22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Практична робота 2 в Blender. Модуль «Тривимірне моделювання». Основні операції з об'єктами, властивості об'єктів.

Про матеріал

10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Основні операції з об'єктами, властивості об'єктів. Створення простих тривимірних об'єктів.

Перегляд файлу

Урок 2.  Blender

Примітиви в Блендер, їх властивості. Створення слона.

Після додання об’єкта, його властивості можна змінити в меню зліва.

До уроку 2.png

А саме, розмір, кількість сегментів, діаметр. Властивості залежать від обєкта.

Змінюючи властивості, можна з циліндру створити призми, з конуса – усічений конус, піраміди, усічені піраміди тощо.

Завдання 1

Додати  елемент коло.

1.png

 

 

 

 

Змінити такі властивості: кількість вершин, тип заповнення та радіус.

2.png

Додати UV-сферу. Змінити її властивості кількість кілець і кількість сегментів, як на зразку.

3.png


Додати циліндр. Змінивши властивості, перетворити його на трикутну призму. Створити 4-кутну і 6-кутну призми.

5.png

Додати конус. Змінивши властивості, створити піраміди та усічені піраміди.

6.png

7.png

8.png


Додати Ікосферу. Змінити її властивості як на малюнку.

4.png


Додати елемент Тор і створити з нього фігури як на малюнку

9.png

10.png


Завдання 2.

Створити слона з таких елементів:  тіло і голова – сфери, вуха – кола, ноги – циліндри, хвостик – конус, шия – усічений конус. Хобот складається з усіченого конусу та 3 циліндрів.

 

docx
Додано
27 травня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку