Позаурочний захід " Тиждень професійної майстерності"

Про матеріал

Позаурочний захід " тиждень професійної майстерності" проводиться 1 раз у рік, для розвитку творчих здібностей у учнів, заохочення до самоосвіти, вчити працювати у коллективі, команді.

Перегляд файлу

Тиждень професійної майстерності перукарів

Розробила

викладач перукарської справи

Александрова О.В.

 

 

Олімпіада - Теоретична частина з предмету : «Перукарська справа».

Час виконання 30 хвилин

Блок 1 містить тестові питання 1-5, відповіді на які вам необхідно внести в бланк відповідей блок 1.

Блок 2  містить 6-17 завдання,  відповіді на які вам необхідно внести в бланк відповідей блок 2.

Блок 3 містить схему, план по якому необхідно описати  стрижку. Кожне запитання оцінюється своєю кількістю балів.

Інструкція щодо роботи

  1. відповідайте тільки після того, як ви уважно прочитали і зрозуміли завдання.
  2. Намагайтеся виконати всі завдання самостійно
  3. Ваш результат залежить від загальної кількості правильних відповідей, записаних до бланку.
  4. Перш ніж виконати завдання, позначте на бланках праворуч у кутку групу та прізвище.

 

Бажаємо вам успіху!

 

 

 

 

 

 

Блок завдань 1

1.Вкажіть, якою цифрою на малюнку позначений кортекс:

БезымянныйА. 1;

Б. 2;

В. 3.

 

 

 

 

 

 

2.Вкажіть, який вид білкових з’єднань відповідає за колір волосся:

  1. меланін;
  2. кератин;
  3. фео-меланін;
  4. еу-меланін;
  5. протеїн.

 

3.Вкажіть, скільки у людини, за нормою, щодня випадає волосин:

  1. від 10-50 волосин;
  2. від 50-100 волосин;
  3. від 100-200 волосин.

 

4.Вкажіть, як називаються стрижки які мають візуальну різницю в довжині волосся на різних зонах, або в прядках:

  1. нерівномірними;
  2. рівномірними;
  3. контрастними;
  4. дисконьєкційними;
  5. неконтрастними.

 

5.Вкажіть, яка температура води найбільш придатна для миття голови і волосся:

А. 37-40 0С;

Б. 10-20 0С;

В. 55-75 0С;

Г. 45-48 0С;

 

 

Блок завдань 2

6.Вкажіть відповідність між сухим і жирним типом волосся:

 

Сухий тип

А

Ознаки типів волосся

Жирний тип

Б

 

1. погано піддається укладанню;

 

 

2. має яскравий колір;

 

 

3. плутається, електризується;

 

 

4. швидко брудниться;

 

 

5. має тмяний колір;

 

 

6. гарно розчісується.

 

 

 

7.Вкажіть відповідність характеристик між видами технічного шампуні і побутового:

 

Побутовий

шампунь

А

Характеристики шампуні

Технічний шампунь

Б

 

1. призначення шампуні вказано на етикетці;

 

 

2. має вузький спектр призначення;

 

 

3. можна застосовувати для щоденного використання;

 

 

4. застосовується перед або після перукарських операцій;

 

 

5. при щоденному використанні може погіршити стан шкіри голови і волосся;

 

 

6. має відповідні властивості за призначенням.

 

 

8.Вкажіть відповідність між гігієнічним миттям та лікувальним миттям голови:

 

Гігієнічне миття

А

Призначення, види робіт

Лікувальне миття

Б

 

1. видалення бруду і залишків елементів попередньої укладки;

 

 

2. масаж голови;

 

 

3. два намилювання;

 

 

4. поліпшення структури волосся і укріплення коріння;

 

 

5. кондиціонер, бальзам-ополіскувач;

 

 

6. маска для волосся, лікувальні засоби.

 

 

 

Механічні інструменти

А

Перукарські інструменти

Електро-

інструменти

Б

 

1 ножиці прямі;

 

 

2. фен;

 

 

3. плойки;

 

 

4. філірувальні ножиці;

 

 

5. машинка, тример;

 

 

6. гребінці, щітки.

 

9.Вкажіть відповідність між перукарськими електроінструментами та механічними перукарськими інструментами:

 

10.Вкажіть відповідність між призначення перукарських інструментів для укладки волосся та стрижки волосся:

 

Стрижка волосся

А

Перукарські інструменти

Укладка волосся

Б

 

1. ножиці;

 

 

2. гребінець «комбінований»;

 

 

3. «тунельна» щітка;

 

 

4. гребінець «однорідний»;

 

 

5. бігуді;

 

 

6. «дифузор».

 

 

11.Вкажіть відповідність характеристик між операціями стрижки: філіруванням волосся і окантуванням волосся:

 

Філірування волосся

А

Характеристики операцій стрижки

Окантування волосся

Б

 

1. виконується прямими і філіровочними ножицями, бритвами;

 

 

2. розріджує волосся із збереженням довжини;

 

 

3. придає стрижці контур;

 

 

4. виконують виділяючи окремі прядки волосся, або на всьому волоссі;

 

 

5. для виконання застосовують тример, прямі ножиці небезпечну бритву;

 

 

6. виконують на КЛРВ.

 

 

 

12.Вкажіть відповідність технологічних процесів: між укладкою на бігуді і гарячою завивкою волосся:

Гаряча завивка волосся А

Технологічні процеси

Укладка волосся на бігуді

Б

 

1. починають накручування з верхніх зон голови;

 

 

2. виконується на чистому вологому волоссі обробленому пінкою (мусом);

 

 

3. накручування починають з нижніх зон голови;

 

 

4. гребінець-хвостик, плойка, зажими;

 

 

5.після накручування необхідно надіти захисну сіточку;

 

 

6. виконується на чистому сухому волоссі, обробленому термозахисними засобами.

 

 

Укладка волосся феном

А

Характеристики видів робіт, інструменти

Укладка волосся на бігуді

Б

 

1. техніки «бомбаж», «брашинг»;

 

 

2. гребінець-хвостик,бігуді, сіточка;

 

 

3. фен, «дифузор»;

 

 

4. починають укладку з верхніх зон голови;

 

 

5. починають укладку з нижньої потиличної зони;

 

 

6. горизонтальний і вертикальний способи накручування.

 

13.Вкажіть відповідність характеристик укладок волосся між укладкою  феном і укладкою на бігуді:

 

14.Вкажіть відповідність характеристик між засобами стайлінгу для волосся і засобами для фарбування волосся:

 

Засоби стайлінгу

А

Характеристики фарбників і засобів стайлінгу

Засоби для фарбування

Б

 

1. діють на волосся тимчасово (до миття, до вичісування);

 

 

2. готові до застосування;

 

 

3. перед застосуванням змішуються з окисниками;

 

 

4. впливають тільки на кутикулу волосся;

 

 

5. дають тривалий ефект 4-6 тижнів;

 

 

6. впливають на кортекс волосся.

 

 

ІІ група

А

Характеристики груп фарбників

І група

Б

 

1. дає стійке фарбування на освітлення і затемнення. та фарбування тон в тон;

 

 

2. має властивість піднімати рівень глибини тону до 7 рівнів;

 

 

3. руйнує і видаляє натуральний пігмент, залишаючи в волоссі пори пустоти;

 

 

4. піднімає рівень глибини тону до 4 рівнів;

 

 

5. фарба фарбу не освітлює;

 

 

6. розводиться в співвідношенні 1:2

 

15.Вкажіть відповідність характеристик фарбування волосся між фарбниками І групи і ІІ групи:

 

 

16.Вкажіть відповідність технологічних процесів між фарбуванням волосся рослинними фарбниками і освітлюючими фарбниками:

 

Рослинні фарбники

А

Характеристики технологічних процесів

Освітлюючи фарбники

Б

 

1. для приготування суміші використовують воду температурою від 80 0С;

 

 

2. відбувається хімічний вплив на меланін волосся;

 

 

3. може бути як основною так і підготовчою роботою;

 

 

4. є тільки основною роботою;

 

 

5. не проникає в глибокі шари волосини;

 

 

6. для приготування суміші використовують окисники.

 

 

17.Вкажіть відповідність технологій між хімічною завивкою і освітленням волосся:

 

Освітлення волосся

А

Характеристики технологічних процесів

Хімічна завивка

Б

 

1. відбувається хімічний вплив на кератин волосся;

 

 

2. відбувається хімічний вплив на меланін волосся;

 

 

3. може бути як основною так і підготовчою роботою;

 

 

4. є тільки основною роботою;

 

 

5. змінює форму волосини;

 

 

6.починають роботу з нижньо потиличної зони.

 

 

Блок завдань 3

1.Опишіть технологічну послідовність виконання стрижки за поданим малюнком, схемою та планом:

 

 

План:

1. Назва стрижки, кому підходить.

2. Інструменти які потрібні для виконання стрижки.

3. Операції і методи які застосовують для виконання даної стрижки.

4. Послідовність виконання.

5. Укладка волосся після стрижки

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

(Заповнює учень ),  (Заповнює викладач  )

Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів

Блок 1. Завдання 1-5

Завдання

1

2

3

4

5

Сума балів

Відповідь

 

 

 

 

 

 

Сума балів

 

 

 

 

 

 

Кожна правильна відповідь оцінюється в 3 бали

Блок 2. Завдання 6-17

Завдання

6

7

8

9

10

11

Сума балів

Відповідь

А-

А-

А-

А-

А-

А-

 

Б-

Б-

Б-

Б-

Б-

Б-

 

Сума балів

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

12

13

14

15

16

17

Сума балів

Відповідь

А-

А-

А-

А-

А-

А-

 

Б-

Б-

Б-

Б-

Б-

Б-

 

Сума балів

 

 

 

 

 

 

 

Блок 3.

питання

1

2

3

4

5

Сума балів

 Правильна відповідь в балах

0,5

2

2

5

2

 

Відповідь учня

 

 

 

 

 

 

Сума балів

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

(Заповнює учень ),  (Заповнює викладач  )

Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів

Блок 1. Завдання 1-5

Завдання

1

2

3

4

5

Сума балів

Відповідь

б

а

б

в

а

 

Сума балів

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

2,5

 

Кожна правильна відповідь оцінюється в 3 бали

Блок 2. Завдання 6-17

Завдання

6

7

8

9

10

11

Сума балів

Відповідь

А-1,3,5

А-1,2,3

А-1,3,5

А-1,4,6

А-1,2,4

А-1,2,4

 

Б-2,4,6

Б-4,5,6

Б-2,4,6

Б-2,3,5

Б-3,5,6

Б-3,5,6

 

Сума балів

3

3

3

3

3

3

18

 

Завдання

12

13

14

15

16

17

Сума балів

Відповідь

А-3,4,6

А-1,3,5

А-1,2,4

А-1,4,5

А-1,4,5

А-2,3,6

 

Б-1,2,5

Б-4,6,2

Б-3,5,6

Б-2,3,6

Б-2,3,6

Б-1,4,5

 

Сума балів

3

3

3

3

3

3

18

 

 

 


Блок 3

1.жіноча стрижка «каскад»

Рекомендуєтья для прямого і хвилястого волосся довжиною до плечей і нижче, будь якого типу та густоти

2.прямі та філірувальні ножиці,гребінець для жіночого залу, щітки, фен

3.стрижка на пальцях, філірування, окантування, шліфування

4.технологія виконання

1. Перед тим як приступити до стрижки, необхідно ретельно вимити волосся.

2. Після миття слід їх злегка підсушити. Для цього краще використовувати рушник.

3. Далі необхідно зробити проділи і відокремити волосся рівномірними прядками. Для цього можна використовувати спеціальні затискачі, які дозволяють заколювати волосся, щоб у роботі з робочою пасмом інші волосся не заважали .

4.Волосся розподіляють проділами: горизонтальним — від вуха до вуха через маківку, та вертикальним — від маківки до шиї.

5.Стрижку починають із потиличної зони. Від маківки відступа­ють 3-4 см, униз проводять два косих проділи до правого та лівого потиличних виступів, які утворюють трикутник.

6.Волосся з трикутника відчісують угору перпендикулярно до по­верхні голови. Це пасмо визначають контрольним. Його зістригають зовнішнім зрізом на бажаній довжині.

7.Волосся скронь стрижуть від маківки до обличчя. Пасма відді­ляють діагональними проділами та зістригають, урівнюючи з контрольним пасмом.

8.Волосся розчісують за ростом і виконують окантування.

9.Для надання пишності стрижці на тім'яній га скроневих зонах філірують усі пасма.

5. укладання за допомогою технік «брашинг», «бомбаж» з використанням стайлінгових засобів

 

docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
1146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку