Тема уроку: Створення моделі виробу з застосуванням методу фокальних об'єктів
Номер слайду 2
Таблиця контролю підготовки учнів до уроку№п/п. П.І.учня. Підготовка до уроку. Організаціяробочого місця. Наявністьформи. Наявність інструментів та матеріалів Середня кількість балів1Іванова Ірина 10121011
Номер слайду 3
Завдання: Учні повинні вміти використовувати інформаційні джерела під час проектування виробу; виконувати опис, ескіз або креслення під час проектування виробу. Учні повинні знати: методи проектування та метод фокальних об’єктів під час визначення та обґрунтування конструкції майбутнього виробу; Учні повинні вибирати та обґрунтовувати: конструкцію об’єкта проектування.
Номер слайду 4
Завдання 1 вибрати поясні вироби.12345
Номер слайду 5
Пояснення- Метод фокальних об’єктів є одним із методів, який допомагає подолати психологічну інерцію та генерувати нові та цікаві ідеї. - Цей метод був запропонований у 1953 році американцем Чарльзом Вайтингом. Перевагою методу є нетрадиційний напрям творчого пошуку. Він простий у застосуванні й сприяє розвитку творчих здібностей.- Суть методу в тому, що об’єкт, який маємо конструювати ставимо у фокусі ( центрі) схеми. До речі, від слова фокус і проходить назва методу.
Номер слайду 6
Міні – практикум. Завдання . Придумати назву спідниці
Номер слайду 7
Назва спідниці Характеристика. Спідниця – зонт розкроюється по типу « сонце» ( складається із 2 деталей). Пояс широкий, пришивний, зібраний трьома рядами резинки. Шити таку спідницю пропонуємо із міцної щільної бавовняної тканини. Якщо тканина легка, то бажано нижня спідниця аналогічного крою. (1)Спідниця – балон розкраюється із прямої, інколи з розширених до низу полотнищ. По лінії талії та низу полотно збирається в зборку. До лінії низу пришивається смужка з тієї ж тканини або трикотажна резинка. Якщо тканина важка, то спідницю виготовляють на підкладці, яка може бути прямої або тої ж форми, що і спідниця. Підкладка повинна бути коротша спідниці. (2)Спідниця – куля обов’язково кроїться з підкладкою. Останню потрібно розкроїти в вигляді прямокутного полотнища і пришити до низу спідниці, яку призбирають на ширину підкладки. Потім потрібно підігнути спідницю по лінії згину, вирівняти верхні зрізи її і підкладки, і тільки після того пришити їх до поясу. (3) Картка-помічник
Номер слайду 8
Назва спідниці Характеристика. Спідниця - тюльпанскладається із двох або декількох полотнищ, розширених до низу. По талії спідниця збирається в м’які складки ,зборки, що придають їй характерний силует тюльпану. Пояс повинен щільно стягувати талію. Щоб зберегти об’єм верхньої частини спідниці використовуємо, використовується нижня відповідної форми. (4)Спідниця поверхамихарактерною особливістю її являється те, що вона складається із ярусів і розкраюється на підкладці, верхній ярус з’єднується з верхнім краєм підкладки; другий пришивається на неї трохи вище низу верхнього яруса. Нижній ярус спідниці пришивається до нижнього краю підкладки. Довжина по низу кожного слідуючого ярусу відповідно верхнього повинна бути на 2 см (5) Картка-помічник
Номер слайду 9
Кросворд Додаток 3 По горизонталі: Процес створення нових моделей. Лінії моделювання за допомогою яких надається одягу форма. Фасон спідниці, розширеної донизу. За якою міркою визначається розмір спідниці? Півобхват …Найвужче частина тулуба. Модель, зразок, крій спідниці. По вертикалі: Лінії моделювання, що виконують роль прикрас, оздоблення. Зовнішні обриси предмета. Які лінії візуально подовжують фігуру?
Номер слайду 10
1 1 2 2 3 3 4 5 6
Номер слайду 11
Об’єкт проектування. Випадковий об’єкт 1 Випадковий об’єкт2 Випадковий об’єкт 3 Ознака 1 Ознака 2 Ознака 3 Ознака 1 Ознака 2 Ознака 3 Ознака 1 Ознака 2 Ознака 3 Додаток 4 до практичної роботи
Номер слайду 12
№ з/п Критерії Бал1. Я брала активну участь у роботі групи 2. Я надавала підтримку іншим учасницям групи, заохочувала їх 3. Я ретельно працювала над завданням 4. Я доповідала класу про результати роботи групи 5 Я вдало узагальнювала думки і просувала групу вперед 6. Додатковий бал (1 бал) Додаток 5 Картка самооцінки роботи на уроці Прізвище, ім’я ___________________________________Оцінить свою роботу на уроці, виставивши собі від 0 до 2 балів за кожним з критеріїв, а також врахуйте додатковий бал, триманий під час гри. Всього балів ______