«Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення»

Про матеріал
На цьому уроці учні будуть вчитися правильно правильно читати і писати слова з буквосполученням ьо. Поліпшуватимуть знання у написанні слів із знаком м’якшення, в звуко - буквенному аналізі слів з м’яким знаком і буквосполученням ьо. Формуватимуть інформаційно - комунікативну компетентність, вміння вчитися.Урок сприятиме вихованню уважності, почуття відповідальності, самостійність.
Перегляд файлу

 

 

 

      УРОК   ПИСЬМА

    У 2 класі

 

 

   З теми: « Позначення м’якості приголосних звуків

       знаком м’якшення»

    

 

   

 

     Розробила вчитель: Кацель Ю.В.

 

 

 

 

 

 

    Бахмут 2019

Тема: Позначення мякості приголосних звуків знаком мякшення.

Мета: розвивати мислення, мовлення, фонематичний слух. Вчити дітей правильно читати і писати слова з буквосполученням ьо. Поліпшувати знання дітей у написанні слів із знаком м’якшення, в звуко - буквенному аналізі слів  з м’яким знаком і буквосполученням ьо. Формувати інформаційно - комунікативну компетентність, вміння вчитися. Виховувати уважність, почуття відповідальності, самостійність.

     Хід уроку:

І. Організація класу.

Вчитель:

-  Добрий день, діти. Привітаймося з гостями:

     Добрий день Вам ,люди добрі.

     Радо всі ми вас вітаємо,

     Щастя, здоровя вам бажаємо.

- Посміхніться один одному так, як посміхається до вас сонечко.

І із промінчиків добра, що засяяли на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок.

- На уроці ми повинні:

1. Дивитись і бачити

2. Слухати і чути

3. Думати і відповідати

4. Старанно працювати.

ІІ. Хвилинка каліграфії.

- Діти, відкрийте свої зошити, запишіть число, і виконаємо завдання панночки Каліграфії.

Л л льо он

- Діти, яке слово можна скласти з цих букв і буквосполучень? Так, льон. А яка це рослина? Де вона росте? ( у полі, польова). Давайте запишемо

Льон польова.

Відкрийте свої підручники на ст.43,В.1

- Прочитайте загадку. Як ласкаво можна назвати льон? (льонок). Давайте запишемо. Зробимо звуко - буквенний аналіз слова. Пригадаємо про те, які звуки помякшують приголосні? Чому мякий знак називають мовчазним знаком?

Розповідь вчителя(льон-це унікальна рослина. Із нього виготовляють тканину, а із тканини виготовляють одяг, який дуже приємний для нашого тіла. Також лляне полотно використовують для написання картин.)           

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вчитися правильно читати і писати слова з ь і ьо.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Зараз я вам пропоную здійснити подорож до планет сонячної системи.

- На якій планеті ми з вами живемо? А крім цих планет є ще і інші. Як ви думаєте,навіщо люди летять у космос? А на чому вони летять?( на ракеті). Ось і ми вирушимо в політ на двох ракетах: синій та червоній. Але щоб отримати квиток у космос, потрібно виконати завдання. Отже, давайте збиратися у подорож. А заодно і перевіримо, чи правильно ми відповіли на запитання, навіщо нам летіти у космос?

2.Знайдіть В.2 на ст.43

-Я починаю читати, а ви слідкуєте.( Вчитель читає, а учні слідкують.)

- Наше перше завдання, потрібно допомогти словам, де пропущені букви, відшукати їх.

Знайдіть 2-й абзац. Які це слова?(Скрізь, неправильно, летять, достатньо)

- Отже, розпочинаємо естафету « Хто найшвидше і правильно напише ці слова.» (Учні по черзі пишуть слова на дошці)

Настав час нам трішки відпочити. Зараз ми подивемось на нашу Землю із космоса, і виконаємо фізкультхвилинку, про нашу красиву Землю.

3. Фізкультхвилинка.

Добре те, що сонце сяє!

Добре те, що вітер віє!

Добре те. Що цей ось ліс

Разом з нами ріс, ріс, ріс.

Добре те, що в нашій річці

Синя не брудна вода

І мене матуся рідна

Після школи зустріча.

Добре плавати в ставку

Добре те, що я живу!

4. - Діти,повертаємось до нашого польоту. І виконаємо 2- завдання. Знайдіть  ІІІ абзац, зверніть увагу на знаки, які стоять у нас на ракетах?(!,?). Отже нам потрібно знайти речення, в яких є ці знаки.

- Молодці, ми справились і отримали квитки.

- Діти, на космічному кораблі космонавти виконують завдання. Давайте і ми виконаємо наступне завдання. Зараз ми ще раз уважно прочитаємо ІІІ абзац. Тепер покладемо підручники вгору і напишемо речення під диктовку.

5. Самоперевірка.

6. Офтальмологічна пауза.

Полетів метелик вгору

Полетів метелик вниз.

Облетів весь клас по колу,

Сів на парту, сів на ніс.

В інший бік летів по класу,

 До вікна, і геть від нас.

Наші очі відпочили,

До роботи вже нам час.

 

 

- Діти, отже завдання  ми з вами  виконали і нам потрібно повертатися на Землю.

ІV. Узагальнення й систематизація знань.

1.-Знайдіть В 3.

-Прочитайте завдання.( виконання вправи)

Праця- пра-цьо-ви-тий народ. Колір – ко-льо-ро-вий ліс. Поле – по-льо-вий мак.

2.Самостійне виконання звуко- буквенного аналізу слова - працьовитий.

- Отже при переносі цих слів, буквосполучення ьо, розривати не можна.

V. Підсумок уроку.

-Діти, наш урок завершується, і на закінчення  давайте пограємо в гру.

Дидактична гра « Хто швидше?»  



- Назвіть тваринок( олень, ведмідь, рись, лось, кінь.)

ОЛЕНЬ РИСЬ


      ВЕДМІДЬ

        

                       К І Н Ь                                                                Л О С Ь

 

- Назвіть м’які приголосні.

- Яка тварина зайва?(кінь – свійська тварина.)

Рефлексія.

- Діти,вам сподобалася наша подорож? Хто був з вас активним на уроці?

 -Ви молодці. Я дякую вам за роботу.

 

VІ.  Домашнє завдання. (с.43. впр. 2)

docx
Додав(-ла)
Кацель Юлія
Додано
21 грудня 2019
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку