Практичне заняття: " Казка своїми руками"

Про матеріал
Конспект практичного заняття "Казка своїми руками" допоможе керівнику гуртка змістовно та цікаво провести практичне заняття з вихованцями, доступно пояснити матеріал з теми: " паперопластика".
Перегляд файлу

Дата проведення: 

  Практичне заняття :«Казка своїми руками»

Мета заняття: Ознайомити гуртківців з технологією виготовлення об’ємної іграшки з паперу використовуючи основні прийоми трансформації паперу.

Розвивати  дрібну моторику рук просторову уяву, художній та естетичний смак. Виховувати любов до природи, прекрасного.

Методи:

словесні (розповідь, пояснення);

наочні(демонстрація);

практичні ( практична робота);

 

Рівень повідомлення навчального матеріалу:

- інформаційно-операційний

Тип заняття : комбінований

Форма заняття: індивідуальна.

Обладнання: технологічна картка, зразок виробу, малюнки, геометричні заготовки тіл, розгортка конуса, заготовки іграшок , прикраси, папір кольоровий, ножиці, клей .

 

Хід заняття :

І. Вступна частина

І.І. Підготовка гуртківців до заняття

І.ІІ Актуалізація опорних знань

- Діти, давайте пригадаємо, з яких частин складаються наші паперові ляльки?

- А чи любите ви казки?  Які казки ви знаєте?

ІІ. Основна частина

ІІ.І.Розповідь керівника гуртка:

Сьогодні ми з вами створимо казку своїм руками. А про що буде казка, ви дізнаєтесь послухавши цю розповідь.

Керівник гуртка читає розповідь про осінь( звучить мелодія осені)

Цю пору завжди називають золотою, адже в цей час року дерева й кущі в парках і дворах змінюють колір. Жовтим золотом сяють під променями сонця. Згодом з’являється безліч різних відтінків. Золотий наряд дуже личить осені. Ця дивовижна пора чарує своєю пишністю. Зображуючи осінній пейзаж, художники використовують всі відтінки жовтого кольору, розбавляючи їх червоними та коричневими відтінками. На початку осінньої пори багато сонячних і теплих днів. У прогрітому осіннім сонцем повітрі літає павутиння. До опадання листя ще далеко. На землю опускається тільки те рідкісне листя, що не втрималось на гілках дерева.Але поступово погода змінюється, повітря стає холодним. Золото дерев уже рясніє яскравими багряними барвами з коричневими відтінками. Прощаючись з сонячними днями, похмуре небо плаче дощами. Під поривами вітру дерева скидають останнє листя. Природа готується до настання зими, але осінь ще не поспішає покидати свої володіння.

  •  Отож, про що буде наша казка?

Починаємо творити нашу казку про Осінь. Зла чаклунка  позаздрила прекрасній Осені . Вона зачарувала нашу дівчину осінь та її помічників місяці вересень, жовтень, та листопад. Для того, щоб чари розвіялися нам потрібна допомога майстрів чарівників. Вам, мої маленькі чарівники, доведеться сьогодні потрудитися і розвіяти злі чари.  

ІІ.ІІ.    Ознайомлення з технологією виготовлення об’ємної іграшки.

  • Розгляньте  уважно деталі місяців.
  • Склейте частини тулуба
  • Зробіть шапку
  • Прикрасьте місяці

(Діти виготовляють паперових місяців)

У нашої дівчини Золотої Осені не вистачає прикрас на сукні  та корони, їх зла чаклуна сховала, щоб осінь не прийшла. Тож мені потрібна ваша допомога аби прикрасити нашу  Осінь.

 

Інструктаж з техніки безпеки до практичної роботи

 

  ІІ.ІІІПрактична робота : Учні самостійно виготовляють іграшку, вчитель допомагає, підказує, нагадує правила техніки безпеки.

 

ІІ.ІVФізкультхвилинка

Зупиняємозаняття — робимо зарядку.

Руки вгору, руки вниз

Все в нас по порядку

Руки в боки — нахиляйся,

Наче маятник — хитайся.

На хвилинку відпочили

І за парту тихо сіли.

 

ІІ.V.Продовження самостійної роботи гуртківців.

Ось  і ожила наша казка. Чари злої чаклунки розвіялися. Золота осінь має своє пишне вбрання і корону, тепер вона цариця природи, а її помічники місяці вересень, жовтень та листопад вчасно виконають свої справи.

В знак своєї вдячності Осінь дарує вам гілку з дерева бажань, які обов’язково здійсняться. Оберіть свій листочок з бажаннями.(керівник гуртка вручає заздалегідь приготовлену гілку з осінніми листочками)

  • Подякуємо і ми нашим юним майстрам за допомогу!

ІІ.VІ.Підведення гуртківців до узагальнень, висновків.

ІІІ. Заключна частина

ІІІ.І. Обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;

  • Чи сподобалось вам заняття?
  • Діти, що нового ви дізналися сьогодні про золоту пору року?
  • З яких частин складається іграшка?

 

ІІІ.ІІ. Загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;

ІІІ.ІІІ. Повідомлення завдань на наступне заняття.

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\робота\фото гуртка\осынь 2 019\IMG_20191031_140300.jpg C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\робота\фото гуртка\осынь 2 019\IMG_20191031_140321.jpg

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\гноми.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Шаблоны осенних листьевШаблоны осенних листьевШаблоны осенних листьев

 

Похожее изображение

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку