Практична робота № 6 з географії
за ІІ семестр
учня 11 класу
Олександрійського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів № 10
_____________________________________________________
(ПІБ учня)
Тема. Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течій на клімат одного з материків.
Мета. Поглибити знання про рух води у Світовому океані; проаналізувати закономірності утворення та циркуляції системи течій у Світовому океані; порівняти вплив різних за властивостями океанічних течій на клімат материків.
Завдання 1. Ознайомитися з класифікаціями морських течій (за температурними умовами, походженням, розміщенням в товщі океанських вод тощо).
Завдання 2. На контурній карті позначити й підписати океанічні течії, викликані постійними та сезонними вітрами (холодні та теплі).
Завдання 2.1. Користуючись географічними картами, різними джерелами географічних знань, складіть комплексну порівняльну характеристику двох океанів (за вибором).
План характеристики |
Назви океанів та їх характеристика |
|
|
|
|
І. Географічне положення 1. Межі океану |
|
|
2. Розміри океану |
|
|
3.Положення океану щодо екватора |
|
|
4. Розміщення у географічних поясах |
|
|
5. Моря: а) окраїнні б) внутрішні |
|
|
6. Затоки |
|
|
7. Протоки |
|
|
8. Материки, які омиває океан |
|
|
9. Найважливіші шляхи сполучення через океан |
|
|
ІІ. Будова та рельєф дна а) літосферні плити б) глибини, м в) форми рельєфу |
|
|
ІІІ. Клімат і властивості водних мас а) температура води у поверхневому шарі, °С б) солоність води, ‰ в) течії – теплі, холодні |
|
|
IV. Органічний світ |
|
|
V. Природні ресурси |
|
|
VІ. Екологічні проблеми |
|
|
Подібні ознаки ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відмінні ознаки
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 3. Виявити позитивний та негативний вплив океанічних течій на клімат материків (на вибір). Зробити висновок: вплив яких течій (холодних чи теплих) сприяє утворенню найбільш комфортних і сприятливих для життєдіяльності населення умов?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка: __________