Проектна робота: створюємо постер
«Поведінка споживачів різних країн світу»
Мета: навчитись вирізняти схожі і відмінні риси поведінки споживачів різних країн світу»; визначати і порівнювати базові і потреби вищого рівня у споживачів країн з різним економічним розвитком, знаходити спільні і відмінні риси у споживачів різних країн світу, враховуючи традиції країн і їхнє географічне розташування»
Ключові слова: потреби, ресурси, бажання, можливості, економічний розвиток, мода, традиції.
Обладнання: атлас, ватман, фломастери, кольорові журнали.
Час 45 хв
Хід роботи:
-
Клас ділиться на міні-групи 3-5 учнів.
-
Кожна міні-група обирає країну світу, по якій буде проводити наступне дослідження і оформлювати постер (для оформлення постера використовуємо кольорові журнали, вирізки з газет, створюємо малюнки самостійно) для подальшої презентації;
-
Назва країни;
-
Особливості економічного, культурного розвитку обраної країни.
-
Влив релігії і традицій на вибір споживачів категорій і асортименту товарів для задоволення базових потреб;
-
Визначити основні категорії товарів, які необхідні споживачам (населенню) обраної країни;
-
Перед яким вибором постають споживачі обраної країни, враховуючи традиції і релігію роблять споживачі
-
Склади національний споживчий кошик обраної країни і порахуй його вартість використовуючи інтернет-джерела
-
Визнач чинники під впливом яких формуються бажання і уподобання придбати той чи інший товар у населення обраної країни.
-
Кожна група презентує свою роботу використовуючи свій постер (3-5 хвилин на презентацію)
-
Вибір країн: США, країни ЄС, країни Африки, країни Азії, Австралія