Позакласний захід з математики "Магічна школа МАТЕМАТИКИ"

Про матеріал
Позакласний захід з математики в незвичному для учнів форматі. Ведучі заходу- старші учні,які є одночасно вчителями з цікавими іменами. Уроки,які проводитимуть учні - різнобарвні. Починають - фокусами,кулінарією,закінчують - співами і танцями .І все це пов'язано з математикою. Учні сприймають такий захід на УРА!
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід

з математики

(5-8 класи)

«Магічна школа

МАТЕМАТИКИ»

 

 

Автор:

 

 

Вчитель математики Городоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мостова Тетяна Анатоліївна

 

 

 

 

Позакласний захід з математики

«Магічна школа МАТЕМАТИКИ»

 

Мета:Розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, цікавість до математики; навчати грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору, поважати іншу; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі; показувати акторські здібності.

Хід заходу

 

Урок 1 «Математичні фокуси»  Вчитель Ірен Головаста

Урок 2 «Математичні завивалки»  Вчитель Вікус Сирена

Урок 3 «Зілеваріння»Вчитель Вікторіус Хіменос Браво

Урок 4 «Матиматична руханка» Вчитель  Олекса Хіп Хопер

Урок 5 «Чаклунство»   Вчитель Дашка – чаклунка

Вчителями стають самі учні,які мають змогу, окрім  даного вчителем тексту, імпровізувати.

 

УРОК 1 «Математичні фокуси»

Рада вітати шановне панство, учнів та вчителів,які  завітали сьогодні  у нашу «Магічну школу МАТЕМАТИКИ»!

Я її директор – Ірен Головаста, хочу трішки розповісти про навчальний процес в Магічній школі МАТЕМАТИКИ.

Наша школа незвична,адже кожен день у ній відбуваються цікаві пригоди та певні дива,проводяться досліди,але найбільше в нашій школі розваг. Учні ніколи не втомлюються від навчання!В нас навіть немає дзвінків на перерву,лише дзвінки на урок. Учні нашої школи з великим небажанням йдуть зі школи і ніколи не пропускають уроків. Вони активні,слухняні та уважні. Я з іншими вчителями будемо проводити для вас уроки. Найбільш активним,розумним,кращим з кращих будемо вручати сертифікати на навчання до нашої школи. Тому не пропустіть свій шанс!

Я не лише директор Магічної школи, а також викладач магії. Саме зараз ми проходимо курс Математичних фокусів.  Зі мною ви поринете в магію математики - магію фокусів.

Отож поїхали !

Фокус 1. Загадайте будь-яке число від 1 до 10.Помножте його на 9.Скоріш за все ви отримаєте двоцифрове число. Знайдіть суму цифр,з яких складається це число. А тепер загадайте європейську країну ,назва якої починається з першої літери,отриманого числа. Загадали?А тепер загадайте будь-яку велику тварину, назва якої починається з третьої літери назви країни. Загадали?

Отож, хочу вам сказати,що НОСОРОГИ не мешкають в ДАНІЇ!!!

Фокус 2 Відгадати дату вашого народження.

 

Таємниця дати народження

Для цього математичного фокусу тобі потрібно знати дату народження (день і місяць) свою, або будь-кого іншого, а також калькулятор чи папір і ручка, щоб зробити правильні підрахунки.

https://radchenkosuperpoem.files.wordpress.com/2012/05/d0b4d0b5d0bdd18c-d0bdd0b0d180d0bed0b4d0b6.gif?w=300&h=174

Ну що, готовий до несподіванки? Тоді вперед!

Перший крок: день народження помножити на 2 (два);

Другий крок: до отриманого результату додати 5 (п’ять);

Третій крок: отримане число помножити на 50 (п’ятдесят);

Четвертий крок: додати номер місяця, в якому народився;

П’ятий крок: від отриманої суми віднімаємо 250 (двісті п’ятдесят);

 

Фокус 3.З шестизначними числами. Я запишу на дошці будь-яке шестизначне число. Прошу  учня,який допише знизу ряд цифр під моїм числом,бажано,щоб цифри не повторювались. Я знову пишу своє шестизначне число. Прошу до себе ще одного учня,який запише свій ряд цифр,які не повторюються. Я дописую ще раз своє шестизначне число. Тепер прошу вас знайти суму всіх цих чисел і сказати мені,я її напишу на дошці.

-Ой, а що це в мене в кармані?

Витягує аркуш паперу на якому має бути те число ,що назвали учні.

