Практичне заняття "In a restaurant"

Про матеріал
План-конспект у форматі pdf.Практичне заняття тривалістю 2 год з метою розвитку навичок діалогчного мовлення та аудіювання на тему "In a restaurant" .
Перегляд файлу

 

 

 

In a restaurant

 

 

підготувала викладач

Технолого-економічного коледжу

Білоцерківського національного аграрного університету

Шпаківська О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

Тема заняття:     Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання

з підтеми « In a restaurant ».

Мета заняття:  ввести у мовлення студентів нові лексичні одиниці і відпрацювати їх;                              активізувати вживання лексики до теми заняття в усному та                               діалогічному мовленні;

                             формувати уміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності

                             ( читання, говоріння, аудіювання, письмо );                              формувати навички вживання лексичних одиниць та граматичних                              структур в усному мовленні студентів;

                             стимулювати у студентів спонтанне мовлення англійською мовою;                              розвивати уміння аудіювати ( робота з автентичними записами );                              удосконалювати навички спілкування англійською мовою;                              розвивати навички ситуативного мовлення;                              збагачувати словниковий запас студентів;

                             розвивати уміння вести групову бесіду, діалогічне мовлення;                              розвивати пам’ять, мовленнєві здібності студентів;                              виховувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови як                               засобу міжнародного спілкування ( у туризмі, бізнесі, торгівлі ).

Вид заняття:   практичне заняття

Зв’язки з навчальними дисциплінами:  культурологія, математика, історія, економіка, українська мова ( за професійним спрямуванням ).

Забезпечення заняття:

             демонстраційний матеріал – тематичні презентації  Microsoft PowerPoint,              відеоролики, аудіо записи;              ілюстративний матеріал – меню ресторанів;               роздатковий матеріал – роздаткові завдання, картки контролю аудіювання.

             ТЗН – ноутбук, проектор.

Методи – словесні ( бесіда ), наочні ( слайд-шоу, презентації ), відео метод ( відео-              ролики ), практичні ( вправи,рольова гра, кросворд ), самостійна робота.

Рекомендовані джерела інформації ( основна та додаткова література ):

1.            Lendryk N., Shchelkunova A. English for Everyone: Навч. посібник .- Б.Ц., 2016. – 81с.

2.            Collins Ukrainian Study Dictionary.- HarperCollins Publishers,2013.

3.            Marta Rosinska, Lynda Edwards with contribution from Malcolm Mann and Steven TaylorKnowles Get200! : exam preparation course for Ukraine Book 2. – Macmillan Education.,2019. –124 c.

4.            Raymond Murphy English Grammar in Use. – Cambridge University Press, 2019.

5.            Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах./ Колективи авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002.- 327 с.6

6.            .Валігура  О., Давиденко Л. Test your English! – Тернопіль: Підручники і посібники, 2009.

 

     Інформаційні ресурси:

7.            www.englishblog.com

8.            www.michellehenry.fr

9.            www.udemy.com

10.       www.linguohouse.com

11.       www.youtube.com

12.       www.busyteacher.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procedure

1. Lead-in 1.1. Greetings.

1.2. Introduce the topic and aims. ( slide 1) 1.3. Warming-up.

 Answer the following questions: a) Do you like cooking?

b)    How often do you eat in a restaurant?

c)     Do you have a favourite restaurant?

1.4. Checking home task .Name the pictures ( presentation Microsoft PowerPoint )

 

2. Main part

2.1. Revision of the vocabulary on topic “ In a restaurant”:

a   ) match the words with the pictures.( slide 2 );

b   ) watch video and match the words with their definitions. ( slide 3 )

2.2. Introducing : Would you like…? I’d like…

a)                    watch video about using “Would you like...? I’d like…”;

b)                   work in pairs, offer something to your partner using examples. ( slide 4 ) 2.3. Listening:

a)     listen to the dialogue “ In a restaurant “ and write down what has customer ordered for starter, main course, dessert and drink;

b)    watch video “ In a restaurant “ and then complete the dialogue. ( card 1); c) read dialogue in roles.

2.4. Speaking:

a)     work in groups, make up restaurant menu using examples and represent it. ( card 2, 3 );

b)    role play “ Odering food in a restaurant” ( work in pair as a waiter and customer ).

 

3. Final part

3.1.          Summing-up.

3.2.          Setting homework: make up own dialogue “Odering food in a restaurant”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

By the end of the lesson you will be able:

to use active vocabulary;

to use: Would you like? I’d like…

   to write the menu;

   to order meals in a restaurant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 


 

Complete the dialogue “ In a restaurant”.

W: Are you ready to ________?

C¹: Yes. Can I have the _______  _______ , pleaѕe?

C²: And can I have the _______ and _______ , pleaѕe?

W: Certainly. What ______ you like to _____?

C²: An ______  _______  for me , pleaѕe.

W: Ѕure.

C¹: And can I have a bottle of ________  _______?

W: Ѕtill or ѕparkling?

C¹: Ѕparkling,  pleaѕe.

W: OK. Thankѕ very much.

*            *    *

Eхcuѕe me, ______  juice?

C²: Yeѕ for me,  pleaѕe.

W: And a ______  of  ѕparkling mineral water.

C¹: Thank you.

*            *     *

W: Ԝould you like a _______?

C¹: Yeѕ. Can I have the _______   _______,  pleaѕe?

C²: And chocolate _____  _______ for me , pleaѕe.

C¹: And two coffeeѕ,  pleaѕe.

W: Of courѕe.

 


           

pdf
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку