Позакласний захід з математики для учнів 6 класу

Про матеріал

Виховувати цікавість до вивчення математики; поглибити та розширити знання з предмету; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення; виховувати активність .

Перегляд файлу

Дем'янівська ЗОШ  I – II ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Вчитель математики

Верхоляк Я.С.

 

 

 

Позакласний захід з математики Гра «Що? Де? Коли?»

Мета: Формування в учнів навичок самостійної діяльності, творчого потенціалу і здатності використовувати знання на практиці; виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.

Ведуча. Всім - добрий день, друзі. -

Дівчата й хлоп'ята!

Ми раді усіх вас

Сьогодні вітати!

Ведучий. Покликала гра

Нас сюди на змагання.

Знавцям й глядачам -

Особливі вітання!

Ведуча. Відомо усім

Тут відсутні секрети -

У школі в нас різні

Вивчають предмети.

Ведучий. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

Ведуча. Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

Ведучий. Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії

Побачимо знову.

Ведуча. Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

 

 

Ведучий. Питання серйозні

Та є й жартівливі,

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі.

Ведуча. Обдумайте відповідь

Ви неодмінно,

На справу таку

Вам дається хвилина.

Ведучий. Лишилось питання

Одне з'ясувати:

Хто нині в гру

У нас буде грати?

Ведуча. Довідатись легко:

Який же це  клас?

Гравці з усіх класів

Сьогодні у нас.

Ведучий. Вже грали багато

У “ Що? Де? Коли?”,

І зараз змагатись

В ГРУ цю прийшли.

Ведуча. Стіл різнокольоровий,

Круг нього стільці,

Картинка з совою

Чекають гравців.

Ведучий. Гравці — “новобранці”

Вітаємо вас!

Бажаємо гри

Показати вам “клас”.

Ведуча. Ідіть, математики,

Дружно, сміливо в дорогу,

Бажаємо здобути

Ми вам перемогу!

 

Ведучий. А старання, уміння і знання наших конкурсантів оцінять члени журі. (представлення    журі).

Вчитель:

Епіграфом нашої гри є слова В.О Сухомлинського:"Розум і  виховання необхідне людині не тільки для праці, а й для повноти духовного життя. Уміти творчо мислити, бути розумним повинен і майбутній математик, і майбутній тракторист. Розум повинен давати щастя насолоди культурними й естетичними цінностями"

Сьогодні з нами ті, хто любить математику,

  • ті, хто любить таємниці, загадки, цікаві задачі,
  • ті, хто допитливий, працьовитий, наполегливий!

Дозвольте познайомити вас з учасниками

Дорогі учасники гри, захватіть з собою кмітливість, винахідливість, сміливість, а сміливість, говорять, міста бере, і тоді перемога завжди буде за вами.

Успіхів всім вам! Розпочинаємо гру. Дайте відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

  1.               За допомогою чотирьох п'ятірок і знаків дій та дужок запишіть число 100.

Відповідь:        (5+5)•(5+5)

  1.               Як поділитирівностороннійтрикутник на 3 частини так, щоб з них можнабулоскласти два рівніромби?

Відповідь:

  1.               Чи можна з дроту, довжина якого 20 см, зігнути трикутник, одна сторона якого б  дорівнювала 13 см?

Відповідь: Ні, оскільки       (20-13)=7, а 7<13

     Правило трикутника: сума довжин двох торін = довжині третьої сторони.

  1.               Як не маючи ніяких вимірювальних приладів відрізати 60 см від шнура, довжина якого 80 см ?

Відповідь: Шнур зігнути навпіл, потім половину отриманого шнура зігнути ще раз навпіл і взяти першу половину і половину половини.

  1.               5 землекопів за 5 годин викопають 5 м канави.

Скільки землекопів за 100 годин викопають 100 м канави?

Відповідь:  5 землекопів

  1.               Бліц.
  •             Цеглина має масу 2 кг і півцеглини. Яка масса всієї цеглини?
  •             На дубі 16 гілок, на кожній по 8 гілочок, на кожній росло по 4 яблука. Скількияблук росло надереві?
  •             У сімох братів по одній сестрі. Скільки дітей в сімʼї?

