Мета:
1. активізувати спортивно-масову роботу серед учнів.
2. зміцнювати здоров'я дітей засобами фізичної культури.
3. розвивати спритність, кмітливість, організованість за допомогою рухливих ігор та естафет.
Мета: активізувати спортивно-масову роботу серед учнів, зміцнювати здоров'я дітей засобами фізичної культури, розвивати спритність, кмітливість, організованість за допомогою рухливих ігор та естафет.
Інвентар: обручі, м’ячі набивні, м’ячі баскетбольні, прапорці, гімнастичні лави, спортивні палиці.
Місце проведення: спортивний зал
Спорт дає фізичний гарт,
Тож увага: всі на старт.
До перемоги ми мчимо,
Швидше за вітер летимо.
Ми твердо віримо в героїв спорту,
Ми гордимося їх рекордами.
На старт виходимо ми,
Бо спорт – це здоров'я,
Бо спорт – це мир.
Ми покажемо сьогодні клас,
Бо олімпійці – серед нас.
Під музичний супровід дві команди(у кожній по рівній кількості учнів) заходять у спортивний зал: команда І – «Переможці», команда ІІ – «Грім».
Представлення журі.
Учитель. Чесно гру свою веди
Правилом керуйся:
Як програв – то не сумуй,
Виграв – не хизуйся.
Хто це виконати зможе,
У змаганні переможе.
Програма змагань.
Учитель. Та команда переможе, яка швидше бігати може.
ЕСТАФЕТА 1
Перші учасники біжать до першого стояка, населяють на нього обруч, що лежить поряд, те саме роблять біля другого і третього стояків. Опісля біжать далі до обруча, біля якого є баскетбольний м’яч, роблять три передачі в стінку, двома руками від грудей кладуть м’яч в обруч і повертаються в свою колону. Наступний гравець знімає обручі зі стояків і далі робить те саме, що й перший учасник. Перемагає та команда, в якої всі учасники зроблять завдання найшвидше.
ЕСТАФЕТА 2
Перші гравці з баскетбольним м’ячем, виконують ведення м’яча оббігаючи «змійкою» навколо трьох стояків, розташованих на відстані 3м один від одного. Кладуть м’яч в обруч, приймають положення упору лежачи, згинають ноги і переміщуються до поворотного стояка. Опісля встають, біжать до обруча, беруть м’яч і повертаються в свою колону.
Учитель. Той, хто швидкість й спритність має, у цій грі перемагає.
ЕСТАФЕТА 4
Учасники кожної з команд, розрахувавшись на перший-другий, у свою чергу діляться на дві частини. Перші номери кожної команди шикуються в колони і стають за позначеною лінією. На відстані 15-20 м від неї креслять другу лінію, за якою проти колони своїх партнерів стають другі номери.
За сигналом гравці, які стоять першими в колоні №1, біжать до другої половини своєї команди, передають колоні №2 естафетну паличку і стають у її кінець. Другі номери, діставши паличку, біжать до перших номерів, передають їм естафетну паличку.
Виграє команда, яка раніше виконає завдання, тобто перші номери якої стануть на місця других номерів, і навпаки.
Кожен гравець перед тим, як віддати паличку, має перетнути накреслену лінію.
Діти. Любим бігати й стрибати,
У веселі ігри грати.
ЕСТАФЕТА 5
Дві команди шикуються за лінією старту в колони по одному і стають один від одного на відстані витягнутих уперед рук. Капітани кожної команди тримають по м’ячу. За сигналом капітани передають м’яч над головою гравцям, які стоять позаду, а ті передають його далі гравцям, які стоять у кінці колони. Останні гравці, отримавши м’яча, оббігають з правого боку свою колону, стають першими і знову починають передавати м’яча над головою. І так доти, доки всі учасники не пробіжать із м’ячем. Коли капітан, який почав гру останнім, отримає м’яча, то мусить стати попереду своєї команди і підняти його.
Учитель. Відпочинок треба дати, вікторину відгадати.
а) 1 раз в 4 роки;
б) 1 раз у 3 роки;
в) 1 раз у 5 років.
а) 10;
б) 9;
в) 11.
а) 14;
б) 15;
в) 16.
а) Ефіопія;
б) Греція;
в) Індія.
а) жираф;
б) гепард;
в) заєць.
Оголошення підсумків змагань. Визначення переможців. Виступ журі. Нагородження учасників грамотами.
Учитель. Відпочили ви на славу,
Перемога всім по праву.
Дуже добре ви змагалися,
І бадьорості набралися,
А тепер крокуйте в клас –
Щоб усі вас шанували,
Щоб усі любили вас.