 

Треба попередньо самому зробити певні обрахунки. Перше 6-значне число,яке записуємо-запам’ятовуємо зарання. Учні записують  свої числа. Наше завдання під кожною цифрою учня підписати  цифру, яка доповнює попередню до 9(якщо учень написав 5,ми пишемо знизу 4, учень 2 то ми 7 і.т.д).Тоді з 5-ти рядів чисел сума останніх чотирьох буде 999999+999999=1999998.Сума цього числа і першого, яке ми запам’ятали і дасть нам число,яке будуть рахувати учні, сумуючи всі 5 шестизначних чисел. Тому це число ми зарання пишемо на аркуші, який витягуємо з карману.

 

Дякую всім за увагу! Хочу вручити самим активним сертифікати на навчання до нашої школи. І спішу покинути вас,щоб ви змогли познайомитись з моїми колегами. Успіху вам!

УРОК 2 «Математичні завивалки»

-Добрий день мої дорогі вокалісти та меломани!

-Сьогодні в нас незвичний урок, тому що будемо співати  математичні тексти пісень,навіть, я б сказала, будемо співати математичними поняттями.

-Ми поєднаємо з вами музику з математикою. Слухайте стук свого серця та співайте душею.

-Прошу до себе трьох любителів музики.

-Давайте насамперед зробимо розспівочку.

-Мі-ме-ма-мо-му, -Мі-ме-ма-мо-му, -Мі-ме-ма-мо-му (так з кожним).

-А тепер математичну розминочку

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1(так з кожним)

-Я думаю,що ви готові.

-Зараз будуть звучати фонограми відомих вам пісень,ваше завдання співати замість тексту ту цифру,яку отримаєте від мене.

Фонограма «Рідна мати моя…» Вчитель співає з цифрою 2.

Учням пропонуються 3 ,5,7.

-Уявіть, що ви отримали такі бали за контрольну роботу з математики,я з першим учнем будемо співати зі сльозами на очах,іншим буде трішки веселіше.

-А зараз трішки ускладнимо завдання. Співатимемо текст буквеного математичного виразу.

Та сама фонограма. Вчитель співає 2+х.

Завдання учням  а+5,х+7,m+3.

Повертаємось до цифр,які я роздала раніше. Прошу іншу фонограму.

Кожен з вас співає по черзі,по одній стрічці.

Фонограма «Танок маленьких каченят».

Дякуємо за такі душевні математичні пісні!А глядачів запитаємо чи можна нашим учасникам йти на Х-фактор?

Не знаю стосовно Х-фактору,а те,що учні заслужили свої сертифікати в нашу школу - то точно.

 

Урок 4 «Математична руханка».

-Добрий день шановне панство! Чи є серед вас любителі балету чи бальних танців,народних чи вуличних танців?Йо!

-Не лякайтесь, адже сьогодні ми не будемо танцювати хіп-хоп, брейкданс , румбу чи навіть ча-ча-ча. Ми сьогодні затанцюємо український народний математичний танок. Йо!

-А для цього нам знадобиться магічний атрибут.( Дві мітли)

-Мені потрібно два учасники, які не лише уміють гарно рухати стегнами та трусити сідницями. Попрошу до себе  учнів,які добре знають усі геометричні фігури та математичні знаки. Йо!

-Вашим завданням буде протанцювати геометричну фігуру чи знак,який я буду оголошувати, таким чином,щоб глядачі змогли його впізнати.

Вчитель показує кілька фігур для прикладу.

-Ловимо ритм, малюємо в голові фігуру і мітла вам в поміч.

Звучить швидка музика.

Трикутник,квадрат,знак безкінечності,хто на знає цифра 8 повернута на 90 градусів,коло,знак >,фігурна дужка, прямокутник, круг(танцюємо так як коло і замальовуємо його в середині).

-Дякуємо нашим учасникам. Як ви вважаєте «витанцювали» вони свої сертифікати в магічну школу математики?

Вручає сертифікати

 

Урок  3 «Зілеваріння»

-Здрастуйте шановні гурмани та поціновувачі смачної кухні!

-Сьогодні ми навчимося з вами готувати коктейлі та розв’язувати математичні задачі ,пов’язані з кулінарією.

-Отож прошу до класу не лише класних барменів,але й знавців дробів,відсотків та пропорцій . Ми будемо робити безалкогольний коктейль «Яблучний драйв». Цей напій бадьорить,надає сили та енергії та активізує ваш мозок для напруженої розумової діяльності. Тому його варто вживати перед контрольними,ДПА та ЗНО.

Перед вами усі інгредієнти,слухаємо мене уважно і виконуємо наступні дії.

  1. Перед вами склянка. Покладіть у неї чверть яблука,яке ,попередньо очистіть та подрібніть на мілкі  шматочки.
  2. Наповніть частину склянки спрайтом.
  3. Долийте у склянку яблучний сік,так,щоб склянка стала заповнена до 80%.
  4. Добавте 10 крапель лимонного соку.
  5. Перемішайте трубочкою.

-Коктейлі готові. Хто бажає продегустувати і вказати в кого коктейль смачніший? Можна запропонувати продегустувати  вчителям.

-А зараз прошу розвязати наступну задачу. «Що я випив в результаті ­ каву з молоком чи молоко з кавою?» Прошу до себе двох учнів

В мене є стакан кави, я випила половину його і долила стільки ж молока. Потім відпила ,отриманої кави з молоком і долила ж стільки молока. Тоді я відпила ,отриманої кави з молоком і долила стакан молоком доверху,і все це випила. Чого в результаті я випила більше кави чи молока?

-Поки учні розвязують задачу,давайте запишемо домашнє завдання.

Задача «Еліксир молодості»

Щоб приготувати еліксир молодості,треба взяти ¼ частину сушених лапок жаб,1/3 частину сушених хвостиків мишей,2 мухомори,одне око кальмара, залити все водою і варити до повного загустіння. Запитання:випивши цей напій на скільки років можна відмолодіти?

 

Урок 5 «Чаклунства»

-Вітаю усіх присутніх в цьому залі!

-Я біла чаклунка і знаю багато заклинань,які допомагають як учням так і вчителям.

- Ось наприклад я одним помахом палички можу допомогти учневі виконати домашнє завдання,  при цьому, промовляючи: «Домашка – виконашка!» і легенько доторкнутися паличкою руки учня . Але іноді моє заклинання може не подіяти,тоді я промовляю голосніше,і беру вище(в область голови),вкладаючи всю свою силу в оцю тоненьку паличку. Повірте,вона справді чарівна!Такі дива творить!

- Вчителям я теж допомагаю зняти всю напругу після важкого робочого дня. Я даю їм в руки чарівну паличку. Вони мають зламати її(не хвилюйтесь,в мене багато чарівних паличок),вигукуючи «Йолки-палки!».Повірте, їм стає одразу легше!

-Я добра чарівниця і не люблю коли хтось когось кривдить чи ображає. Якщо таке відбувається,я  сердито промовляю «Кривднікус свинтус!» і показую на нього паличкою. Думаю,ви здогадаєтесь,що тоді трапляється.

- Отож давайте розпочнемо урок. Сьогодні ми маємо навчитися тримати в руках чарівну паличку й користуватись нею.

Завдання 1. Прошу 3-ох учасників-сміливців.

«Магічний квадрат». Перед вами квадрат з числами не по порядку. Ваше завдання рахувати  числа по порядку якомога довше. Перемагає той учень,який дорахує до більшого числа. Даю вам хвилину роздивитись числа. Коли один з учнів рахує , показуючи паличкою число – інші розвертаються до класу.

Завдання 2.Прошу ще двох сміливців.

Я називатиму математичні  дії,а ви маєте усно обчислити їх і показати число в квадраті,яке є їх результатом. Слухаємо уважно,правильно обчислюємо і шукаємо в квадраті відповідь.

 

1 учень   =25                                                   2 учень      =36

                2+2*2=6                                                                 5-2*1=3

                                                                                   

                 100-73=27                                                              100-89=11

30

19

40

38

13

2

28

14

39

21

6

45

37

41

27

1

32

15

31

25

12

10

44

26

48

20

4

36

22

7

35

11

46

33

49

18

29

16

23

42

47

8

5

43

9

34

3

17

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я думаю,що наші учасники ще потренуються,моя чарівна паличка стане їм в нагоді,і зможуть блискавично рахувати та обчислювати.  Тож надамо їм сертифікати

 

Лунає дзвінок! Уроки завершено!

Заключне слово вчителя, яка цікава математика і чому її потрібно вивчати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

 

 

3    a+5               

5    x+7

7   m+3

 

 

 

 

Трикутник

Квадрат

Знак безкінечності,хто на знає цифра 8 повернута на 90 градусів

Коло

Кут

Фігурна дужка

Прямокутник

Круг(танцюєм так як коло і замальовуєм його мітлою в середині).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мостова Тетяна
Додано
30 квітня 2019
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку