In a restaurant
підготувала викладач
Технолого-економічного коледжу
Білоцерківського національного аграрного університету
Шпаківська О.В.
Тема заняття: Розвиток навичок діалогічного мовлення та аудіювання
з підтеми « In a restaurant ».
Мета заняття: ввести у мовлення студентів нові лексичні одиниці і відпрацювати їх; активізувати вживання лексики до теми заняття в усному та діалогічному мовленні;
формувати уміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності
( читання, говоріння, аудіювання, письмо ); формувати навички вживання лексичних одиниць та граматичних структур в усному мовленні студентів;
стимулювати у студентів спонтанне мовлення англійською мовою; розвивати уміння аудіювати ( робота з автентичними записами ); удосконалювати навички спілкування англійською мовою; розвивати навички ситуативного мовлення; збагачувати словниковий запас студентів;
розвивати уміння вести групову бесіду, діалогічне мовлення; розвивати пам’ять, мовленнєві здібності студентів; виховувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови як засобу міжнародного спілкування ( у туризмі, бізнесі, торгівлі ).
Вид заняття: практичне заняття
Зв’язки з навчальними дисциплінами: культурологія, математика, історія, економіка, українська мова ( за професійним спрямуванням ).
Забезпечення заняття:
демонстраційний матеріал – тематичні презентації Microsoft PowerPoint, відеоролики, аудіо записи; ілюстративний матеріал – меню ресторанів; роздатковий матеріал – роздаткові завдання, картки контролю аудіювання.
ТЗН – ноутбук, проектор.
Методи – словесні ( бесіда ), наочні ( слайд-шоу, презентації ), відео метод ( відео- ролики ), практичні ( вправи,рольова гра, кросворд ), самостійна робота.
Рекомендовані джерела інформації ( основна та додаткова література ):
1. Lendryk N., Shchelkunova A. English for Everyone: Навч. посібник .- Б.Ц., 2016. – 81с.
2. Collins Ukrainian Study Dictionary.- HarperCollins Publishers,2013.
3. Marta Rosinska, Lynda Edwards with contribution from Malcolm Mann and Steven TaylorKnowles Get200! : exam preparation course for Ukraine Book 2. – Macmillan Education.,2019. –124 c.
4. Raymond Murphy English Grammar in Use. – Cambridge University Press, 2019.
5. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах./ Колективи авторів під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002.- 327 с.6
6. .Валігура О., Давиденко Л. Test your English! – Тернопіль: Підручники і посібники, 2009.
Інформаційні ресурси:
11. www.youtube.com
Procedure
1. Lead-in 1.1. Greetings.
1.2. Introduce the topic and aims. ( slide 1) 1.3. Warming-up.
Answer the following questions: a) Do you like cooking?
b) How often do you eat in a restaurant?
c) Do you have a favourite restaurant?
1.4. Checking home task .Name the pictures ( presentation Microsoft PowerPoint )
2. Main part
2.1. Revision of the vocabulary on topic “ In a restaurant”:
a ) match the words with the pictures.( slide 2 );
b ) watch video and match the words with their definitions. ( slide 3 )
2.2. Introducing : Would you like…? I’d like…
a) watch video about using “Would you like...? I’d like…”;
b) work in pairs, offer something to your partner using examples. ( slide 4 ) 2.3. Listening:
a) listen to the dialogue “ In a restaurant “ and write down what has customer ordered for starter, main course, dessert and drink;
b) watch video “ In a restaurant “ and then complete the dialogue. ( card 1); c) read dialogue in roles.
2.4. Speaking:
a) work in groups, make up restaurant menu using examples and represent it. ( card 2, 3 );
b) role play “ Odering food in a restaurant” ( work in pair as a waiter and customer ).
3. Final part
3.1. Summing-up.
3.2. Setting homework: make up own dialogue “Odering food in a restaurant”.
By the end of the lesson you will be able:
• to use active vocabulary;
• to write the menu;
• to order meals in a restaurant.
Complete the dialogue “ In a restaurant”.
W: Are you ready to ________?
C¹: Yes. Can I have the _______ _______ , pleaѕe?
C²: And can I have the _______ and _______ , pleaѕe?
W: Certainly. What ______ you like to _____?
C²: An ______ _______ for me , pleaѕe.
W: Ѕure.
C¹: And can I have a bottle of ________ _______?
W: Ѕtill or ѕparkling?
C¹: Ѕparkling, pleaѕe.
W: OK. Thankѕ very much.
* * *
Eхcuѕe me, ______ juice?
C²: Yeѕ for me, pleaѕe.
W: And a ______ of ѕparkling mineral water.
C¹: Thank you.
* * *
W: Ԝould you like a _______?
C¹: Yeѕ. Can I have the _______ _______, pleaѕe?
C²: And chocolate _____ _______ for me , pleaѕe.
C¹: And two coffeeѕ, pleaѕe.
W: Of courѕe.