Відповідь: 4,0,8

  1.               Коли садівника спитали скільки дерев в його саду, вінвідповів: половина всіх моїх дерев – яблуні, четвертина – сливи, сьома частина – груші, ще є три вишні. Скільки дерев було в саду?

Відповідь: 1/2х+1/4х+1/7х+3=х

           х=28

  1.               Половина відполовини числа дорівнює половині. Яке це число?

Відповідь:число 2

  1.               «Чорний ящик»

Число 1001 підкаже вам, що лежить у чорному ящику.

Відповідь:

Казки  «Тисяча і одна ніч»

  1.          Дві дюжини помножили на три дюжини.  Скільки отримали дюжин?

Відповідь:72 дюжини    (2*12)*(3*12)=(2*3*12)*12=72*12

  1.          В давній Русі основними дробами були:

1/2 - половина,

1/3 – третина,

1/4 - четвертина,

1/6 – півтретини.

А як називали в той час дріб 1/24  ?

Відповідь: четвертина півтретини

  1.          Якими повинні бути два наступні числа числового ряду:

10, 8, 11, 9, 12, 10, 13,…

Відповідь:  11, 14 (-2, +3)

Фізкультхвилинка: Ви всі добре працювали

На питання відповідали

Нумо разом відпочинем

І у творчість ми полинем:

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\images.jpegПропоную вашій увазі більше інформації про Василя Олександровича Сухомлинського.

Василь ОлександровичСухомлинський (1918-1970) – видатний український педагог, засновник гуманістичної, новаторської педагогіки. Народився 28 вересня 1918 р. в с. Василівка Онуфріївського району на Кіровоградщині, Після закінчення школи навчався на факультеті мови і літератури Кременчуцького педагогічного інституту, але через хворобу в 1935 р. вимушений був припинити навчання у вузі.17-річним юнаком розпочав практичну педагогічну роботу. З 1936 р. продовжив навчання на заочному відділі Полтавського педагогічного інституту.

З 1938 р. і до початку війни працює вчителем і завучем в Онуфріївській середній школі. У 1941-1942 рр., був у діючійармії, а після поранення вчителював у Удмуртії. 1944-1948 рр. – завідуючий райвно Онуфріївського району, 1948-1970 рр. - директор Павлиської середньої школи . Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського має різноплановий, багатоаспектний характер. Творча думка педагога зазнавала  певної еволюції, вона постійно збагачувалася, поглиблювалася, відточувалась. Серед основних джерел творчості педагога варто назвати народну педагогічну мудрість, класичну педагогічну спадщину, передовий педагогічний досвід і його власну педагогічну практику.

Всі разом ми відпочили. Отже, пропоную продовжити ГРУ.

1.​ Чому дорівнює (2²)² ?  (16)

2.​ Як називається прилад для вимірювання кутів?  (Транспортир)

3.​ На що схожа половина яблука?  (На другу його половину)

4.​ Як називається дріб, чисельник якого рівний знаменнику?  (Неправильний)

5.​ Назвіть найменше натуральне число?  (1)

6.​ Два сина і два батька з’їли 3 яблука. Скільки з’їв кожний? (По одному яблуку)

7.​ Яке число кратне саме собі? (1)

8.​ Назвіть найменше двоцифрове число? (10)

9.​ Наука, що вивчає властивості геометричних фігур. (Геометрія)

10.​ Дві прямі, що не перетинаються. (Паралельні)

Ведуча. За хвилиною — хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Оголошуйте рахунок:

Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків гри)(журі підраховує набрані бали та визначає переможців)

Слово журі:  Переможцем у грі «Що? Де? Коли?» стає …!

Ведучий. Оплесками переможців,

Дружно будемо вітати,

І вручаємо дипломи,

Щоб було про що згадати.

 Вчитель:  Поздоровляємо переможців!!! Бажаємо нових звершень!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
2492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку