Практичне впровадження методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок LEGO» в освітній простір учнів 5-7 класів НУШ

Про матеріал
Методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок LEGO» в освітній простір учнів 5-7 класів НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Практичне впровадження методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок LEGO» в освітній простір учнів 5-7 класів НУШ

Номер слайду 2

LEGO - це найпоширеніша на сьогодні педагогічна система, що використовує моделі реального світу і предметно - ігрове середовище навчання та розвитку дитини. LEGO – конструктор - це набір для створення різних цікавих ігор. Використання LEGO - технології в освітньому просторі Нової української школи є актуальним.

Номер слайду 3

Застосування LEGO-технології на уроках історії розвиває наступні компетенції:просторову – орієнтування учнів в історичному просторі; інформаційну – вміння учнів працювати з джерелами історичної інформації;хронологічну – передбачає вміння учнів орієнтуватися в історичному часі;мовленнєву – будувати усні та письмові висловлювання щодо історичних подій і явищ; логічну – аналізувати, пояснювати історичні факти, формулювати теоретичні поняття, положення, концепції;аксіологічну – формулювати версії й оцінки історичного руху та розвитку

Номер слайду 4

Сенс LEGO для освіти — у візуалізації багатьох процесів. Вправи з конструктором можна включати в різні етапи уроку. Дитина чує нову інформацію і відразу за допомогою конструктора може засвоїти принцип дії, доторкнутися руками, подивитися на зібрану модель. Відбувається процес інжинірингу. Нові знання ефективніше закріплюються, коли учні бачать, як усе діє в реальному світі.  

Номер слайду 5

Тема уроку: «Праця і господарство: колись і сьогодні». (5 клас)Вправа « 6 цеглинок LEGO». Застосовується на етапі уроку осмислення знань і вмінь. Робота в парах. Учитель: Пропоную закріпити нові поняття за допомогою вправи «6 цеглинок LEGO». Вам потрібно скласти зі слів вежу за кольором лего, де жовтий колір – це привласнююче господарство, червоний – відтворювальне, зелений – натуральне, синій – ринкове господарство. Рід занять:- мисливство;- вирощування овочів для власного споживання;- рибальство;-землеробство в поєднанні з домашнім виробництвом;- збиральництво;- вирощування овочів на продаж. 

Номер слайду 6

Учитель.- Пропоную порівняти вашу вежу з еталоном. Знайдіть помилки, виправте їх. Рід занять:- мисливство - привласнююче господарство - вирощування овочів для власного споживання - відтворювальне - рибальство- привласнююче господарство -землеробство в поєднанні з домашнім виробництвом- ринкове господарство - збиральництво - привласнююче господарство - вирощування овочів на продаж - ринкове господарство  

Номер слайду 7

Побудуйте потяг з конструктору за пріоритетам. Жовтий колір – робота для мене - найважливіша. Блакитний – робота для мене – натхнення. Синій – робота для мене – засіб існування. Помаранчевий – робота для мене – складнощі, тягар. Червоний – робота для мене – молодість

pptx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку