10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Основні операції з об'єктами, властивості об'єктів. Створення простих тривимірних об'єктів.
Урок 2. Blender
Примітиви в Блендер, їх властивості. Створення слона.
Після додання об’єкта, його властивості можна змінити в меню зліва.
А саме, розмір, кількість сегментів, діаметр. Властивості залежать від об’єкта.
Змінюючи властивості, можна з циліндру створити призми, з конуса – усічений конус, піраміди, усічені піраміди тощо.
Завдання 1
Додати елемент коло.
Змінити такі властивості: кількість вершин, тип заповнення та радіус.
Додати UV-сферу. Змінити її властивості кількість кілець і кількість сегментів, як на зразку.
Додати циліндр. Змінивши властивості, перетворити його на трикутну призму. Створити 4-кутну і 6-кутну призми.
Додати конус. Змінивши властивості, створити піраміди та усічені піраміди.
Додати Ікосферу. Змінити її властивості як на малюнку.
Додати елемент Тор і створити з нього фігури як на малюнку
Завдання 2.
Створити слона з таких елементів: тіло і голова – сфери, вуха – кола, ноги – циліндри, хвостик – конус, шия – усічений конус. Хобот складається з усіченого конусу та 3 циліндрів.