Практичне заняття. Політичні портрети Ф. Д. Рузвельта, Ф. Франко, Б. Муссоліні, А. Гітлера
Мета: поглибити знання з основних історичних процесів, що відбувалися у міжвоєнний період на території провідних держав світу; навчитися давати оцінку діям політичних діячів, характеризувати їх сильні та слабкі сторони; виховати повагу до історії, стійку необхідність її вивчення; розвинути навички критичного мислення та узагальнення історичних знань.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія (рівень стандарту)» О. Гісем, робочий зошит, настінна карта.
Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.
ІІІ. Систематизація та узагальнення знань. Виконання завдань.
Варіант 1
Завдання 1. Назвіть, про яку особу йде мова в уривку джерела.
«Він ненавидів, не люблячи. Він був сп’янілий амбіціями, що не знають жодних моральних обмежень, і гординею, яку можна порівняти з гординею Люцифера, що забажав скинути Бога…. Двічі сам собі давав характеристика, які з часом не втратили актуальності. Спочатку він називав себе «Юним барабанщиком». Інше відверте визнання пролунало через 12 років, коли він став канцлером. Воно ще більш показове: «Я продовжую свій шлях, - сказав він, - з точністю і акуратністю сомнамбули ».
Завдання 2. Розкажіть, що Вам відомо про діяльність цієї особи в міжвоєнний період.
Висновок. Зробіть висновок про роль особи в історії.
Додаткове завдання розгадайте кросворд та вкажіть, яке слово зашифроване
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|||||
7. |
|
|
|
|
|
|
||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
9. |
|
|
|
|
|||||||
Питання до кросворду
Варіант 2
Завдання 1. Назвіть, про яку особу йде мова в уривку джерела.
«Потрібно мати більш чітке уявлення про саму особу президента, бо до цих пір вона овіяна серпанком легенди, що сильно ідеалізувало реальність. Про нього говорили як про антифашиста, гарячого прихильника самовизначення нації. … Він був визначним політичним діячем раніше за інших зрозумів небезпеку гітлеризму. У період його політики США прийняла закон про нейтралітет, який був справжнім подарунком фашстським агресорам».
Завдання 2. Розкажіть, що Вам відомо про діяльність цієї особи в міжвоєнний період.
Висновок. Зробіть висновок про роль особи в історії.
Додаткове завдання розгадайте кросворд та вкажіть, яке слово зашифроване
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|||||
7. |
|
|
|
|
|
|
||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
9. |
|
|
|
|
|||||||
Питання до кросворду
IV. Рефлексія. Підведення підсумків уроку.
V. Домашнє завдання: повторити параграфи 8-12.