse: I am a Mouse, a Mouse, a Mouse.
Together: We live in this house, house, house.
Fox: Who lives in this house?
Together: We do: a Mouse, a Hair, a Frog. And who are you?
Fox: I am a Fox. May I live with you?
Together: Oh, no. You are a bad Fox. We don’t want to live with you. Go away.
Учень: Не плач , лисичко, не журися, а краще з нами веселися. (пісня “The Bunny Hop”)
The Bunny Hop
Deep in the green wood animals play,
Hopping and jumping the day away.
Follow the animals in their game.
Here we go now. Let’s do the same.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop like a bunny, hop, hop ,hop.
Deep in the green wood animals play,
Hopping and jumping the day away.
Follow the animals in their game.
Here we go now. Let’s do the same.
Jump, jump, jump like a joey.
Jump, jump, jump like a joey.
Jump, jump, jump like a joey.
Jump like a joey, jump, jump, jump.
Deep in the green wood animals play,
Hopping and jumping the day away.
Follow the animals in their game.
Here we go now. Let’s do the same.
Leap, leap, leap like a froggy.
Leap, leap, leap like a froggy.
Leap, leap, leap like a froggy.
Leap like a froggy, leap, leap ,leap.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop, hop, hop like a bunny.
Hop like a bunny, hop, hop ,hop.
Hop like a bunny, hop, hop ,hop.
Hop like a bunny, hop, hop ,hop.
Hop like a bunny, hop, hop ,hop.
(Заходить ведмідь)
Ведмідь: Ішов я до бджіл меду купити, аж тут чую музика лунає. Вирішив зайти подивитися, що тут відбувається. Та не з порожніми руками, до вас на свято завітав, а з цікавим завданням. Мої друзі звірі гралися в лісі. І так стрибали та веселилися, що погубили літери в своїх іменах. Тож я вас дуже прошу – допоможіть їм. (Прикріплює до дошки підписані малюнки тварин, але в словах пропущені букви)
Be __r F__x H__r__e F__og Li__n
T__ge__ El__ph__nt C__t Do__ __o__f H__ir
Ведмідь: Молодці, гарно справились з завданням.
Учень: За цікаві завдання хочемо спасибі сказати і у відповідь тобі пісню подарувати. (Виконують пісню “Teddy Bear”)
Teddy Bear
Teddy Bear, Teddy Bear turn around ,
Teddy bear , teddy bear , touch the ground ,
Teddy Bear, Teddy Bear touch your nose.
Teddy Bear, Teddy Bear point to your toes.
Teddy Bear, Teddy Bear wear your shoes
Teddy Bear, Teddy Bear go to school
Ведмідь: Сасибі, вам, діти! Розвеселили ви мене. Ой! Мало не забув! Мені листоноша листа для вас передав.
(Ведмідь дає конверт з написом “Цілком таємно. Особисто в руки”)
Учитель: Це почесні грамоти для учнів 2-го класу за старання та досягнення в англійській мові. Почесну місію вручення цих відзнак запрошуємо виконати директора школи…….. (Вручення грамот)
Учитель: До слова запрошуються батьки учнів 2 класу.
Учитель:На цьому наше свято завершується. Дякую усім за увагу