Практична робота "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин"

Про матеріал
Матеріал містить інструктивну картку для практичної роботи "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин", яку легко виконати у домашніх умовах.
Перегляд файлу

Урок 6 клас (дистанційний урок)

Біологія

 

 Практична робота №3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин  (підручник І.Костіков стр.209)

Мета роботи: за допомогою тексту підручника та додаткових джерел інформації провести аналіз основного фото синтезуючого покоління моху, папороті та квіткової рослини; встановити подібні та відмінні ознаки цих рослин.

Матеріал: підручник, інші джерела інформації.

Хід роботи

І. Ознайомлення з будовою тіла основного фотосинтезуючого покоління моху, папороті та квіткових рослин

ІІ. Заповнення підсумкової таблиці результатів дослідження.

Результати досліджень впишіть у таблицю. Для цього органи, наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»

Органи рослини

Мох

(зозулин льон)

Папороть

(щитник чоловічий)

Квіткова рослина

Корінь

 

 

 

Стебло

 

 

 

Листок

 

 

 

Ризоїди

 

 

 

Квітка

 

 

 

Спорангій

 

 

 

Насінина

 

 

 

Плід

 

 

 

 

ІІІ. Дайте відповіді на запитання

  1. У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів, папоротей і квіткових рослин?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.  Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та квіткових рослин? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

  1. Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гайдай Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0