Практична робота «Застосування графічних ефектів»

Про матеріал
Інструкція до практичної роботи з комп'ютерної графіки, що має на меті навчити створювати об’єкти із застосуванням до них ефектів об’ємності та перетікання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Тема:  Практична робота «Застосування графічних ефектів».

Мета: вчитися створювати об’єкти із застосуванням до них ефектів об’ємності та перетікання.

Хід роботи.

  1.                Зайняти своє робоче місце. Підготувати комп’ю­тер до роботи. 
  2.                Завантажити графічний редактор Inkscape.
  3.                Намалювати коло за допомогою інструменту малювання еліпсів , притримуючи натисненою клавішу Ctrl.
  4.                За допомогою інструменту малювання кривих Безьє (режим послідовності прямих відрізків )намалювати верхню частину ялинкової кулі. Накласти її на кульку і додати контури (Ctrl++)
  5.                Накласти на отриману фігуру коло та зафарбувати його радіальним градієнтом.
  6.                Намалювати ковпачок для верхньої частини кульки. Використати інструмент малювання прямокутників, намалювати прямокутник і заокруглити краї.
  7.                Застосувати до фігури лінійний градієнт.
  8.                Намалювати ще один прямокутник, накласти його на верхню частину фігури.
  9.                Виділити обидві фігури і обрізати верхню частину, натиснувши комбінацію клавіш Ctrl - -.
  10.            Двічі продублювати отриману фігуру (Ctrl + D). Розставити копії справа і зліва від оригіналу, трішки зменшивши їх ширину.

 

  1.            Згрупувати фігури в ковпачок і встановити на верхню частину ялинкової кульки.
  2.            Інструментом малювання кривих Без’є (режим малювання кривих Спіро ) намалювати невелику петельку.
  3.            За допомогою інструмента малювання багатокутників малюємо зірки на кульці. (Можна намалювати одну зірку, а потім скопіювати та змінити розміри кожної кульки)
  4.            Надати об’єму нашій кульці. Для цього виділити одну зірку. Вибрати інструмент коректування об’єктів (функція Виштовхувати частини контурів ) і при натисненій лівій клавіші миші трансформувати зірку. Поекспериментувати, щоб отримався найкращий вигляд. Проробити ці операції з усіма зірками.
  5.            Виділити всі зірки (при натисненій клавіші Shift) і об’єднати їх в один об’єкт (Ctrl++).
  6.            Застосувати до отриманого об’єкту радіальний градієнт.
  7.            Здати роботу вчителю!
  8.            Закрити всі вікна. Завершити роботу на комп’ютері. 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку