Практична робота 2 в Blender. Модуль «Тривимірне моделювання». Основні операції з об'єктами, властивості об'єктів.

Про матеріал

10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Основні операції з об'єктами, властивості об'єктів. Створення простих тривимірних об'єктів.

Перегляд файлу

Урок 2.  Blender

Примітиви в Блендер, їх властивості. Створення слона.

Після додання об’єкта, його властивості можна змінити в меню зліва.

До уроку 2.png

А саме, розмір, кількість сегментів, діаметр. Властивості залежать від обєкта.

Змінюючи властивості, можна з циліндру створити призми, з конуса – усічений конус, піраміди, усічені піраміди тощо.

Завдання 1

Додати  елемент коло.

1.png

 

 

 

 

Змінити такі властивості: кількість вершин, тип заповнення та радіус.

2.png

Додати UV-сферу. Змінити її властивості кількість кілець і кількість сегментів, як на зразку.

3.png


Додати циліндр. Змінивши властивості, перетворити його на трикутну призму. Створити 4-кутну і 6-кутну призми.

5.png

Додати конус. Змінивши властивості, створити піраміди та усічені піраміди.

6.png

7.png

8.png


Додати Ікосферу. Змінити її властивості як на малюнку.

4.png


Додати елемент Тор і створити з нього фігури як на малюнку

9.png

10.png


Завдання 2.

Створити слона з таких елементів:  тіло і голова – сфери, вуха – кола, ноги – циліндри, хвостик – конус, шия – усічений конус. Хобот складається з усіченого конусу та 3 циліндрів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Варварова Віта Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ts Nick
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
6454
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку