Позаурочний захід-гра «Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)»

Про матеріал
Позаурочний захід - гра проводився з предметів професійно – теоретичної підготовки, а саме: «Правила технічної експлуатації і інструкції» , «Організація перевезень пасажирів», «Комерційна експлуатація залізниць», «Основи галузі залізничного транспорту». Технологія побудови позаурочного заходу передбачає створення атмосфери зацікавленості і активності, формування пізнавального інтересу, розвиток професійної мотивації, розвиток професійних якостей та умінь самоконтролю й самооцінювання набутих знань. Завдання гри – сприяти якісному оволодінню здобувачами освіти навчальним матеріалом з вище зазначених предметів , розвитку вмінь інтегрувати набуті знання у процесі їх вивчення , професійно - практичній підготовці професій залізничного профілю.
Перегляд файлу

Люботинський професійний ліцей

залізничного транспорту

 

 

 

 

         

 

 

Описание: J0295069 Підготувала:

                                                      викладач  Тетяна КОВАЛЕНКО

 

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………... …….2

1. Характеристика й навчально-виховна задача теми позаурочного заходу………………………………………………………………………………4

2. Методичні рекомендації щодо проведення позаурочного заходу……. ……8

3. План   позаурочного заходу ………………………………………………….13

4. Правила гри …………………...………………………………………………16

Додаток 1. ……………………..............................................................................17

Джерела інформації……………………………………………………………...18

 

 

 

 

 

 


Вступ

         Прогресивні зміни у виробництві та прискорення темпів науково-технічного прогресу обумовлює підвищення вимог до якості професійної підготовки. Сьогодення вимагає від освіти мобільного випускника, здатного швидко адаптуватись до нових умов виробництва.  Тому зусилля педагогів повинні бути спрямовані не лише на формування в учнів знань, вмінь та навичок, а й розвиток професійно важливих якостей особистості.

         Залізничний транспорт України має потребу у висококваліфікованих, знаючих свою справу фахівцях, які мають добре розвинені якості особистості.

        Нинішні умови професійного самовизначення вимагають від молоді не тільки відмінного оволодіння професією, а передусім сформованості нових суб’єктивних якостей, серед яких, найважливішими є інтегрованість і цілісність особистості, ерудованість і здатність до швидкої орієнтації в соціальній ситуації, оновлення знань, умінь і навичок, самостійність і відповідальність за свій вибір. При цьому необхідно керуватися "Золотим правилом ринку праці" – кожна людина тільки тоді конкурентоспроможна на ринку праці, коли вона володіє високим рівнем професійної кваліфікації, коли вона креативна.

       Для сучасних професій, в тому числі і залізничного профілю  потрібно саме креативність - здатність на основі накопиченого досвіду і знань генерувати нові ідеї і способи, що оптимізують робочий процес або створюють неповторний продукт. У поняття креативність включені такі якості, як рішучість, здатність піти на ризик, кмітливість, винахідливість, швидкість думки. Також креативності завжди супроводжує широкий кругозір, бо не маючи такого, складно придумати нове вирішення проблеми.

        Креативність  в різних областях застосовується для вирішення різних завдань. В цілому креативність потрібна для оптимізації, поліпшення, підвищення ефективності, збільшення функціональності та виробничої потужності. Одним словом - для якісного стрибка вперед. У науці та виробництві креативність потрібна для винаходу нового обладнання, нової техніки, навіть самих технологій виробництва. Креативність робить наше життя цікавішим, вишуканішим і комфортнішим. Перехід від індустріального суспільства до постіндустріального ознаменувався розширенням сфери послуг. В даний час в цій сфері велику роль відіграє вміння подати послугу або продукт потенційному споживачеві, якими на залізничному транспорті є пасажири,  вантажовідправники та вантажоодержувачі.

     Структура і зміст предметів професійно - теоретичної підготовки в Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту для підготовки висококваліфікованих робітників  повністю відповідає сучасному стану і тенденціям розвитку залізничного транспорту та надає правильну фахову орієнтацію учням. Технологія навчання будується за такими пріоритетними  принципами, як:  принцип інновацій, системність, послідовність, усвідомленість, доступність, контроль.

 

 

 

 

 


  1. Характеристика й навчально-виховна задача теми позаурочного заходу

        Позаурочний захід - гра проводився з предметів професійно – теоретичної  підготовки, а саме: «Правила технічної експлуатації і інструкції» , «Організація перевезень пасажирів», «Комерційна експлуатація залізниць», «Основи галузі залізничного транспорту».

        Предмет «Правила технічної експлуатації  і інструкції» викладається  для підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту та є основним курсом,  який ознайомлює учнів з  основними положеннями  та  порядком  роботи працівників залізничного транспорту  України. Основними питаннями предмета є:  норми  утримання  найважливіших  споруд,  пристроїв  та  рухомого  складу  і  вимоги,  які  ставляться  до них та система  організації руху поїздів і принципи сигналізації.

         Правила  технічної  експлуатації  обов'язкові   для   усіх  підрозділів  та  працівників  залізничного  транспорту.  Виконання  правил технічної експлуатації забезпечує злагодженість усіх  ланок  залізничного транспорту,  чітку та безперебійну роботу залізниць і  безпеку руху.

        Предмет «Основи галузі залізничного транспорту» вивчає основні технічні засоби та основні технології виконання перевізного процесу на залізничному транспорті  викладається  для підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту з різних професій.

         Предмет «Організація перевезень пасажирів» вивчає основні правила, що  застосовуються при перевезенні пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничними лініями загального користування тільки у внутрішньому сполученні (у межах України) та у вагонах парку публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - ПАТ "Укрзалізниця") чи інших суб`єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти, залізничних адміністрацій (залізниць) та перевізників інших держав або орендованих у них, а також у власних вагонах, що належать підприємствам, організаціям, установам або громадянам - суб'єктам підприємницької діяльності, у тому числі розташованим за межами України (далі - суб'єкти господарювання).

Робота, яка пов'язана з  наданням основних та додаткових послуг при перевезенні пасажирів, є транспортним  сервісом пасажирських перевезень. Пасажирські перевезення - це транспортні послуги з переміщення пасажирів, які пов'язані з безпекою, своєчасністю і комфортністю перевезення пасажирів, а також з забезпеченням процесу переміщення, своєчасним доставленням  та збереженням його багажу і вантажобагажу.               Забезпечення сервісу пасажирських перевезень підприємством пасажирського комплексу неможливе без урахування інтересів споживача послуг (пасажира), високої якості додаткових (специфічних) і супутніх (неспецифічних) послуг, готовності підприємства забезпечити нові види послуг, які користуються попитом. Предмет вивчається для підготовки  майбутніх фахівців залізничного транспорту з професії «Касир квитковий»

         Предмет «Комерційна експлуатація залізниць» вивчає  основні положення, методи і правила організації вантажної і комерційної роботи на залізничному транспорті. Ефективна організація вантажних перевезень та комерційної роботи відіграє вирішальну роль у формуванні доходів залізниць у вигляді перевізних платежів, додаткових зборів і штрафів та інших платежів згідно із Статутом залізниць України і відповідними угодами при перевезенні вантажів у міжнародних сполученнях. Предмет вивчається для підготовки підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту з професії «Касир товарний( вантажний)».

Так як на позаурочний захід – гру були запрошені представники різних професій, то було розроблено завдання з вище перелікованих предметів. 

Протягом позаурочного заходу реалізується триєдина мета:

Формування та розвиток професійних компетентностей:   систематизувати та узагальнити знання здобувачів освіти, набуті з предметів  «Правила технічної експлуатації і інструкції», «Комерційна експлуатація залізниць», «Організація перевезень пасажирів», ознайомити із статистичними  даними  Укрзалізниці  за 2020 р.щодо пасажирських перевезень (Топ-10 найактивніших вокзалів України, рейтингом (умовним ) найзавантаженіших  поїздів далекого сполучення та Інтерсіті+) ,  з цікавими фактами з історії та розвитку Укрзалізниці та навчити використовувати отриману інформацію у подальшому навчанні.

Формування ключових компетентностей:  формувати навички для роботи з технічною документацією; здатність працювати в команді, вміти читати схеми, здатність самостійно приймати рішення; здатність планувати трудову діяльність; здатність оцінювати власні результати навчання; здатність безпечно експлуатувати обладнання та інструменти. 

Виховна мета уроку  сприяє вихованню  любові до обраної професії, загальнолюдських якостей, поваги до працівників залізничного транспорту , працездатності, дисциплінованості, відповідальності,  формування почуття готовності співпраці та колективізму.

        «Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)»  - це нетрадиційний позаурочний захід  .

 Тип позаурочного заходу, вид, методика його проведення визначені відповідно до поставлених викладачем дидактичної мети, змісту, завдань та методичної теми:  Формування професійних компетентностей  майбутніх працівників залізничного транспорту на уроках професійно-теоретичної підготовки за допомогою цифрових технологій.

Технологія побудови позаурочного заходу передбачає  створення атмосфери зацікавленості і активності, формування пізнавального інтересу, розвиток професійної мотивації, розвиток професійних якостей та умінь самоконтролю й самооцінювання  набутих знань, що забезпечує  максимальну ефективність позаурочного заходу.  Завдання  гри  – сприяти якісному оволодінню учнями  навчальним матеріалом з предметів :«Правила технічної експлуатації і інструкції» , «Організація перевезень пасажирів», «Комерційна експлуатація залізниць», «Основи галузі залізничного транспорту», розвитку вмінь інтегрувати набуті знання у процесі вивчення предметів  ,   професійно -  практичній  підготовці з вище зазначених професій. Для виконання поставленого  завдання і досягнення мети даного позаурочного заходу необхідно реалізувати:

  • активне використання засобів інформаційно-комунікаційних

         технологій;

  • індивідуальність видачі матеріалу, його доступність;
  • системність усвідомленої діалогічної взаємодії  учня і викладача;
  • сумісне використання навчальних засобів та комп’ютерної техніки;
  • моделювання базових знань і зв’язку з іншими предметами;
  • об’єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів і роботи викладача.

 

2. Методичні рекомендації щодо проведення позаурочного заходу

Готуючи сучасний  позаурочний захід, необхідно  розробити детальний план–сценарій, визначити мету, дидактичні завдання, враховуючи індивідуальні особливості учнів, орієнтацію  на їх особистісні досягнення, пізнавальну самостійність,  визначити форми, методи і методичні прийоми для забезпечення емоційного фону і ефективності позаурочного заходу. Відповідно до дидактичних вимог та обраної структури  позаурочного заходу доцільно проаналізувати кожний його етап  та  очікуваний результат з  урахуванням:

  •               єдності  триєдиної мети;
  •              науковості викладання;
  •             активних форм, методів  і методичних прийомів з використанням

         засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)   з метою

         раціональної реалізації поставлених задач позаурочного заходу та забезпечення самостійної і усвідомленої активності учнів;

  •              інтегрованого і системного  підходу  на основі ефективної реалізації

         міжпредметних та виробничих  зв'язків;

  •              диференційованого підходу до вивчення і застосування учнями нової

         навчальної інформації;

  •              ефективного використання дидактичного забезпечення.

Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.

        Використання  ІКТ на сучасних уроках сприяє розвитку навчально-виховного процесу,  допомагає  викладачеві  забезпечити його ефективність, а саме:

  •  забезпечити швидкий доступ до джерел необхідної інформації;
  •  забезпечити стимулювання до навчання;
  •  забезпечити та урізноманітнити наочність;
  •  розкрити творчий підхід учнів до навчання;
  •                 забезпечити легкість сприймання інформації за досить обмежений

           час;

  •                 знайти індивідуальний підхід до учнів, навчити їх засвоювати, 

           перетворювати і  використовувати великий зміст навчального

           матеріалу;

  •                 зробити навчання мобільним, сучасним, диференційованим та

          індивідуальним;

  • сприяє кращому оцінюванню знань.

             Забезпечити максимальну ефективності уроку  викладачеві допоможе  уміння використовувати  комп’ютерні програми:  навчально-контролюючі, тестові, графічний  редактор  Paint, програма  Power Point, навчально-ігрові  тощо.

  При підготовці змісту навчального матеріалу  і  під час його викладання    викладач повинен використовувати:

  •                 знання:
  • кваліфікаційних вимог з професій відповідно до  ДСПТО;
  •  предметів, який викладається;
  • психологічних основ навчання і виховання учнів;
    •                 загально-педагогічні навички:

-  виразного, чіткого мовлення з логічним зниженням чи збільшенням темпу;

-   грамотного і акуратного письма;

-   доцільних рухів, міміки, жестів;

-   розподілу і орієнтації в часі;

-   використання засобів ІКТ.

  •                 інтелектуальні риси:

-  педспостережливість за процесом усвідомлення учнями нового матеріалу;

-  кмітливість, гнучкість до умов, які виникають;

-  ясність, логічність викладання.

           Готуючи  інформаційно-методичне забезпечення позаурочного заходу ««Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)», я розробила і систематизувала навчальний матеріал: план та правила гри,  презентацію , завдання для гравців, інтерактивні вправи. Підібрала сигнальні атрибути для конкурсів, музичний супровід. Це дало можливості  графічно  спроектувати та структурувати за вибраними параметрами позаурочний захід. Такими параметрами є етапи позаурочного заходу (конкурси), які чітко дозовані часом, відображають дидактичні завдання, методи та методичні прийоми, зміст взаємодії викладача  та  учнів. Форма підготовки позаурочного заходу у вигляді настільної  гри  із застосуванням інтерактивних вправ та плану-сценарію  забезпечує можливості раціонально дозувати час, деталізувати дидактичні завдання, оцінити раціональність і ефективність обраного змісту, форм і методів навчальної діяльності на кожному етапі .

           Для проведення позаурочного заходу – гри  я обираю такі методи:

словесний: пояснення правил гри

наочний:

  •       сигнальні атрибути;
  •       макети  сигналів;
  •       ігрове поле, кубик , фішки;
  •       презентація до позаурочного заходу
  •       епіграфи до позаурочного заходу;
  •       фотоматеріали вокзалів Укрзалізниці;
  •       карта-схема залізниць України
  •       інтерактивні завдання міні –вікторини, створені на онлайн - платформі https://learningapps.org/ за розділами: « Організація руху поїздів та маневрової роботи», «Історія залізниці», «Пасажирські пеевезення», «Вантажні перевезення».

практичний:

  • презентація вокзалів України гравцями;
  • гравці пересувають фішки по клітинам ігрового поля відповідно до значень, що випали на кубику. Потрапляючи на клітини зі спеціальними значками, потрібно виконати певні дії: пересунути фішку вперед ( якщо відповів на питання міні – вікторини)  або назад, або пропустити хід (якщо не відповів на питання міні - вікторини).
    •       Робота з інтерактивними вправами ;
  • робота з сигнальними атрибутами ;
  • робота з комп’ютером та проектором;
  • робота з презентацією до позаурочного заходу

            У ході організаційного етапу позаурочного заходу важливим завданням для викладача є доброзичливе налаштування  учнів на спільну працю, забезпечити їх зібраність і належну поведінку, спрямувати   зосередженість і уважність на виконання конкурсних завдань. Формулюючи мету і завдання, потрібно чітко і ясно визначити практичну діяльність учнів протягом позаурочного заходу та ознайомити їх із критеріями оцінювання конкурсних завдань. Засоби навчання поділяються на технічні та дидактичні, які дозволяють оптимізувати процес навчання.

         До технічних засобів навчання належать комп’ютер, плазмова телевізійна панель, проектор , онлайн - платформа https://learningapps.org/ яка використовуються  для створення і застосування  інтерактивних вправ, збору і аналізу результатів, виставляння оцінки за вказаною в інтерактивних вправах шкалою. 

       До дидактичних засобів навчання належать ігрове поле,  фотоматеріали вокзалів Укрзалізниці, карта-схема залізниць України .

       Позаурочний захід проводився за допомогою інтерактивних методів навчання, показу презентації . Інтенсивне впровадження у практичну роботу навчальних закладів нових джерел екранного подання інформації, дозволяє виділяти і розглядати відео - метод як окремий метод навчання.

        Відео - метод  слугує не тільки для подання знань, але й успішно виконує всі дидактичні функції. Метод ґрунтується переважно на наочному сприйнятті інформації. Навчальна і виховна функції відео - методу обумовлюються високою ефективністю впливу наочних образів. Інформація, представлена у наочній формі, є найбільш доступною для сприйняття, засвоюється легше і швидше.  Використання відео - методу в навчальному процесі забезпечує можливість:

  • дати учням більш нову, достовірну інформацію про явища і процеси;
  • підвищити роль наочності в навчальному процесі;
  • задовольнити запити, бажання й інтереси учнів;
  • налагодити ефективний зворотний зв'язок.

    Протягом позаурочного заходу-гри  учнів оцінювало журі  .

     Рефлексія здійснювалась в усній формі. Усна рефлексія має на меті обнародування власної позиції, ії співвіднесення з думками інших учнів. Це дозволяє за досить короткий проміжок часу  провести взаємообмін думками.        

Для того, щоб позаурочний захід був цікавий і незабутній, викладачеві ХХІ століття необхідно володіти сучасними методами наукових досліджень, які використовуються в педагогіці, уміти застосовувати їх на практиці під час побудови та реалізації оптимальних педагогічних систем.

 

План позаурочного заходу - гри

Дата:24.11.21

Група: ПМТЕ-20, ПМЕП-6/9, ПМЕП-7/9, ПМЕП-8/9, ПМЕП-7/11, ПМЕП-8/11, ППВ-13, ППВ-14, ППВ-115

Професія:   8311Помічник машиніста електропоїзда, 7233 Слюсар з ремонту рухомого складу, 4211 Касир товарний (вантажний), 5112Провідник пасажирського вагона

Тема:  «Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)»

Мета:

Формування та розвиток професійних компетентностей:   систематизувати та узагальнити знання здобувачів освіти, набуті з предметів  «Правила технічної експлуатації і інструкції», «Комерційна експлуатація залізниць», «Організація перевезень пасажирів», ознайомити із статистичними  даними  Укрзалізниці  за 2020 р.щодо пасажирських перевезень (Топ-10 найактивніших вокзалів України, рейтингом (умовним ) найзавантаженіших  поїздів далекого сполучення та Інтерсіті+) ,  з цікавими фактами з історії та розвитку Укрзалізниці та навчити використовувати отриману інформацію у подальшому навчанні.

Формування ключових компетентностей:  формувати навички для роботи з технічною документацією; здатність працювати в команді, вміти читати схеми, здатність самостійно приймати рішення; здатність планувати трудову діяльність; здатність оцінювати власні результати навчання; здатність безпечно експлуатувати обладнання та інструменти. 

Методична: Формування професійних компетентностей  майбутніх працівників залізничного транспорту на уроках професійно-теоретичної підготовки за допомогою цифрових технологій

Метод проведення :

словесний: пояснення правил гри

наочний:

  •       сигнальні атрибути;
  •       макети  сигналів;
  •       ігрове поле, кубик , фішки;
  •       презентація до позаурочного заходу
  •       епіграфи до позаурочного заходу;
  •       фотоматеріали вокзалів Укрзалізниці;
  •       карта-схема залізниць України
  •       інтерактивні завдання міні –вікторини, створені на онлайн - платформі https://learningapps.org/: « Організація руху поїздів та маневрової роботи»,

«Історія залізниці», «Пасажирські пеевезення», «Вантажні перевезення».

практичний:

  • презентація вокзалів України гравцями;
  • гравці пересувають фішки по клітинам ігрового поля відповідно до значень, що випали на кубику. Потрапляючи на клітини зі спеціальними значками, потрібно виконати певні дії: пересунути фішку вперед ( якщо відповів на питання міні – вікторини)  або назад, або пропустити хід (якщо не відповів на питання міні - вікторини).
    •       Робота з інтерактивними вправами ;
  • робота з сигнальними атрибутами ;
  • робота з комп’ютером та проектором;
  • робота з презентацією до позаурочного заходу

Обладнання уроку: комп’ютер, проектор,   презентація до позаурочного заходу,  музичний супровід,  сигнальні атрибути,  макети  сигналів; ігрове поле, кубик , фішки; фотоматеріали вокзалів Укрзалізниці, карта-схема залізниць України

Епіграфи :

«Подорожуй тільки з тими, кого любиш»

Ернест Хемінгуей

«Мандрівка у твою мрію почнеться сьогодн».

Гаррі Поттер та філософський камінь

Епілог:

Наше життя - подорож. Ми можемо пройти сотні доріг в пошуку любові і щастя. Але знаходимо їх тільки тоді, коли повертаємося додому .”

Міжпредметні зв’язки: «Правила технічної експлуатації і інструкції» , «Організація перевезень пасажирів», «Комерційна експлуатація залізниць», «Основи галузі залізничного транспорту»

Словник термінів:  компетентність, креативність, думпкар, хопер, Інтерсіті+, АРВ(автономний рефрижераторний вагон) 

Хід заходу

І Підготовчий етап:

  • вивчення статистичних даних Укрзалізниці  за 2020 р.щодо пасажирських перевезень (Топ-10 найактивніших вокзалів України, рейтингу (умовного) найзавантаженіших  поїздів далекого сполучення та Інтерсіті+)
  • написання правил гри
  • підготовка атрибутів гри (ігрового поля та фішок)
  •  організація представників груп щодо участі у позаурочному заході
  •  оформлення аудиторії №17
  •  роздруківка матеріалів
  • підготовка музичного супровіду
  • створення презентації до позаурочного заходу
  • створення інтерактивних вправ (завдання міні –вікторини)

ІІ Основна частина:

План

Вступне слово

1. Ознайомлення здобувачів освіти із статистичними даними Укрзалізниці  за 2020 р. щодо пасажирських перевезень (Топ-10 найактивніших вокзалів України, рейтингом (умовним) найзавантаженіших  поїздів далекого сполучення та Інтерсіті+)

2. Жеребкування

3. Ознайомлення з правилами гри

4. Презентація вокзалів гравцями

5. Нагородження за кращу презентацію вокзалу

6.Ходи гравців фішками по клітинах ігрового поля відповідно до значень, що випали на кубику.

7. При потраплянні гравців  на клітини зі спеціальними значками, виконання певних дій: пересування  фішки вперед ( якщо відповів на питання міні – вікторини)  або назад, або пропуск ходу ( якщо не відповів на питання міні - вікторини).

8. Визначення переможця

9. Підведення підсумків «Fun intellectual trip (Веселої інтелектуальної подорожі)»

ІІІ Завершальна частина:

Епілог:

Наше життя - подорож. Ми можемо пройти сотні доріг в пошуку любові і щастя. Але знаходимо їх тільки тоді, коли повертаємося додому .”

  • На позаурочному заході  мені  сподобалося…
  • Мені найбільше запам’яталося…
  • Я не зрозумів…
  • Було цікавим…

Викладач                      Тетяна КОВАЛЕНКО

 

Правила гри «Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)»

Складається із 2-х етапів

І етап - жеребкування та презентація вокзалів

ІІ етап – безпосередньо весела інтелектуальна подорож

Подорож  розпочалася жеребкуванням, за основу якого було взято статистичні дані Укрзалізниці (Топ-10 найактивніших вокзалів України) , які повинні були презентувати здобувачі освіти. Після презентації вокзалів журі випадковим засобом (шляхом кидання кубику) обрало переможця, який отримав сувенір.

Це класична гра - ходилка, коли гравці пересувають фішки по клітинам ігрового поля відповідно до значень, що випали на кубику. Потрапляючи на клітини зі спеціальними значками, потрібно виконати певні дії: пересунути фішку вперед( якщо відповів на питання міні – вікторини)  або назад, або пропустити хід( якщо не відповів на питання міні - вікторини).

Питання міні-вікторини  гравці обирали на вибір за розділами: «Сигнали», «Вантажні перевезення», «Пасажирські перевезення», Рух поїздів та маневрова робота», «Історія залізниці»

Під  час захоплюючої подорожі вокзалами та станціями Укрзалізниці гравці проявлять  свої знання та  вивчають цікаві факти з історії та розвитку Укрзалізниці.

Переможцем стає той, хто першим переткне фінішну лінію.

 

 

 

 

 

 

Додаток1

Презентація:  «Fun intellectual trip (Весела інтелектуальна подорож)»

 

https://docs.google.com/presentation/d/1tsHqfL2lqk6ZNB171lUqM5iq-KVDZFgO/edit?usp=sharing&ouid=108784210662261103726&rtpof=true&sd=true

Інтерактивні вправи:

Організація руху поїздів та маневрової роботи

Історія залізниці:

Пасажирські пеевезення:

Вантажні перевезення:

Фотоматеріали :

https://lplzt.ptu.org.ua/fun-intellectual-trip-vesela-intelektualna-podorozh/

 


Джерела інформації:

  1. http://elbooka.com/raznaja-literatura/kniga-psihologija/14404-ilin-ep-psihologiya-tvorchestva-kreativnosti-odarennosti.html
  2. http://elbooka.com/raznaja-literatura/kniga-psihologija/40648-gippius-sv-trening-razvitiya-kreativnosti-gimnastika-chuvstv.html
  3. Інструкція з сигналізації на  залізницях України (ІСИ)  -  К.: «Транспорт України», 2008– 160 с.
  4. Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на  залізницях України (ІРП) -  К.: «Транспорт України», 2005.– 464 с.
  5. Корнійчук М.П., Липовець Н.В., Шамрай Д.О. Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту. Частина 1(розділи 1-6): Підручник. Друге видання, виправлене. - К.: «Дельта», 2008.-504 с.
  6. Корнійчук М.П., Липовець Н.В., Шамрай Д.О. Технологія галузі і технічні засоби залізничного транспорту. Частина 2(розділи 7-14): Підручник. Друге видання, виправлене. - К.: «Дельта», 2008.-424 с.
  7. Мироненко В.К., Габа В.В., Мацюк В.І., Петренко Л.М. Залізничні вантажні перевезення: Навчальний посібник. – Київ:  ДЕТУТ, 2015. – 248 с.
  8. Правила перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.-К.: Наш друк, 2016- 152 с.
  9. Правила технічної експлуатації  залізниць України (ПТЕ) -  К.: «Транспорт України», 2003.– 134 с.

 

doc
Додано
21 червня 2022
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку