ПРАКТИЧНА РОБОТА №2
“РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ”
навчитися розв’язувати задач експериментальним шляхом; вдосконалювати навички проведення х м чного експеримента навчитися використовувати знання х м в житт
Обладнання та реактиви:
розчини сульфатної та хлоридної кислот , розчин купрум( II )сульфату , розчин ферум( III ) хлориду ,кристал чний натр й карбонат , натр й г дроксид ,бар й г дроксид , штатив з проб рками, метил оранж.
ОБЕРЕЖНО, ДОСЛІД!!!
Пам'ятайте, що речовини мають рзн властивост .
Вони можуть бути отруйними, агресивними,
вогненебезпечними. Через це, обов'язково
дотримуйтеся правил технки безпеки, будьте
обережними та уважними
В проб рках дв нев дом речовини .
За допомогою ндикатор в визначте класи неорган чних речовин, до яких вони належать. Напиш ть р внянння дисоц ац ї цих речовин Зроб ть висновок.
Х м чний ребус
Вислови свою думку.
Визначити речовини за допомогою натр й г дроксиду.
В двох проб рках заходяться дв речовини .Додайте по дек лька крапель розчину лугу .Що спостер гаєте? Запиш ть молекулярне йонне р вняння реакц ї. Зроб ть висновок.
В двох проб рках знаход ться дв речовини.Як за допомогою хлоридної сульфатної кислот можна їх визачити .Запиш ть молекулярне йонне р вняння реакц ї. Зроб ть висновок.
ЗДІЙСНІТЬ ПЕРЕТВОРЕННЯ
Cu CuO CuCl2 Cu(OH)2 CuSO4
Задача .Визначте ,яка маса осаду утвориться при взаємодії 2 моль купрум (II)хлориду з натрій гідроксидом.
c
1.Як на вашу думку ,чому натрійгідроген карбонат під час
приготування тіста для випічки кладуть останнім за рецептом
2.З якою метою дбайливі господарі збирають шкарлупу яєць влітку.
3. Поясніть, чому після вживання овочів і фруктів лікарі рекомендують полоскати ротову порожнину водою.
.
Прочитати за підручником П.П.Попеля параграф 12,№ 91