Практична робота "Побудова зображень з допомогою графічних примітивів"

Про матеріал
Практична робота з використанням графічних примітивів у текстовому процесорі з пакету Microsoft Office
Перегляд файлу

Практична робота №1

Тема: ПОБУДОВА ЗОБРАЖЕНЬ З ГРАФІЧНИХ ПРИМІТИВІВ

Мета: - навчальна: навчитись використовувати стандартні фігури текстового процесора для побудови зображень та їх групувати;

  • виховна: забезпечення розуміння правильного поводження з ПК під час роботи;
  • розвивальна: використовуючи завдання практичної роботи розвивати навички роботи з текстовим процесором та уміння поводитись з простими фігурами у ньому

Тип уроку: засвоєння та закріплення пройденого матеріалу

Обладнання та наочність: ПК, листочки з завданнями

Програмне забезпечення: Тестовий процесор з пакету Microsoft Office

ХІД УРОКУ

І. Огранізаційний етап (2 хв.)

Перевірка присутніх на уроці, підготовка до уроку.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу (10 хв.)

Векторне та графічне зображення складається з графічних примітивів – відрізків, кривих, ламаних, прямокутників, многокутників, трикутників та інших фігур.

На малюнки всі ці фігури можуть накладатися утворюючи багатошарове зображення і для того, щоб можна було переміщати створений малюнок як одне ціле.

Одним із графічних примітивів векторного малюнка є лінія. Лінія може бути замкненою або незамкненою та характеризується такими властивостями: форма, товщина, тип, шаблон, колір та ін..

Щоб вибрати будь-яку фігуру потрібно зайти Вставка/Фигуры/вибрати потрібну фігуру та перетягнути її на текстовий процесор. Після накреслення фігури на листку текстового процесора вверху появиться додаткова вкладка «Срества рисования». В подальшому працювати потрібно буде тільки з нею.

ІІІ. Засвоєння та закріплення вивченого матеріалу (25 хв.)

Практична робота №1

Вправа 1. Їжак (2 бали).

Завдання. Ознайомтесь із призначенням інструментів векторного графічного редактора в Word, особливостями малювання фігур та налаштування їхніх властивостей.

  1.               У власній папці створіть текстовий документ: Microsoft Word 2010.
  2.               Відкрийте вкладку Вставка, ознайомтесь із набором графічних примітивів в групі Фігури.
  3.               Визначте послідовність побудови зображення наведеного нижче і побудуйте його за зразком:

  

Зразок                      Графічні примітиви для створення зображення

  1.               Збережіть результати у файлі з іменем Їжак в папці:

D:\6-А(Б) клас\Власне прізвище

Вправа 2. Прапори (4 бали).

Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати зображення прапорів за зразком та підписати їх:

 

Україна

Туреччина

Панама

Сенегал

Аруба

Боснія

Сент-Вінсент

Лаос

Вправа 3. Дорожні знаки (6 балів).

Завдання. Використовуючи графічні примітиви редактора Word побудувати зображення дорожніх знаків за зразком та підписати їх:

 

В’їзд заборонено

Дати дорогу

Перевага перед зустрічним рухом

Перехрещення рівнозначних доріг

Світлофорне регулювання

Поворот праворуч заборонено

Головна дорога

Двосторонній рух

Стоянку заборонено в парні числа місяця

Розворот заборонено

 

  1. Повідомте вчителя про завершення роботи.
  2. Продемонструйте результат своєї роботи.
  3. Закрийте всі відкриті вікна програм.

ІV. Захист практичної (5 хв.)

Запитання для захисту практичної роботи:

  1. Види комп’ютерної графіки.
  2. Чим відрізняється векторна графіка від растрової?
  3. Яким чином можна згрупувати побуваний об’єкт?

Висновки практичної роботи:________________________________________

V.Підбиття підсумків практичної роботи (2 хв.)

Виставлення оцінок за практичну роботу.

VІ. Домашнє завдання (1 хв.)

Повторити попередній матеріал, параграфи 1.1-1.4

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Варварова Віта Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
4893
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку