Презентація. Практична робота.

Про матеріал
Дана розробка уроку допоможе учням пригадати вивчений матеріал у попередніх класах та виконати практичну роботу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРАКТИЧНА РОБОТА Вимірювання на топографічній карті за масштабом і кілометровою сіткою. Використання азимутів.

Номер слайду 2

Навчальна мета: актуалізувати знання про масштаб, азимути, географічні й прямокутні координати, удосконалити навички використання топографічних карт. Розвивальна мета: вміння визначати координати, проводити вимірювання на топографічній карті за масштабом і кілометровою сіткою, сприяти професійній орієнтації, розвивати просторове уявлення, картографічну та математичну компетентності. Виховна мета: виховувати відповідальність, акуратність. Мета уроку

Номер слайду 3

Завдання уроку. Розрізняти географічні та прямокутні координати точок, види масштабу топографічної карти. Визначити за топографічною картою географічні та прямокутні координати точок; читати топографічні карти. Удосконалити навички та вміння роботи з топографічною картою

Номер слайду 4

Очікувані результати. Знаннєвий компонент: називають елементи топографічної карти. Діяльнісний компонент: розрізняють географічні та прямокутні координати точок, види масштабу; визначають за топографічною картою географічні та прямокутні координати точок; читають топографічні карти; розв'язують задачі за топографічною картою.

Номер слайду 5

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Методичний прийом «Географічна розминка»Робота з топографічною картою атласу. Використовуючи наведені умовні позначення, виберіть квадрат топографічної карти де їх більшість прочитайте та опишіть місцевість

Номер слайду 6

ІІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь і навичок учнів. Методичний прийом «Пригадайте»1 Дайте визначення понять: Масштаб; азимут;географічні та прямокутні координати.2 Назвіть елементи топографічної карти

Номер слайду 7

Перевіримо правильність виконання

Номер слайду 8

ІV. Узагальнення та систематизація знань і способів діяльностіІнструктування учнів щодо подальшого виконання ними першої частини практичної роботи №1

Номер слайду 9

V. Засвоєння зразка комплексного застосування знань, умінь і навичок. Практична робота №1. Визначення на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) і прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів.1) Визначте меридіани та паралелі, що обмежують картографічне зображення наданої вам топографічної карти. Якими є розміри картографованої ділянки за широтою та довготою в кутових одиницях?2) Визначте ціну поділок мінутної рамки.3) Зазначте своєму сусіду по парті точку на карті. Визначте географічні координати своєї точки з точністю до секунд.4) Визначте відстань, через яку проведено лінії кілометрової сітки. Що озна-чають цифри підписаних горизонтальних ліній кілометрової сітки? Вертикальних? За якими лініями визначають координату Х, за якими — Y?5) Вкажіть прямокутні координати точки, для якої ви визначали географічні координати. Поясніть, на якій відстані від екватора, осьового меридіана зони, ну-льового меридіана розташована ця точка.6) Визначте дані магнітного схилення і зближення меридіанів за схемою на карті. Поясніть її суть.7) Визначте дирекційний кут, географічний та магнітний азимут з вашої точки на точку сусіда. Порівняйте свої дані з даними сусіда.

Номер слайду 10

VІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. Узагальнення засвоєного учнями навчального матеріалу. Відповіді на індивідуальні запитання учнів, які виникли під час виконання практичної роботи.

Номер слайду 11

Інформація про домашнє завданняhttp://freemap.com.ua/karty ukrainy/kartygenshtaba

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
8 червня 2021
Переглядів
1606
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку