Позаурочний захід. Сценарій заочної подорожі " Подорож пластикової пляшечки"

Про матеріал
Продовжуючи експеримент, який стартував в 2009 року « Освіта для сталого розвитку» ми розуміємо, що зупинятись на досягнутому не потрібно. Разом фантазуємо, придумуємо та творимо. А саме: проводимо цікаві виховні години з питань сталого розвитку, організували в класі агітбригаду, готуємо виставки, конкурси, проводимо акції, ярмарки.
Перегляд файлу

Сценарій  заочної подорожі

 

« Пригоди пластикової  пляшечки»

 

Дійові особи:

Ведучий

Пляшечка

Актор в трьох діях (Річка, поле, ліс)

 

 

Звучить музика.  Виходить  дівчинка – Україночка. Співає пісню  «Україно – ти моя надія»

Ведучий:

 

Послухай, як струмок дзвенить,

Як гомонить ліщина,

З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна.

Послухай, як трава росте,

Напоєна дощами,

І як веде розмову степ

З тобою колосками.

Послухай, як вода шумить, -

Дніпро до моря лине.

З тобою всюди, кожну мить

Говорить Україна

                                     П.Осадчук

 

 

  Дерево, річка, поле, тварина та птиця

Не завжди вміють захиститься.

Якщо будуть знищені вони –

На планеті ми залишимось одні

 

 Звучить музика . Виходить   дівчинка в костюмі пляшечки.

 

Пляшечка:

 Я, пляшечка гарненька,

Я пляшечка біленька.

Хочу з вами поділитись

Що я бачила, що знаю,

Де  я побувала, що кому  сказала.

 

 ( Звучить пісня  « Річка невеличка»)

 

 

 Пляшечка:

 Побувала біля річки

 

 ( Виходить актор в костюмі річечки. Опускаючись на підлогу імітує забруднену річку)

 Річка:

Ой, як важко, як огидно,

Бо до мене все кидають.

Тут сміття, тут все нечисто

Ніхто мене не захищає.

 

 Пляшечка:

Це не правда!

Я бажаю, щоб вода в мені містилась

Тільки чиста та прозора,

З ніжним смаком, ароматом.

А коли це може бути?

Лиш тоді,

Коли ріки, будуть чисті. прозорі.

 

 Ведучий :

Люди зупиніться!

Нам же воду треба пити.

Без води не проживемо

Все живе водички хоче.

То ж давайте допоможемо -

І собі, і всім в окрузі

Що б усі пили й купались,

В чистих ріках і озерах,

У морях та океанах.

 

 Річка:

 Річки наші очищайте,

Рибок наших ви звільняйте,

Весь той бруд який в річках,

Треба викинути враз.

Я дякувати вам буду

Що  піклуєтесь про нас.

 

 Пляшечка :

 Побувала я у лісі.

 Ліси наші  також плачуть,

Бут бутилки,  тут і бруд.

Посиділи, насмітили,

Діти сюди не прийдуть.

 

( Виходить актор  в костюмі лісу, виконує пантомімі засохлого, зламаного дерева біля якого розкидано сміття )

 

 

 

Ліс:

Ліси наші бережіть,

Н е смітіть і не паліть.

Щоб весь люд відпочивав,

В чистоті , і не страждав.

 (Звучить пісня « Лісова пісня» )

(  Конкурс  « Набрати кошик».  На полотні розкладаємо папір, кришечки, батарейки. Діти повинні зібрати розклавши їх за призначенням)

Пляшечка:

 І в полях я побувала, що побачила, страждала.

Ведуча:

В  давні часи, трава біля дороги та на полях росла  яскраво – зеленою, соковитою та красиво.  Хочемо щоб і зараз було так же.

( З’являється актор в костюмі поля емітує «важкість», забрудненість. Слова вимовляє зі смутком та важкістю)

 

Поле:

Край дороги, на полях

Тут каміння, тут  і смрад ,

Горами лежить сміття,

Інколи  із забуття.

Його привозять із далека,

Про себе думають  -

А інші  нехай вмирають.

Їх не турбує  -

Хоч вони про це  добре  знають.

 

Ведучий:

На полях трава росте

Кожен рік вона цвіте.

Розростається все більше

Красоту вона несе.

Не забудемо про те,

Берегти її потрібно.

Щоб майбутнє покоління

 Не забувало про це.

 

( З’являється « Пляшечка»)

Пляшечка:

 Інколи мене боятись треба -

Бо я зроблена із нафти.

У воді, в землі , на небі,

Зовсім я не розкладаюсь.

То ж потрібно пам’ятати -

Куди і де мене кидати.

 ( Звучить пісенька « Чистота»)

 

Пляшечка:

Що зробити з мене можна?

Квіточку яка сіяє,

Деревце яке росте

А ба ж просто ту копілку,

Хто захоче,  в неї щось та покладе.

(  Під спокійну мелодію  демонстрація виробів з пластикової пляшечок)

( Виходять  герої подорожі:  Ведучий, Пляшечка, актор  - річка, ліс, поле)

 

Наша подорож скінчилась,

Хочемо  ми вам сказати

Бережіть нашу країну

Щоб вона цвіла  як сад

Щоб майбутнє покоління

Гордилося  за неї  повсякчас.

(Пісня:  Ми любимо нашу країну)

 

Висновок

 Роблячи висновок, я можу сказати, що учнів зацікавила тема виховного заходу. Щоб наше майбутнє було щасливим вже сьогодні потрібно  продовжити формування в учнів знання про глобальні проблеми, акцентуючи увагу на концепції сталого розвитку людства; допомогти учням усвідомити цінність річок, полів, лісів та  розуміння проблеми забруднення навколишнього   середовища.

       Кожний із виступаючих проявив себе актором перед  глядачами, які з захопленням слідкували за подіями, та були активними учасниками в заході.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\2015-2016 н.р\фото\S8301878.JPG

«Екоялинки»

D:\Еко клас фто\P061114_09.08.jpg

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DCIM\100SSCAM\S8302147.JPGC:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\DCIM\100SSCAM\S8302143.JPGD:\фото с 2013\фото с тел 16.03.15\P131014_09.45.jpgD:\фото с 2013\6 клас\P180315_10.27.jpgD:\фото с 2013\6 клас\Images\P290414_10.23.jpgC:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\P061114_09.06.jpg

 

D:\фото с 2013\6 клас\Годівнички\S8301774.JPG

 

D:\Еко клас фто\P061114_09.45_[01].jpg

 

 

 

 

 

 

 

Використанні джерела

  1. «Випереджаюча освіта для сталого розвитку: методологія, методика, технології»: науково-методичний посібник. О. Є. Висоцька. – Дніпропетровськ, 2012 рік.

 

  1. «Освіта для сталого розвитку»: науково-методичний посібник. О. Є. Висоцька. – Дніпропетровськ, 2011 рік.

 

  1. Філософсько-теоретичні та практико – зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку. Матеріали IIIвсеукраїнської наукової конференції. 2014р. м. Дніпропетровськ. /Наук.ред. О.Є. Висоцька.-Дніпропетровськ: « Роял Принт», 2015.-300с

 

  1. http://www.balakleya-school2.edukit.ck.ua/nashi_tradicii/osvita_dlya_stalogo_rozvitku/ - сайт класного керівника
  2. http://metodportal.net/node/27738 - сайт вчителя методиста;
  3. http://bibl.com.ua/turizm/34223/index.html ;

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 липня 2019
Переглядів
1252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку