Урок 6 клас (дистанційний урок)
Біологія
Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин (підручник І.Костіков стр.209)
Мета роботи: за допомогою тексту підручника та додаткових джерел інформації провести аналіз основного фото синтезуючого покоління моху, папороті та квіткової рослини; встановити подібні та відмінні ознаки цих рослин.
Матеріал: підручник, інші джерела інформації.
Хід роботи
І. Ознайомлення з будовою тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткових рослин
ІІ. Заповнення підсумкової таблиці результатів дослідження.
Результати досліджень впишіть у таблицю. Для цього органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»
Органи рослини |
Мох (зозулин льон) |
Папороть (щитник чоловічий) |
Квіткова рослина |
Корінь |
|
|
|
Стебло |
|
|
|
Листок |
|
|
|
Ризоїди |
|
|
|
Квітка |
|
|
|
Спорангій |
|
|
|
Насінина |
|
|
|
Плід |
|
|
|
ІІІ. Дайте відповіді на запитання
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________