Практичне заняття для 9 класу з історії України за темою: "Повсякденне життя"

Про матеріал

Урок розроблений згідно з новою програмою та відповідно підручника О.В.Гісема, О.О.Мартинюка .Практичне заняття включає роботу з підручником, додатковою літературою.

Перегляд файлу

Історія України. 9 клас.

Урок № 16. Практичне заняття № 3.

Тема уроку: Повсякденне життя.

Мета уроку: на підставі аналізу наведеного тексту визначити, що залишилося незмінним, а що зазнало змін у повсякденному житті українців наприкінці XVIII - у першій половині XIX ст.

Обладнання: підручник, атлас з історії України.

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

  Нагадати учням, що для успішного виконання роботи вони мали повто-

рити вивчений попереднього року матеріал про повсякденне життя пред-ставників різних верств українського суспільства в XVI - XVIII ст.

III. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

Хід роботи

  1. Ознайомитися із запропонованим матеріалом і дати відповіді на запитання.
  2. Сформулюйте висновки відповідно до мети завдання.

  Ознайомити учнів із наведеними у підручнику матеріалами. Зважаючи

на значний обсяг матеріалу, учнів можна об’єднати в малі групи, кожна

з яких отримує окреме завдання:

 I група: «Людина і навколишнє середовище»; (пункт 1. – стор. 97)

Дати відповідь на запитання: стор. 97 підручника.

 II група: «Менталітет українського народу»; (пункт 2 – стор. 98 - 99)

Дати відповідь на запитання: стор. 99 підручника

 III група: «Традиційні види господарської діяльності українців»; (пункт 3 – стор. 99 - 100)

Дати відповідь на запитання: стор. 100 підручника

 ІV група: «Поселення й житло»; (пункт 4 – стор. 100 - 101)

Дати відповідь на запитання:стор. 101 підручника

V група: «Одяг, їжа, напої»; (пункт 5 – стор. 102 підручника)

Дати відповідь на запитання: стор. 102

VІ група: «Шлюб і сім’я. Становище жінки». (пункт 6 – стор. 102 -103)

Дати відповідь на запитання: стор. 104

  Після аналізу наведених матеріалів учні, об’єднані в групи, відповіда-

ють на запитання та виконують завдання.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

  Запропонувати учням самостійно сформулювати висновки відповідно до мети практичного заняття, обговорити їх.

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
27129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку