5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Практичне заняття «Цивілізації Передньої та Центральної Азії»

Про матеріал
З метою активізації пізнавальної діяльності учитель пропонує виконати вправу «Історичний кросворд», при цьому наголошує, що розгадавши кросворд, учні дізнаються про важливі географічні об’єкти давніх цивілізацій Передньої та Центральної Азії, локації походження і розташування відомих пам’яток регіону. Ці знання учням знадобляться у роботі з контурною картою та в інтерактивній грі, створеної за допомогою Інтерактивний конструктор Learningapps, вправа «Де це?». Кожна група отримує завдання, що містить кросворд (паперовий варіант), QR-код інтерактивної гри та контурну карту за темою, над виконанням якого працюють разом. Варіанти завдань для груп: “Найдавніші держави Дворіччя”, “Ізраїльсько-Іудейське царство”, Фінікійські міста-держави”, “Нововавилонська держава” та “Перська держава” Формат інтерактивної гри дозволяє організувати виконання завдання одним гравцем (команда) або декількома (на розсуд учителя, з врахуванням готовності учнів) Також учитель повідомляє, що наприкінці уроку буде проведено кастинг на кращу роботу «Майстер карт» і визначено команду-переможця.
Перегляд файлу

Гармаш Л.О.

учитель історії

Охтирської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Охтирської міської ради

Сумської області

 

Практичне заняття «Цивілізації Передньої та Центральної Азії»

Учні мають навчитися:

  •             позначати на карті, використовуючи географічні орієнтири, давні цивілізації й міста;
  •             визначати територіальні межі цивілізацій Дворіччя (Шумер, Вавилон), Фінікії (міст-держав) та Ізраїльсько-Юдейського царства, Перської держави Ахеменідів;
  •             співвідносити назви відомих пам’яток  Дворіччя (стела Хаммурапі), Фінікії (алфавіт), Ізраїльсько-Юдейського царства (Біблійні заповіді, храм Соломона),  країнами походження та розташуванням на карті.

Тип уроку. Урок формування та вдосконалення предметних умінь.

 

 

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП  (10 хв.)

На початку уроку слід об’єднати учнів у 5 груп, які будуть виконувати завдання блоку

1. Перевірка готовності класу до уроку.

2. Активізація пізнавальної діяльності учнів.

 

 

 

ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП (25–30 хв.)

1. Оголошення теми, визначення навчальних цілей (очікуваних результатів) уроку; мотивація пізнавальної діяльності учнів.

2. Опрацювання нового навчального матеріалу. Формування та вдосконалення вмінь і навичок.

 

З метою активізації пізнавальної діяльності учитель пропонує виконати вправу «Історичний кросворд», при цьому наголошує, що розгадавши кросворд, учні дізнаються про важливі географічні об’єкти давніх цивілізацій Передньої та Центральної Азії, локації походження і розташування відомих пам’яток регіону. Ці знання учням знадобляться у роботі з контурною картою та в  інтерактивній грі, створеної  за допомогою Інтерактивний конструктор Learningapps,  вправа «Де це?».

Кожна група отримує завдання, що містить кросворд (паперовий варіант), QR-код інтерактивної гри та контурну карту за темою, над виконанням якого працюють разом.

Варіанти завдань для груп: “Найдавніші держави Дворіччя”, “Ізраїльсько-Іудейське царство”, Фінікійські міста-держави”, “Нововавилонська держава” та “Перська держава”

Формат інтерактивної гри дозволяє організувати виконання завдання одним гравцем (команда) або декількома (на розсуд учителя, з врахуванням готовності учнів)

Також учитель повідомляє, що наприкінці уроку буде проведено кастинг на кращу роботу «Майстер карт» і визначено команду-переможця.

 

 

 

 

Завдання для груп:

1 група  “Найдавніші держави Дворіччя”

По горизонталі:

6. Так давньогрецькі географи називали Межиріччя.   7. Шумерське місто, відоме гробницями своїх царів.  

По вертикалі:

  1. Місто, яке досягло найбільшого розквіту за правління Хаммурапі (1792-1752 рр. до н.е.) та яке сучасники називали "ворота бога".   2. Одна із річок Дворіччя.   3. Рівнина у Південно-Західній Азії, утворена наносами мулу Тигру та Євфрату.   4. Південна частина Дворіччя, заселена в 4 тис. до н.е.   5. Країна, розташована у Верхньому Дворіччі.  

 

Відповіді: По горизонталі: 6. Месопотамія  7. Ур.  

                    По вертикалі: 1. Вавилон 2. Євфрат   3. Дворіччя  4. Шумер 5. Ассирія.  

 

Гра «Скарби давніх шумерів»

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото контурна карта дворіччя"

 

2 група “Ізраїльсько-Іудейське царство”

По горизонталі:

3. Одна з найвідоміших річок західної Азії, впадає у Мертве море, місце хрещення Ісуса Христа.   5. Гора, на якій, за Біблією, під час "виходу" ізраїльтян з Єгипту Бог Мойсею передав скрижалі зі своїми заповідями.   6. Столиця Ізраїльського царства.   7. Із цієї країни пророк Мойсей вивів єврейський народ із неволі.  

По вертикалі:

1. Країна на захід від р. Йордан, біблійна назва сучасних територій Лівану, Ізраїлю, Палестини, західної частини Йорданії, південно-західної частини Сирії.   2. Столиця Ізраїльсько-Іудейського царства за правління Давида (1005-965 р. до н.е.) та Соломона (965-935 рр. до н.е.).   4. Південно-західна частина Східного Середземномор'я, яка від 12 ст. до н.е. була відвойована у ізраїльтян "людьми моря" (давньоєврейською - "пеліштім").  

 

 

 

Відповіді: По горизонталі: 3. Йордан   5. Синай   6. Самарія 7. Єгипет  

                  По вертикалі: 1. Ханаан 2. Єрусалим   4. Палестина  

 

Гра «За Біблійними скарбами»

         

Пов’язане зображення

 

 

3 група  “Фінікійські міста-держави”

По горизонталі:

3. Відоме майстрами сталевої зброї сирійське місто, розташоване на перехресті торгових шляхів.   4. Одне з найбагатших і могутніх фінікійських міст-держав. 7. Країна, відокремлена від Західної Азії гірським хребтом Ліван, мешканців якої греки називали "ті, що фарбують у бузковий колір".  

По вертикалі:

  1. Місто-колонія у Північній Африці, яке пережило свою метрополію.   2. Країна, розташована у північній частині Східного Середземномор'я.   5. Місто, вихідці із якого в 9 ст. до н.е. заснували найвідомішу фінікійську колонію.   6. Одне з найдавніших міст Східного Середземномор'я, що виникло у 2 тис. до н. е.  

Відповіді: По горизонталі: 3. Дамаск   4. Сидон 7. Фінікія  

                  По вертикалі: 1. Карфаген 2. Сирія 5. Тір 6. Бібл  

 

Гра «Шукачі пригод»

      

  Пов’язане зображення

 

 

4 група Нововавилонська держава”

По горизонталі:

2. Давня столиця Ассирії.   3. У цьому місті за наказом царя Навуходоносора ІІ побудовано вежу з храмом бога Мардука, Ворота богині Іштар, палаци з висячими садами Семіраміди, що були визнані одними із семи чудес світу.   5. Перша в історії людства імперія, яка виникла у результаті завоювання Сирії, Фінікії, частини Мідії в 8 ст. до н. е.   6. Інша назва Нововавилонського царства.   7. "Лігво левів", "місто крові", столиця Ассирійської імперії, де Ашшурбанапалом було засновано бібліотеку глиняних "книжок".  

По вертикалі:

  1. Царство, яке постало на руїнах Ассирійської імперії у 612 р. до н. е. спільними зусиллями мідян і вавилонян.   4. Велика держава, утворена внаслідок завоювання інших держав і народів. 

 

 

Відповіді: По горизонталі: 2. Ашшур   3. Вавилон 5. Ассирія 6. Халдейське 7. Ніневія   

                  По вертикалі: 1. Нововавилонське 4. Імперія 

 

 

 

 

 

Гра «Перші імперії»

              

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото контурна карта ассирія і халдейське царство"

 

 

 

 

5 група “Перська держава”

По горизонталі:

2. Перша держава, підкорена у 550 р. до н.е. перським царем Кіром ІІ.   4. Столиця лідійського царя Креза, завойована після підкорення Мідії.   5. Столиця могутньої держави, захоплена персами в 539 р. до н.е.   6. Столиця Еламу, саме тут було знайдено чорний базальтовий стовп з текстом законів Хаммурапі.   7. Столиця Мідіі.  

По вертикалі:

1. Одна із столиць перських столиць.   3. Нагір'я, куди прийшли племена мідійців і персів на початку І тис. до н.е.  

 

 

 

 

Відповіді: По горизонталі: 2. Мідія 4. Сарди 5. Вавилон 6. Сузи 7. Екбатани

        По вертикалі: Персиполь  3. Іранське

 

 

 

Гра «Таємниці Величної Персії»

     

Результат пошуку зображень за запитом "фото контурна карта перська держава ахеменідів"
 

ІІІ. ЗАВЕРШАЛЬНИЙ ЕТАП (10 хв.)

1. Систематизація, узагальнення вивченого на уроці. Контроль навчальних досягнень.

1. Вправа «Три питання від друга». Діти ставлять питання один одному за картою регіону, над якою вони працювали. Наприклад: Де була розташована Давня Месопотамія? Назвіть відоме місто, розташоване на р. Тигр? Назвіть місто, розташоване у нижній течії р. Євфрат, усипальницю шумерських царів.

2. Підведення підсумків кастингу «Майстер карт»

 

2. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон» («Сьогодні на уроці я навчився… Найцікавішим на уроці було… Для мене було непросто… Після уроку я зможу...»).  

      

Сервіси для створення завдань:

Інтерактивний конструктор Learningapps,  Створення пазлу, Фабрика кросвордів, GoogleDrive( Google Диск), GoogleMaps ( Google Карти та  Google Земля)

 

 

ІV. Домашнє завдання                                          

Виконати завдання на контурній карті індивідуально

docx
Додано
10 червня
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку