ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4. "Участь у Всеукраїнській (міжуніверситетській, університетській) науково-практичній учнівсько-студентській конференції"

Про матеріал

Практичне заняття спрямоване на те, щоб навчити писати тези і заявку та подати їх на конференцію з відповідним статусом. Багатьма установами різних рівнів проводяться різноманітні науково-практичні та науково-теоретичні конференції.Багато з них присвячено соціальній, суспільній, соцієтальній, правозахисній та громадянській проблематиці.

Учні навчаються на цьому занятті структурі запрошення чи інформаційного листа про проведення конференції для того, щоб правильно виконати усі вимоги організаторів її проведення.

Перегляд файлу

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 4. Участь у Всеукраїнській (міжуніверситетській, університетській) науково-практичній учнівсько-студентській конференції.

 

ПРИГАДАЙТЕ

Що таке людська гідність, свобода, гуманізм, права і свободи людини, права дитини, рівність, справедливість, солідарність, верховенство права, відповідальність, порушення прав людини, міжнародні стандарти захисту прав людини, механізми захисту прав людини і прав дитини?

 

МЕТА:

Навчитися писати тези виступу (доповіді, повідомлення) для науково-практичної учнівсько-студентської конференції та оформляти заявку на участь у її роботі.

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

1. Спираючись на результати анкетування «Історія моєї вулиці» чи тематику власноруч створеної анкети, яке було завданням у другому практичному занятті, сформулюйте тему свого виступу (доповіді, повідомлення), виходячи з назви та тематики науково-практичної учнівсько-студентської конференції «Розвиток творчої особистості в сучасних умовах».

2. Продумайте зміст вашого виступу (доповіді, повідомлення) з визначенням актуальності, основної мети та завдань наукового дослідження. Сформулюйте висновок(-ки) чи отриманий результат(-ти) проведеної роботи.

 

ХІД РОБОТИ

 

1. Ознайомтеся зі структурою запрошення на конференцію

 

Структура запрошення на конференцію

Частина 1. Організація, яка буде проводити конференцію, статус конференції (наприклад, всеукраїнська, університетська тощо), дата її проведення. Місце знаходження організаторів конференції.

 

ТОВАРИСТВО «ЗНАННЯ» УКРАЇНИ

УНІВЕРСИТЕТ СУЧАСНИХ ЗНАНЬ

Всеукраїнська науково-практична учнівсько-студентська конференція

«Розвиток творчої особистості в сучасних умовах»

 

ЗАПРОШЕННЯ

 

2 листопада 2018 року

м. Київ

Частина 2. Склад оргкомітету конференції.

ОРГКОМІТЕТ

Голова оргкомітету:

Кушерець Василь Іванович, голова правління Товариства «Знання» України, президент Університету сучасних знань, член-кореспондент НАПН України, доктор філософських наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України

Заступники голови:

Ведєрніков Юрій Анатолійович, професор, кандидат юридичних наук, ректор Університету сучасних знань;

Петровська Тетяна Василівна, кандидат педагогічних наук, директор Київського коледжу Університету сучасних знань.

Частина 3. Місце проведення конференції.

2 листопада 2018 року на базі Київського планетарію та ПВНЗ «Університет сучасних знань» відбудеться конференція

на тему: «Розвиток творчої особистості в сучасних умовах»

Частина 4. Режим проведення конференції та її секції (частини, напрями, розділи, спрямування)

Конференція буде проведена у пленарному та секційному режимах.

Секції:

  1. Психолого-педагогічні основи розвитку творчої особистості.
  2. Розвиток творчої особистості учня старших класів.
  3. Розвиток творчої особистості у позашкільній діяльності.
  4. Розвиток творчої особистості студента.

Частина 5. Результат роботи конференції.

Планується видання збірника тез доповідей конференції.

Частина 6. Вимоги до оформлення тез:

у тезах (текст обсягом 2-4 сторінки) подається стисла характеристика змісту роботи з визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також у них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи.

  • виконуються державною мовою:
  • набір тексту – в редакторі Word, шрифт Times New Roman, розмір 14;
  • у верхньому правому кутку – прізвище та ініціали автора, місце навчання (роботи);
  • використані джерела і посилання подаються в кінці тексту;
  • тексти подавати в роздрукованому вигляді й на електронному носієві.

Частина 7. Застереження організаторів конференції майбутнім учасникам конференції

Редакційна колегія приймає рішення щодо публікації тез доповідей. Неопубліковані доповіді не повертаються.

Частина 8. Організаційні питання та регламент роботи конференції

Початок роботи конференції

2 листопада 2018 р. – 11:00.

Реєстрація учасників з 10:00 до 10:50.

Частина 9. Адреса організаторів та місця проведення.

Відповідальні працівники за вирішення поточних питань з організації роботи конференції та спосіб комунікації з ним(и).

Місце проведення:

вул. Велика Васильківська,

57/3, Київський планетарій,

м. Київ

(станція метро «Олімпійська»)

Телефон для довідок: 044 287 37 86

Частина 10. Заявка на участь у конференції.

Заявка на участь у Всеукраїнській науково-практична учнівсько-студентській конференції «Розвиток творчої особистості в сучасних умовах»

2. Напишіть тези виступу (доповіді, повідомлення).

3. Заповніть заявку на участь у конференції.

Заявка на участь у Всеукраїнській науково-практичній учнівсько-студентській конференції «Розвиток творчої особистості в сучасних умовах» 2 листопада 2018 р., м. Київ

Прізвище, ім’я, по батькові________________________________________________________

Науковий ступінь, вчене звання____________________________________________________

(пояснення: цей пункт для учасників, які їх мають, учні і студенти їх не мають)

Місце роботи________(пояснення: учні і студенти навчаються, тому не заповнюють цей рядок)_______

Для учнівсько-студентської молоді – заклад, район, область, клас, група

_________________________________________________________________________

Тема виступу______________________________________________________________

Адреса____________________________________________________________________

Адреса електронної пошти___________________________________________________

Номер телефону _______________________________________________

Для учнівсько-студентської молоді (Прізвище, ім’я, по батькові наукового керівника (повністю), телефон керівника

__________________________________________________________________________

Тези та заявки на участь у конференції прохання надсилати на адресу:

znannya_koledg@ukr.net  до 25 жовтня 2018 року

 

4. Тези виступу (доповіді, повідомлення) і заявку через розрив сторінки сформуйте в один файл названий вашим прізвищем і групи (наприклад: Приймаченко_1_право чи Панасюк_1_журналістика).

5. Надішліть викладачу для перевірки на поштову скриньку alexander.naidonov@ukr.net для перевірки й узгодження.

6. Остаточно узгодив текст свого виступу (доповіді, повідомлення) з викладачем надішліть тези та заявку на адресу оргкомітету конференції.

 


Тест 4 перевірки знання і розуміння понять до розділу 2. Права і свободи людини.

1.

Підпорядкованість держави та її інститутів праву, що можливо лише за умов, коли в суспільстві втілюються в життя повага до прав і свобод людини, рівноправність та рівність усіх перед законом, верховенство Конституції, розподіл влади, законність, заборона державного свавілля, юридична визначеність, пропорційність між метою і засобами її досягнення, незалежність суду і суддів тощо це

 

А гуманізм

Б відповідальність

В верховенство права

2.

Свідоме ставлення особи до вимог суспільної необхідності, своїх обов’язків, соціальних завдань, норм і цінностей це

 

А відповідальність

Б верховенство права

В гуманізм

3.

Один із принципів права в демократичній державі, за яким визнається цінність людини як особистості, її право на вільний розвиток, виявлення своїх здібностей, утвердження пріоритету блага людини як критерію оцінки суспільних відносин є

 

А верховенство права

Б гуманізм

В відповідальність

4.

Сукупність моральних, світоглядних, професійних якостей людини, які дають їй підстави для самоповаги і для усвідомлення своєї суспільної цінності це

 

А людська гідність

Б механізми захисту прав людини і прав дитини

В права дитини

5.

Забезпечені державою можливості виконання громадянами певних дій, завдяки яким можна захистити свої права, свободи і законні інтереси це

 

А людська гідність

Б механізми захисту прав людини і прав дитини

В юридична відповідальність

 

 

6.

Заходи впливу, які держава застосовує до особи за вчинення правопорушення є

 

А права людини

Б людська гідність

В юридична відповідальність

 

 

7.

Будь-які неправомірні діяння, які перешкоджають нормальній реалізації визнаних світовим співтовариством можливостей людини, порушують або обмежують її блага чи умови життя це

 

А механізми захисту прав людини і прав дитини

Б порушення прав людини

В права і свободи людини

 

 

8.

Сукупність спеціальних благ, умов життя і можливостей, необхідних для нормального розвитку, яких дитина (або в її інтересах батьки) може домагатися від держави та суспільства і які складають її правовий статус з урахуванням особливостей розвитку до досягнення повноліття це

 

А права і свободи людини

Б права дитини

В порушення прав людини

 

 

9.

Визнані світовим співтовариством блага й умови життя, яких може домагатися особа від держави і суспільства, у яких вона живе це

 

А відповідальність

Б верховенство права

В права і свободи людини

 

 

10.

Можливість приймати рішення і діяти відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей, якщо це не заборонено законом і не спричиняє невиправданої шкоди правам і свободі інших людей це

 

А свобода

Б солідарність

В справедливість

 

 

11.

Єдність і цілеспрямоване об’єднання людей довкола основних, визначених ними ж, цілей і цінностей це

 

А справедливість

Б солідарність

В свобода

 

 

12.

Уявлення про правильне, що містить в собі вимогу пропорційності і відповідності прав і обов'язків, праці та винагороди, заслуг і їх визнання, злочину та покарання це

 

А солідарність

Б свобода

В справедливість

Відповіді: 1. А, 2. Б, 3. А, 4. А, 5. В, 6. Б, 7. Б, 8. А, 9. Б, 10. В, 11. В, 12. Б.

doc
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку