Всесвітня історія. Історія України (Інт. курс)
6 клас
_____________
Урок 11
Тема уроку: «Практичне заняття: « Повсякденне життя різних верств населення в давньому Єгипті»»
Мета: На основі доступних джерел охарактеризувати повсякденне життя різних верств населення стародавнього Єгипту; розвивати навички роботи з історичними документами та візуальними історичними джерелами; виховувати інтерес і повагу до історичного минулого різних народів світу.
Обладнання: підручник ілюстрації до теми, картки із завданнями.
Тип уроку: застосування набутих знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Повідомлення теми та мети уроку.
ІІ. Актуалізація знань (Перевірка ДЗ)
1. Як ви розумієте такі поняття: «міф», «релігія»?
2. З якою метою і як у Єгипті споруджували піраміди?
3. Що таке «політеїзм»? Чи можна вважати давньоєгипетську релігію політеїстичною? Свою думку обґрунтуйте.
Накресліть у зошиті таблицю й заповніть її. «Культура Давнього Єгипту»
Галузь |
Досягнення |
|
|
IІІ. Виконання практичного заняття
1. Розставте соціальні стани на свою сходинку піраміди: Селяни, Раби, Воїни, Фараон, Ремісники, Жерці, Чиновники
2. Заповніть порівняльну таблицю:
Соціальний стан |
Обов’язки |
Права та привілеї |
Фараон |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жерці |
|
|
|
|
|
|
|
|
Чиновники |
|
|
|
|
|
|
|
|
Воїни |
|
|
|
|
|
|
|
|
Селяни |
|
|
|
|
|
|
|
|
Раби |
|
|
|
|
|
|
|
3. Висновки. Складіть коротке історичне ессе «Один день з життя… (Фараона, Воїна, Раба – за вибором)»
ІV. Висновки
Підведіть підсумки: висловіть свою думку на скільки справедливим було життя різних людей в стародавньому Єгипті?
V. Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал за Розділом 1. Підготуватись до тематичного контролю.