Позаурочний захід на тему: "Математичний квест"

Про матеріал
Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною та нецікавою наукою. Спробуємо за допомогою математичного квесту довести зворотне. "Математичний квест" – це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.
Перегляд файлу

ТЕМА: МАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ.

Мета: сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення математики та розширення кругозору; формувати надбані знання в нові нестандартні ситуації; розвивати логічне мислення,  спостережливість, кмітливість, прагнення до власної ініціативи; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати у команді задля досягнення спільної мети.

 «Предмет математики настільки серйозний,

що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим»

Б. Паскаль

Хід заходу

I. Організаційний момент

II. Мотивація

Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною та нецікавою наукою. Спробуємо за допомогою математичного квесту довести зворотне. "Математичний квест" – це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики. Тож почнемо нашу гру.

 

1. Поділ учасників на дві команди: ЛІДЕР та ЕРУДИТ .  Для початку розминка. Кожна станція оцінюється в залежності від завдання. На виконання завдань дається до 10 хв.

 

2. РОЗМИНКА. (Кожна відповідь оцінюється в 1 бал. Відповідає команда, яка першою подала сигнал)

  1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
  2. Якщо троє коней пробігли шлях 30 км, то скільки пробіг кожний кінь? (30)
  3. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)
  4. Який рік триває тільки один день? (новий)
  5. Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг, то скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)
  6. У мами 7 синів. У кожного з них є 1 сестра. Скільки всього дітей у сім’ї? (8)
  7. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрався і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жодного)
  8. Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)

 

3. СТАНЦІЯ  « ЦИФРОМАНІЯ»

Знайти значення фігур.  ЛІДЕР

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки  

 

 

 

3. СТАНЦІЯ  « ЦИФРОМАНІЯ»

Знайти значення фігур.   ЕРУДИТ


4. СТАНЦІЯ  «ЗАГАДКОВА СКРИНЬКА». В таблиці знайдіть літеру, що відповідає результату дії та відгадайте ім’я давньогрецького філософа.

1) ( 0,6 ∙ 0,8 ) + 0,32 =  2) ( 3⅓ : ⅔ ) + 64 =

3) ( ⅞ ∙ 1 ) + ⅛ =                                4) ( 2,4 ∙ 37 ) + 5 =

5) ( ¾ : ¼) − 1 =                                 6) ( 31,5 ∙ 2 ) − ( 8 ∙ 1,5 ) =

7) ( 5 ∙ 3,2 ) : ( 5 ∙ 0,8 ) = 

 

І

Р

С

П

А

Т

О

К

Г

Ф

69

4

71

0,8

93,8

5

51

35

2

1

 

№ прикладу

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

Літера

 

 

 

 

 

 

 

 

5. СТАНЦІЯ  «ШИФРУВАЛЬНИК»   Дана кодувальна таблиця.   ЛІДЕР

 

а

Б

в

г

д

е

є

ж

1

А

Д

З

Л

П

У

Ч

Ю

2

Б

Е

И

М

Р

Ф

Ш

Я

3

В

Є

І

Н

С

Х

Щ

Ї

4

Г

Ж

К

О

Т

Ц

Й

!

За допомогою таблиці розшифрувати гасло.

е1в4д2а1ж3г3а1     д1г4г3а1б1      е1д3б2   ж4

 

5. СТАНЦІЯ  «ШИФРУВАЛЬНИК»   Дана кодувальна таблиця.    ЕРУДИТ

 

а

Б

в

Г

д

е

є

ж

1

А

Д

З

Л

П

У

Ч

Ю

2

Б

Е

И

М

Р

Ф

Ш

Я

3

В

Є

І

Н

С

Х

Щ

Ї

4

Г

Ж

К

О

Т

Ц

Й

!

За допомогою таблиці розшифрувати гасло.

а2б2д2б2б4в2     а2г4б4б2     е1в4д2а1ж3г3е1      д4а1     ж3ж3      в1а1е3в2д3г3в2в4в3а3     ж4

 

 

6. СТАНЦІЯ  «ШТУРМ ВЕРШИН».   Вписати в порожні клітин­ки слова так, щоб збігалися перша та остання літери (всі слова пов’язані з математикою).   ЛІДЕР

 

С

 

М

 

 

 

 

 

 

П

 

 

С

 

 

 

 

 

П

 

 

 

А

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Р

 

 

 

В

 

 

 

 

 

А

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

З

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

6. СТАНЦІЯ  «ШТУРМ ВЕРШИН».   Вписати в порожні клітин­ки слова так, щоб збігалися перша та остання літери (всі слова пов’язані з математикою).    ЕРУДИТ

 

К

 

Т

 

 

 

 

 

 

К

 

 

Г

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

Й

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

А

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

К

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

Ь

 

 

7. СТАНЦІЯ «РЕСТАВРАТОР». Переставити букви в словах так, щоб отримати математичний термін. 

 

ЛЕДІНЕ

ПОРПРОЯЦІ

НУКЦІЯФ

НОДАКОД

ОЛКО

ДВАТРАК

РИТНУКТИК

ТЕРВОК

БДІР

РОГЕМТЕІЯ

КОВДІСТО

СІКЕТРИСБА

ОГНОМТУКНИК

ДІАНЕМА

ТОСАВИ

МАЯПР

 

8. СТАНЦІЯ  «СІМ'Я». Знайдіть суму всіх чисел, які є в тексті.    ЛІДЕР

Наша сім'я  живе в місті Кропивницький. Прізвище  Шостак. Батько працює водієм  далекобійником, мама працює продавцем в АТБ. Я - учениця 7-го класу, мені дванадцять років. В мене є брат, який вдвічі менший за мене та сестра, яка менша за мене на три роки. Також з нами проживає бабуся, яка старша за мене в п'ять разів.

 

8. СТАНЦІЯ «ШАХИ». Виписати всі числа, які є в тексті та знайти їх суму.   ЕРУДИТ

Зустрілись шестеро друзів і вирішили зіграти в шахи. Домовились, що кожен з них зіграє з кожним один раз. Скільки було зіграно партій?

 

9. СТАНЦІЯ "КІНЦЕВА"     РЕБУС

1) ЛІДЕР                                 2) ЕРУДИТ

 

IІІ. Підсумки квесту.

 

 

ВІДПОВІДІ:

СТАНЦІЯ  «ЗАГАДКОВА  СКРИНЬКА»   Піфагор

СТАНЦІЯ  «ШИФРУВАЛЬНИК»

"Україна понад усе!"

"Бережи Боже Україну та її захисників!"

СТАНЦІЯ  «ШТУРМ  ВЕРШИН»

Відповідь для ЛІДЕР: Сім, плюс, пряма, гектар, вершина, відсоток, знаменник.

Відповідь для ЕРУДИТ: Кут, круг, тупий, ламана, дільник, відрізок, діагональ

СТАНЦІЯ   «РЕСТАВРАТОР»       Кожний термін – 1 бал.    Час - 5хв.

(ділене)

(пропорція)

(функція)

(доданок)

(коло)

(квадрат)

(трикутник)

(вектор)

(дріб)

(геометрія)

(відсоток)

(бісектриса)

(многокутник)

(медіана)

(висота)

(пряма)


СТАНЦІЯ  «СІМ'Я»    93                  СТАНЦІЯ  «ШАХИ»     15

 

СТАНЦІЯ "КІНЦЕВА"     РЕБУС     квадрат,   дроби,    транспортир,   задача. (По 1 балу)

 


Маршрутний ЛИСТ

Команда "Ерудит"

Станція

Кількість балів

Розминка

 

Цифроманія

 

Загадкова скринька

 

Шифрувальник

 

Штурм вершин

 

Реставратор

 

Шахи

 

Ребус

 

Маршрутний ЛИСТ

Команда "Лідер"

Станція

Кількість балів

Розминка

 

Цифроманія

 

Загадкова скринька

 

Шифрувальник

 

Штурм вершин

 

Реставратор

 

Сім'я

 

Ребус

 


 

doc
Додано
27 березня
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку