Практична робота з навчальної дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: "Ознайомлення з товарним асортиментом в магазині".

Про матеріал

Практична робота з навчальної дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: "Ознайомлення з товарним асортиментом в магазині". Практичні заняття значною мірою забезпечують відпрацювання умінь прийняття рішень у реальних умовах виробництва, що мають в основі теоретичний фундамент. Кожне практичне заняття реалізується шляхом виконання завдань та рішення практичних ситуацій за темою заняття.

Перегляд файлу

Практична робота з навчальної дисципліни

«Організація і технологія торговельних процесів»

 

Тема: ознайомлення з  товарним асортиментом в магазині

Мета: ознайомитись з методами вивчення попиту населення і планування товарного асортименту; набути практичних навичок формування і розміщення асортименту товарів в магазині в умовах наближених до виробничих.

Методичне забезпечення: інструкційні карти, підручники, асортиментні переліки, калькулятори, креслярське приладдя.

Самостійна підготовка до заняття.

Вивчіть теоретичний матеріал за літературою [1] ст.430 - 447, [2] ст. 87 - 99, [3] ст. 165 – 192, підготуйте відповіді на питання для самоконтролю.

Порядок проведення роботи.

  1.          Узагальнення теоретичного матеріалу.
  2.          Виконання завдань і розрахунків.
  3.          Відповіді на питання для самоконтролю.
  4.          Складання звіту.

Зміст звіту.

  1.          Тема, мета заняття, знати і вміти.
  2.          Результати виконання завдань.
  3.          Відповіді на питання для самоконтролю.
  4.          Висновок.

 

Завдання №1. Вивчення факторів, що впливають на формування попиту населення.

Визначте основні фактори, що впливають на формування асортименту товарів  в навчальному магазині «Продукти». Обґрунтуйте свою відповідь.

 

Завдання №2. Ознайомлення із спеціалізацією торговельних підприємств.

Користуючись підручниками складіть схематично класифікацію торговельної мережі.

 

Завдання №3. Ознайомлення з принципами підбору і встановлення товарного асортименту в продовольчих та непродовольчих магазинах.

Згідно з основними принципами встановіть товарний асортимент магазину «Продукти».

 

Завдання №4. Формування асортименту товарів в магазині. Складання асортиментного переліку.

Враховуючи основні фактори і принципи, що впливають на формування асортименту сформуйте груповий і розгорнутий асортимент товарів, складіть асортиментний перелік.

 

Завдання №5. Оцінка асортименту товарів.

Задача 1. В затвердженому асортиментному переліку магазина «Продукти» 2500 найменувань товарів. На момент перевірки асортименту товарів 16.02.2019 року фактична кількість різновидів товарів склала 2250 найменувань. Для подальшого контролю за повнотою асортименту було проведено рад перевірок і отримані наступні результати.

 

Дата проведення перевірки

Фактична  кількість найменувань товарів

15.03.2019

2220

16.04.2019

2190

17.05.2019

2550

13.06.2019

2360

18.07.2019

2410

 

Визначте можливі причини виникнення розбіжностей між затвердженою та фактичною кількістю найменувань товарів в магазині. Розрахуйте коефіцієнти повноти і стабільності асортименту, дайте аналіз отриманим результатам. Які заходи необхідно вжити в даній ситуації.

 

Завдання №6. Розміщення товарів у торговельному залі.

Складіть схему розміщення товарів у торговельному залі навчального магазину «Продукти» за групами.

 

Питання для самоконтролю:

  1.          З якою метою здійснення вивчення попиту населення в торгівлі?
  2.          Які методи вивчення попиту використовуються роздрібними торговельними підприємствами?
  3.          Які чинники впливають на побудову асортименту товарів у магазинах?
  4.          Який порядок формування асортименту в магазинах?
  5.          За якими ознаками здійснюється групування асортименту товарів народного споживання?
  6.          Якими принципами керуються при розміщенні товарів у торговельних залах в магазинах?

 

Література:

  1.               Апопій В.В., Міщук І.П., В Ребицький.М., удницькийС.І. Р, Хом’як Ю.М.. – Організація торгівлі. – видання 2-е, перероблене. ЛКА – Київ. – 2005.
  2.               Апопій В.В., І Міщук.П., Ребицький В.М., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М.. – Теорія і практика торговельного обслуговування. – ЛКА. - Київ. – 2005.
  3.               Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К.. – Комерційна діяльність. – «Вертекс». – Рівне. – 2002.

 

docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку