Практична робота з навчальної дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: "Підготовка до продажу окремих товарів".

Про матеріал

Практична робота з навчальної дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» з теми: "Підготовка до продажу окремих товарів". В результаті виконання практичних завдань студенти зможуть закріпити знання, отримані на лекціях і в процесі самостійної роботи. Кожне практичне заняття реалізовується шляхом виконання завдань та рішення ситуацій за темою заняття.

Перегляд файлу

Практична робота з навчальної дисципліни

«Організація і технологія торговельних процесів»

 

Тема: Підготовка до продажу окремих товарів.

 

Мета: Отримання студентами практичних навичок по підготовці товарів до продажу, розвивати творчі здібності.

Методичне забезпечення: Правила торгівлі, Закон України «Про захист прав споживачів», довідник товарознавця, зразки непродовольчих товарів, муляжі продовольчих товарів, пакувальні матеріали.

 

Послідовність виконання роботи.

  1.        Узагальнення теоретичного матеріалу.
  2.        Виконання завдань.
  3.        Виконання тестів.
  4.        Вирішення ситуаційно-практичних завдань.
  5.        Відповіді на питання для самоконтролю.
  6.        Оформлення звіту.

Зміст звіту.

  1.     Тема, мета заняття, знати і вміти.
  2.     Результати виконання завдань.
  3.     Результати виконання тестів.
  4.     Результати вирішення ситуаційно-практичних завдань.
  5.     Відповіді на питання для самоконтролю.
  6.     Висновок.

 

Завдання № 1. Ознайомлення з операціями підготовки продовольчих товарів до продажу.

Використовуючи Правила торгівлі, довідник товарознавця ознайомитись з правилами підготовки товарів до продажу. Дані записати у вигляді таблиці.

 

Група товарів, вид, найменування

Зміст операції по підготовці товарів до продажу

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 2. Ознайомлення з операціями підготовки непродовольчих товарів до продажу.

Використовуючи Правила торгівлі, довідник товарознавця ознайомитись з правилами підготовки товарів до продажу. Дані записати у вигляді таблиці.

 

Група товарів, вид, найменування

Зміст операції по підготовці товарів до продажу

 

 

 

 

 

 

Завдання № 3. Формування комплектів.

Скомплектувати та упакувати подарункові комплекти за тематикою: «8 Березня», «День святого Валентина», «День народження». Обґрунтувати зміст комплекту. Для упакування використовувати різні види пакувальних матеріалів.

 

Тестові завдання

 

1. Розкрийте поняття «сортування» – це…

а) Об'єднання в єдиний набір товарів різних назв спільного призначення.

б) Укладання товарів у спеціальну тару, контейнери, лотки, тару- обладнання, корзини, ящики, візки, виконання операцій зі збирання товарів, які надійшли в магазин в розібраному вигляді.

в) Групування товарів за товарними групами, видами, розмірами, сортами, іншими асортиментними ознаками, а також перевірка відповідності ціни, сортності, вказаних на маркуванні і в супровідних документах, прейскурантам договорам.

г) Звільнення товару від транспортної тари. Основна вимога до цієї операції – збереження кількості і якості товарів, тари та упаковки.

 

2. Розкрийте поняття «маркування – це…

а) Укладання товарів у спеціальну тару, контейнери, лотки, тару- обладнання, корзини, ящики, візки, виконання операцій зі збирання товарів, які надійшли в магазин в розібраному вигляді.

б) Об'єднання в єдиний набір товарів різних назв спільного призначення.

в) Оформлення та прикріплення (пришивання, приклеювання) до товарів ярликів з вказанням найменування виробу, його артикулу, сорту, розміру, ціни.

г) Звільнення товару від транспортної тари та прикріплення його ціни.

 

3. Асортимент – це

а) Важлива складова частина торгового процесу, пов'язана з формування товарного асортименту в торговельній мережі.

б) Комплект, сукупність сортів. Під асортиментом товарів розуміють перелік, номенклатуру товарів, їх різновидів, сортів тощо, об'єднаних або поєднаних за певною ознакою.

в) Це перелік товарних груп, включених у номенклатуру.

г) Важлива складова частина торгового процесу, пов'язана з формування товарного асортименту на складах.

 

4. Мерчандайзинг – це…

а) Це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів.

б) Частина процесу маркетингу, визначальна методику продажу товару в магазині. Вид діяльності, спрямований на просування товарів і торгових марок на регіональному ринку, використовуваний великими підприємствами роздрібної торгівлі (супермаркетами, гіпермаркетами). в) Це комплекс робіт з перевірки кількості та якості отриманих товарів, оформлення їх приймання відповідними документами та оприбуткування товарів на складі.

 

5. Розкрийте поняття «розпакування» – це…

а) Об'єднання в єдиний набір товарів різних назв спільного призначення.

б) Укладання товарів у спеціальну тару, контейнери, лотки, тару- обладнання, корзини, ящики, візки, виконання операцій зі збирання товарів, які надійшли в магазин в розібраному вигляді.

в) Групування товарів за товарними групами, видами, розмірами, сортами, іншими асортиментними ознаками, а також перевірка відповідності ціни, сортності, вказаних на маркуванні і в супровідних документах, прейскурантам договорам.

г) Звільнення товару від транспортної тари. Основна вимога до цієї операції – збереження кількості і якості товарів, тари та упаковки.

 

Ситуаційно-практичні завдання

 

1. В магазин «Морський» надійшла партія товару. Які операції попередньої підготовки товару до продажу повинні провести працівники магазину. Розкрийте їх зміст.

2. Продавець в процесі підготовки товарів до продажу виявив пересортування, тобто на ярлику тари вказано назву товару, а фактично у тарі знаходиться інший товар. Змоделюйте дії продавця.

 

Питання для самоконтролю.

 

  1.    Розкрийте доцільність виконання операцій з попередньої підготовки до продажу.
  2.    Які роботи відносяться до групи загальних операцій підготовки до продажу?
  3.    Які роботи відносяться до групи специфічних операцій підготовки до продажу?

 

Література:

 

  1.               Апопій В.В., Міщук І.П., В Ребицький.М., удницькийС.І. Р, Хом’як Ю.М.. – Організація торгівлі. – видання 2-е, перероблене. ЛКА – Київ. – 2005.
  2.               Апопій В.В., І Міщук.П., Ребицький В.М., Рудницький С.І., Хом’як Ю.М.. – Теорія і практика торговельного обслуговування. – ЛКА. - Київ. – 2005.
  3.               Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т.К.. – Комерційна діяльність. – «Вертекс». – Рівне. – 2002.
docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку