Позитивна та негативна мотивація.

Про матеріал
Мета: -формувати позитивну навчальну мотивацію учнів за умов дистанційного навчання; -сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання, як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я; -ознайомити учасників з основними питаннями теми та завданнями тренінгового заняття.
Перегляд файлу

Семінар-тренінг

 

Тема: «Розвиток позитивної навчальної мотивації учнів за умов дистанційного навчання».

 

Мета:

-формувати позитивну навчальну мотивацію учнів за умов дистанційного навчання;

-сприяти усвідомленню учасниками тренінгу необхідності самовдосконалення і прагнення до особистісного і професійного зростання, як умови життєвого благополуччя та професійного здоров’я;

-ознайомити учасників з основними питаннями теми та завданнями тренінгового заняття.

 

Обладнання: інтерактивна дошка, комп,ютери, різнокольорові олівці та фломастери, ватмани, переносна дошка для презентацій проєктів.

 

Час: 45 хв.

 

Під час виступу повідомляється тема тренінгу, планування роботи на період проведення заняття та мотивація.

 

Аудіторія прикрашена мотиваційними надписами, лунає приємна музика, відчувається запах мандарин та шоколаду.

 

   

 

 

Мотиваційна вправа «Чарівна скринька».

 Мета: релаксація, зняття емоційної напруги. Створення позитивного настрою.

 Учасникам пропонується обрати по одній записці з чарівних предметів, які підкажуть їм, що на них чекає сьогодні, що їм потрібно зробити найближчим часом.

 

Інструкція. Колегам пропонують дві чарівні скриньки . Одна- із побажаннями, з якої кожен обирає наосліп своє мотиваційне побажання, друга- з чарівними предметами, за допомогою яких колектив швидко та невимушено об,єднується в групи для подальшого виконання завдань.

(Всередині одніє скриньки знаходяться листівки з побажаннями)

Мені сьогодні особливо пощастить!

Життя завжди готує мені приємний сюрприз!

Усе складеться для мене найкращим чином!

Сьогодні мій день, я в собі впевнена!

Сьогодні Фортуна разом зі мною та моїми друзями!

Я народилася, щоб бути щасливою!

Сьогодні очікую прибутку!

Люблю себе такою, якою я є, — неповторною!

Я завжди турбуюсь про здоров’я свого тіла!

Зроблю собі подарунок, я на нього заслуговую!

Вищі сили оберігають мене!

У мене є все, щоб насолоджуватися життям!

Усе, що потрібно для щастя, легко приходить до мене!

Усі бажання та мрії реалізуються, я в це вірю!

Сьогодні зі мною спокій і радість!

Сьогодні щасливий день!

 Найближчим часом тобі особливо пощастить!

 

 Життя готує Вам приємний сюрприз!

 

 Настав час зробити те, що ти постійно відкладаєш на потім!

 

 Люби себе такою, яка ти є - єдину і неповторну!

 

 Обов'язково зроби собі подарунок, ти цього заслуговуєш!

 

 Що б ти не робила, радість і спокій завжди будуть поруч!

 

(Всередині другої скриньки знаходяться листівки з назвами команд, за допомогою яких відбувається розподіл вчителів на групи.)

   

 

Вступне слово +Презентація 5-7 хв.

Мотивація – це внутрішній або зовнішній психологічний вплив, який стимулює його до певної діяльності.

Існують два види мотивації:

 позитивна мотивація;

 негативна мотивація.

Обидва ці види тією чи іншою мірою ефективні, але застосовувати їх потрібно в залежності від ситуації та від індивідуальних особливостей людини.

 

Кожна людина прагне двох цілей – отримання задоволення і уникнення невдоволення. На цьому й будуються два види мотивації.

Позитивна мотивація спрямовано отримання задоволення. Тобто ти розумієш, що зробивши певну дію – ти отримаєш нагороду.

Негативна мотивація спрямована на уникнення невдоволення. Ти розумієш – зробивши щось, ти уникнеш неприємних емоцій, пов'язаних з отриманням догани, осуду, покарання.

Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Пам,ятаймо,що учені багато матеріалу опрацьовують самостійно. Для цього необхідні фактори: концентрація уваги, наполегливість, бажання вчитися.
Під час дистанційного навчання  багато видів традиційної мотивації працюють не так ефективно, як офлайн. Але деякі, навпаки, набувають особливого значення. Ось на них і слід спиратися батькам і педагогам.

Що традиційно мотивує дитину у навчанні?
• Хороші оцінки.
• Схвалення.
• Успіх.
• Заохочення батьків та педагогів. Подарунки та бонуси.
• Перспектива випередити або наздогнати однолітків.
• Страх.
• Прогнози на майбутній успіх чи невдачу в житті та кар'єрі.
• Радість пізнання.
• Можливість самореалізації.

 

 

  Сьогодні ми збагатимо наші знання про мотивацію (види мотивів навчання, методи та шляхи мотивації навчальної діяльності).

 

Робота в групах на платформі Discord.

Мета : завдання:розвивати уяву, мислення ,фантазію.

 

(Виконання вправ за посиланням liveworksheets)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Colours/Brown_bear..._what_colour_is_it$_co1700237xa

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Colours/Brown_bear,_Brown_bear,_What_colour_do_you_see$_nq295952ir           

 

Завдання полягає в тому, щоб з,єнати  колір з кольоровою твариною.

 

(Виконання завдання на сайті « На урок».)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4832787

 

 

 

Проєктна робота. «Створення образу учня з високою мотива­цією до навчання»

 

Мета: визначити риси учня з високою мотива­цією до навчання.

 Тренер: «А тепер уявімо учня з високою мо­тивацією до навчання. Ви можете його намалювати, написати, які риси характеру йому притаманні». Кожна з груп презентує свій малюнок.

 

Рефлексія:

  • Які почуття переважали, коли Ви малювали?
  • Чи багато таких учнів у вашій школі?
  • Чи можемо ми допомогти створити позитивну мотивацію?

 

 

 

Підсумки заняття.

 

Підсумовуючи роботу на сьогоднішньому семінарі, закінчіть думку:

• Сьогодні мене вразило...

• Сьогодні мені згадалося...

• Мені запам'яталося...

• Мене дратувало...

• Мене порадувало...

Кожен обирає і закінчує фразу за власним бажанням.

Відео-сюрприз для колег.

Хочу завершити наш тренінг такими побажаннями:

Нехай життя дарує щастя й долю,

Душевну щедрість, доброту й любов.

Терпіння, працьовитість, силу й волю,

Поступливість і злагоду в усьому!

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку