Пожвавити роботу на уроці, легко й надовго запамятовувати навчальний матеріал допоможуть пісеньки, мультфільми, улюблені герої, цікаві завдання . Все це є в конспекті уроку математики , ще й роздаткові матеріали, корисні посилання.
Тема: Числа першої сотні. Порівняння чисел. Розв’язування задач. Робота з іменованими числами.
Рахуємо з Петриком П’яточкіним
Мета: вчити розкладати двоцифрові числа на розряди ;вправляти в різних видах лічби, вчити записувати двоцифрові числа та порівнювати їх; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.
Обладнання: мультфільм (уривок), предметні та сюжетні малюнки, олівці, цеглинки LEGO, абаки , картки, модель дециметра, моделі копійок..
Тип уроку : комбінований.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ.
Після цього уроку учні зможуть:
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Ми почули вже дзвінок
Що покликав на урок!
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть всі дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
II. Повідомлення теми і мети уроку.
Усна лічба.
а) дружно встали всі дівчата, нумо разом рахувати!
- До десяти, від 16-20, круглими десятками, від 35 до 42 (картки )
разом встали всі хлоп’ята , будем також рахувати!
б) пограємось з Петриком:
- одного разу він потрапив під дощик.
Гра «Дощик» (На зворотній стороні краплинці написані приклади на додавання і віднімання в межах 10.)
Гра «Віднови числовий ряд». (Учні виходять до дошки і по черзі записують фломастером пропущені числа. Дівчатка підкреслюють найменше число, а хлопчики найбільше.) - 12, *, 14, * 16, 17, * 19, *20, *, 22;
Як день розпочався з ясного сонечка, так і ми почнемо наш урок із радісної розминки — з каліграфічної хвилинки:
(Правильну відповідь сигналізуємо цеглинкою зеленого кольору, а неправильну цеглинкою червоного кольору).
Петрик вміє розв’язувати цікаві задачі про … (малюнки ) тварин та птахів
Затріщали шість сорок
В парку на осиці.
Три чижі відповіли їм
Свистом у ялинці.
Скільки пташок?
Щоб це взнати –
Треба їх порахувати.
Сонце встало вранці-рано
Розбудило звірів всіх –
Трьох корів, шістьох баранів.
Скільки вийшло у двір їх?
На березі біля річки сім курчат гуляли,
Їх пухнасті каченята швидко наздогнали.
Стали весело скубти м’якеньку травичку,
Ходити по берегу, пірнати в водичку.
Скільки качечок, скажи, якщо менше їх на три?
Пальчикова гімнастика. Кулак – ребро – долоня.
III. Розвиток математичних умінь.
Петрик добре знає українські гроші й розрізняє купюри різного номіналу, а ми? (відповіді ) Давайте пригадаємо як виглядають українські гроші. ( біля дошки коментує дитина дня ) потім розв’язують завдання Петрика:
1.Полічіть скільки грошей у кожного з хлопчиків.
У Петрика – 3 монети по 10к. і одна – вартістю 2к.
Запис у зошиті:
10+10+10+2=32(к.)
У Олега – 5 монет по 10к. і одна – вартістю 5к.
Запис у зошиті:
10+10+10+10+10+5=55(к.)
2. Задача 1.Ніна зліпила 10 вареників з вишнями та 7 вареників з полуницею. Скільки вареників зліпила Влада?
Запис у зошиті:10+7=17(в.)
3. Розв’язують онлайн - завдання на навчальному сайті ( за посиланням в додатку) - якщо в класі є засоби для цього. https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/rakhuiemo-vartist-tovaru ( є й задачі « про запас» )
Гімнастика для очей ( на вибір педагога)
4. Минулого тижня Петрик вчився порівнювати двоцифрові числа ось як він це записав :
25<30 ? 40>30? 48=84? 60<40
Діти пояснюють помилки Петрика. А потім виконують завдання 3 на с. 98. (Підручник «Математтика» 1 клас Н. Будна )
4. Допоможіть Петрику дізнатись, скільки здачі він одержить купивши солодощі? ( завдання 6 на с. 99- усно)
Петрик вимірював стрічки і знаходив їх довжину, перевірте .чи не помилився він. (парами)
VI. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Чи сподобалось вам працювати з Петриком? Чого ми навчились?
- З яким настроєм ви завершуєте урок? (Учні «малюють» настрій, пояснюють свій вибір.)
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см4см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см4см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см4см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см4см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см2см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
1дм + 1дм2см = 2дм2см, 3дм+2дм1см = 6дм1см
3дм+ 1дм2см = 4см4см, 5см+ 1дм3см = 6дм3см
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/rakhuiemo-vartist-tovaru