" Виховання патріотичної свідомості при вивченні маштабів змін природнього середовища своєї місцевості

Про матеріал
Треба визнати, що сучасні школярі більш прагматичні, раціональні, готові до змін та здатні до дії. У сучасних умовах важливо, щоб молоде покоління не тільки пов’язувало своє майбутнє з Україною, а й хотіло берегти, розбудовувати й захищати її. Для виховання здорової нації, патріотично налаштованого покоління необхідний комплекс засобів та ресурсів. Над створенням такого комплексу працюю і я. Вивчення метереологічних приладів та набуття навичок роботи з ними,організація та проведення спостережень над погодою за місцевими ознаками, спостереження за сезонними змінами у живій та неживій природі. Розглянути вплив кліматичних умов ,типів погоди,змін водойм за період спостережень; Формувати уявлення про природу в цілому та вміння розпізнавати окремі тіла живої і неживої природи, сприяти захопленню учнів красою природи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи вчителя географії НВК№1м.Покровськ Висогорець Лариси Василівни

Номер слайду 2

Тема: «Виховання патріотичної свідомості при вивченні масштабів змін природного середовища своєї місцевості»

Номер слайду 3

Мета:вивчення метереологічних приладів та набуття навичок роботи з ними,організація і проведення спостережень над погодою за місцевими ознаками. Задачі: • розглянути вплив кліматичних умов на людину; аналіз погодних умов ,типів погоди ,змін водойм за період спостережень; • формувати та розвивати у учнів високої патріотичної свідомості, почуття вірності своїй Вітчизні,прагнення до виконання свого громадянського обов'язку; • виховувати патріотичні якості особистості відповідно до моделі "Громадянина - патріота України«,та турботу про благо свого народу; • висвітлювати результи дослідження, спрямованого на виявлення особливостей засвоєння та розуміння суті моральних категорій, цінностей, норм та моральних якостей здобувачив освіти

Номер слайду 4

ФАКТОРИ ЯКОСТІ ПОВІТРЯ Якість повітря описується наступними факторами: • температура • вологість • запах • рівні концентрації різних газів ВПЛИВ КЛІМАТИЧНИХ УМОВ НА ЛЮДИНУ Вплив погоди на людський організм багатогранний і не до кінця ще визначений. Його вивченням займається метеорологія, біометеорологія, медицина та біологія. Різні вчені, намагаючись знайти об'єктивні показники впливу погоди на людину, запропонували декілька таких індексів впливу температури, вологості і вітру. Однак ні один з них не є універсальним

Номер слайду 5

Метеорологнчна стбнція — станція для проведення спостережень за погодою. Складена з метеомайданчика, на якому розташована більшість приладів, що фіксують метеоелементи. Націкавіші дослідження провели учні 10 в класу, Михальцов К., Піскунова С., Кульчицька К. та показали роботу термометра для вимірювання температури, барометра для вимірювання тиску, гігрометр для вимірювання вологості повітря, анемометра для вимірювання швидкості вітру, флюгера для вимірювання напрямку вітру, опадомір для вимірювання опадів. Щасливі обличчя дітей можна побачити на цих дослідженнях.

Номер слайду 6

Екскурсія на шкільну метеостанцію

Номер слайду 7

Однiєю з цiлей навчання , дослідження є турбота про благо свого народу ,поглиблення знань школярiв з географiчної науки,а саме знання топографiї,якi дають можливiсть вивчати мiсцевiсть iз метою врахування її властивостей та характеристики . Повнота і чіткість сприйняття можливі лише за відповідної установки, сконцентрованої уваги й активної розумової діяльності, яка виявляється в аналізі, порівнянні, конкретизації та інших мисленнєвих операціях, що потребує розвиток пам’яті.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Проведені акції, дискусії довкола того, наскільки може ще змінитися клімат і як цьому запобігти. На сьогоднішній день, у дітей, втім, як і у дорослих переважає споживацький підхід до природи, що, на мій погляд, обумовлюється низьким рівнем екологічної культури - люди не сприймають екологічні проблеми, як особистісно значущі. Адже в даний час, коли погіршення стану навколишнього середовища носить загрозливий характер, необхідно вживати всіх можливих заходів до того, щоб кожна людина усвідомила свій безперервний зв'язок з природою, зрозуміла необхідність її збереження для майбутніх поколінь.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Здобувачі освіти у цікавій формі донесли важливу інформацію щодо ролі та значення води в природі, про тісний взаємозв’язок між здоровим функціонуванням водно-болотних екосистем і здоров’ям людини також, що кожен із нас повинен не просто любити свій рідний край та прагнути жити у гармонії з природою, а й системно для цього здійснювати природоохоронну діяльність, ставитися до природи як частини нашої національної культурної спадчини.

Номер слайду 13

Збережи болото!

Номер слайду 14

На уроках географії проведені екологічні хвилини, на яких розповідалось про різноманітність та збереження морських ссавців. Учні 9 класів розповіли про це і 3-5 класам.

Номер слайду 15

У рамках підготовки до Всесвітнього дня Землі , здобувачами освіти в 9-10 класів був проведений Найбільший урок у світі з екології та кліматичних змін “Планета – мій дім”.На уроці переглянули ролик про екологічну культуру, відповідальне споживання ресурсів планети . Відео та презентація допомогли дітям зрозуміти, яка екологічна катастрофа нависла над людством. Діти ознайомилися з такою проблемою, як зміна клімату та обговорили ,як можна запобігти цій проблемі. Випустили газети, буклети про землю та пропонували свої узагальнені правила поведінки в природі.#планета_мій_дім.

Номер слайду 16

Участь у конкурсі малюнків "Грунти рідної України"

Номер слайду 17

ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ Практичне значення даної роботи полягає в тому ,що в вивченні масштабів змін природного середовища своєї місцевості буде контролюватися параметри, які оказують вплив на самопочуття людей та якщо привищені норми вуглекислого газу в такому випадку необхідно : насаджувати дерева; -економити воду; -сортувати сміття; -бути енергоефективним у побуті; -обирати найбільш екологічний транспорт; -посилати електронні листівки замість паперових; Перш за все, треба дбати про чистоту тієї території, де ми проживаємо. І якщо ми не будемо байдужими до проблем довкілля і дотримуватимемось вище наведених пропозицій, можна сподіватися, що будуть чистими кожна вулиця,місто,село.

Номер слайду 18

В даній роботі було досягнуто наступні результати: Проведено аналіз впливу кліматичних умов на життя людини. Оглянуто існуючи рішення по данній проблемі. Вибрано середовище програмування. Здобувачи освіти пропонували свої узагальнені правила поведінки в природі. ВИСНОВКИ

Номер слайду 19

Всеукраїнська інтернет –олімпіад « На Урок» «Весна»

Номер слайду 20

Всеукраїнська інтернет- олімпіада «На Урок» з географії

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

ppt
Додано
22 липня 2021
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку