Урок 8
8 клас
Тема: Практична робота. Розвязування задач за допомогою топографічної карти
Мета: продовжити формувати знання учнів про топографічну карту; розвивати вміння розв’язувати задачі за допомогою топографічної карти; виховувати любов до географії
Місце уроку в навчальній темі: поточний
Методи та прийоми:словесний - розповідь, бесіда, робота з підручником
Тип уроку: урок закріплення вивченого атеріалу
Хід уроку
Привітання. Перевірка присутніх.
Опитування
Оголошення теми і мети уроку
Розвязання задач за допомогою топографічної карти
Дайте визначення топографічної карти ____________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які бувають умовні знаки на топографічних картах
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чим відрізняється топографічна карта від загально географічної
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розв’язування задач
|
|
Переведіть числовий масштаб в іменований. |
Переведіть іменований масштаб у числовий. |
а) 1 : 200 000. б) 1 : 500. в) 1 : 1 000 000. г) 1 : 1000. |
а) В 1 см 200 м. б) В 1 см 1 км. в) В 1 см 5 м. г) В 1 см 80 км. |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Від околиці села джерело розташоване на відстані 1000 м. На плані ця відстань дорівнює 4 см. Обчисліть масштаб плану.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Площу контуру лісу на топографічній карті масштабу 1:25 000 встановлювали за допомогою палетки. Яка реальна площа цієї ділянки лісу на місцевості, якщо під час підрахунку було встановлено 16 повних клітинок і 12 неповних?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На топографічній карті масштабу 1:10 000 сад прямокутної форми мав довжину 10 см, а ширину 8 см. Пізніше сад розширили , збільшивши його довжину на 600 м, а ширину втричі. Якою стала площа саду?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учні за схемою підводять підсумок уроку за схемою. Вчитель виставляє бали за роботу на уроці учням.
Опрацювати параграф вашого підручника