Сценарій заочної подорожі
« Пригоди пластикової пляшечки»
Дійові особи:
Ведучий
Пляшечка
Актор в трьох діях (Річка, поле, ліс)
Звучить музика. Виходить дівчинка – Україночка. Співає пісню «Україно – ти моя надія»
Ведучий:
Послухай, як струмок дзвенить,
Як гомонить ліщина,
З тобою всюди, кожну мить
Говорить Україна.
Послухай, як трава росте,
Напоєна дощами,
І як веде розмову степ
З тобою колосками.
Послухай, як вода шумить, -
Дніпро до моря лине.
З тобою всюди, кожну мить
Говорить Україна
П.Осадчук
Дерево, річка, поле, тварина та птиця
Не завжди вміють захиститься.
Якщо будуть знищені вони –
На планеті ми залишимось одні
Звучить музика . Виходить дівчинка в костюмі пляшечки.
Пляшечка:
Я, пляшечка гарненька,
Я пляшечка біленька.
Хочу з вами поділитись
Що я бачила, що знаю,
Де я побувала, що кому сказала.
( Звучить пісня « Річка невеличка»)
Пляшечка:
Побувала біля річки
( Виходить актор в костюмі річечки. Опускаючись на підлогу імітує забруднену річку)
Річка:
Ой, як важко, як огидно,
Бо до мене все кидають.
Тут сміття, тут все нечисто
Ніхто мене не захищає.
Пляшечка:
Це не правда!
Я бажаю, щоб вода в мені містилась
Тільки чиста та прозора,
З ніжним смаком, ароматом.
А коли це може бути?
Лиш тоді,
Коли ріки, будуть чисті. прозорі.
Ведучий :
Люди зупиніться!
Нам же воду треба пити.
Без води не проживемо
Все живе водички хоче.
То ж давайте допоможемо -
І собі, і всім в окрузі
Що б усі пили й купались,
В чистих ріках і озерах,
У морях та океанах.
Річка:
Річки наші очищайте,
Рибок наших ви звільняйте,
Весь той бруд який в річках,
Треба викинути враз.
Я дякувати вам буду
Що піклуєтесь про нас.
Пляшечка :
Побувала я у лісі.
Ліси наші також плачуть,
Бут бутилки, тут і бруд.
Посиділи, насмітили,
Діти сюди не прийдуть.
( Виходить актор в костюмі лісу, виконує пантомімі засохлого, зламаного дерева біля якого розкидано сміття )
Ліс:
Ліси наші бережіть,
Н е смітіть і не паліть.
Щоб весь люд відпочивав,
В чистоті , і не страждав.
(Звучить пісня « Лісова пісня» )
( Конкурс « Набрати кошик». На полотні розкладаємо папір, кришечки, батарейки. Діти повинні зібрати розклавши їх за призначенням)
Пляшечка:
І в полях я побувала, що побачила, страждала.
Ведуча:
В давні часи, трава біля дороги та на полях росла яскраво – зеленою, соковитою та красиво. Хочемо щоб і зараз було так же.
( З’являється актор в костюмі поля емітує «важкість», забрудненість. Слова вимовляє зі смутком та важкістю)
Поле:
Край дороги, на полях
Тут каміння, тут і смрад ,
Горами лежить сміття,
Інколи із забуття.
Його привозять із далека,
Про себе думають -
А інші нехай вмирають.
Їх не турбує -
Хоч вони про це добре знають.
Ведучий:
На полях трава росте
Кожен рік вона цвіте.
Розростається все більше
Красоту вона несе.
Не забудемо про те,
Берегти її потрібно.
Щоб майбутнє покоління
Не забувало про це.
( З’являється « Пляшечка»)
Пляшечка:
Інколи мене боятись треба -
Бо я зроблена із нафти.
У воді, в землі , на небі,
Зовсім я не розкладаюсь.
То ж потрібно пам’ятати -
Куди і де мене кидати.
( Звучить пісенька « Чистота»)
Пляшечка:
Що зробити з мене можна?
Квіточку яка сіяє,
Деревце яке росте
А ба ж просто ту копілку,
Хто захоче, в неї щось та покладе.
( Під спокійну мелодію демонстрація виробів з пластикової пляшечок)
( Виходять герої подорожі: Ведучий, Пляшечка, актор - річка, ліс, поле)
Наша подорож скінчилась,
Хочемо ми вам сказати
Бережіть нашу країну
Щоб вона цвіла як сад
Щоб майбутнє покоління
Гордилося за неї повсякчас.
(Пісня: Ми любимо нашу країну)
Висновок
Роблячи висновок, я можу сказати, що учнів зацікавила тема виховного заходу. Щоб наше майбутнє було щасливим вже сьогодні потрібно продовжити формування в учнів знання про глобальні проблеми, акцентуючи увагу на концепції сталого розвитку людства; допомогти учням усвідомити цінність річок, полів, лісів та розуміння проблеми забруднення навколишнього середовища.
Кожний із виступаючих проявив себе актором перед глядачами, які з захопленням слідкували за подіями, та були активними учасниками в заході.
«Екоялинки»
Використанні джерела