Практичне заняття. Про кого і про що розповідає історія рідного краю

Про матеріал
Практичне заняття "Про кого і про що розповідає історія рідного краю". На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації учні самостійно вирішують проблемно-пізнавальні завдання, вчитись створювати екскурсійний маршрут, публічно представляють результати індивідуальної. Формувати та розвивати в учнів дослідницькі уміння, навички пошуково - дослідницької роботи (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення; сприяти підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проекту. Виховувати почуття любові до історії свого міста/села і всієї України.
Перегляд файлу

УРОК

(Історія України (Вступ до історії))

Тема: Практичне заняття. Про кого і про що розповідає історія рідного краю

Мета: На основі раніше отриманих знань і опорних умінь у новій навчальній ситуації учні самостійно вирішують проблемно-пізнавальні завдання, вчитись створювати екскурсійний маршрут, публічно представляють результати індивідуальної. Формувати та розвивати в учнів дослідницькі уміння, навички пошуково - дослідницької роботи (виявлення проблем, збір інформації), спостережливість, уміння висувати гіпотези, узагальнювати, розвивати аналітичне мислення; сприяти підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проекту. Виховувати почуття любові до історії свого міста/села і всієї України.

Обладнання: Власов В.С. вступ до історії: підруч. для 5 – го кл. закл. заг. серед. освіти / В.С. Власов. – Київ: Генеза, 2018., вихід в мережу інтернет з будь – якого носія.

Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • самостійно вирішувати проблемно-пізнавальні завдання;
  • публічно представляти результати індивідуальної та колективної творчої діяльності;
  • покращити навички пошуково – дослідницької роботи
  • Створювати екскурсійні маршрути та обраховувати їх кошторис;

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Як ви розумієте вислів «історія рідного краю»? Про кого і про що вона розповідає? Яке місце ви вважаєте своїм рідним краєм? Назвіть які міста ви би хотіли відвідати?

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Окрім  історії  континентів,  країн  і  народів,  існує  окремий  розділ історичної науки,  який називається  краєзнавство,  або  історія рідного краю. Сьогодні ми з вами створимо подорож від культурної пам′ятки вашого міста до культурної памятки Київа, Львова, Чигирина.

ІV. Вивчення нового матеріалу

     Клас ділиться на 3 групи. Шляхом жеребкування групи отримують кінцеву точку свого маршруту (пам′ятник королю Данилу Галицькому м. Львів, резиденція Богдана Хмельницького м. Чигирин, Софіївський Собор м.Київ).

 

Дослідження виконайте за такими етапами:

1) Підготовча робота, пошук інформації в мережі інтернет.

2) Оформлення результатів дослідження.

3) Презентація роботи.

 

1. Як дослідити історію рідного краю

Початкова точка у всіх груп пам′ятник Козаку Рогу м. Кривий Ріг.

Завдання. Кожна з груп готує інформаційну картку про місто Кривий Ріг за пунктами:

1)  Коли  виникла та що означає сучасна назва вашого  краю?  З’ясуйте,  коли

утворилася сучасна область, яка її територія.

2) Чи є герб у вашого краю? Що він означає та коли був створений?

3)Відомості про пам′ятник Козаку Рогу.

2. Розробка маршруту руху до кінцевої точки

Завдання. Групи складають маршрут руху та обчислюють витрати на подорож до кінцевої точки.

V.  Закріплення знань учнів.

Завершіть речення:

«Сьогодні я дізнався (дізналася)...»

«На цьому уроці я навчився (навчилася)...»

«Тепер я думаю,  що...»

VІ. Домашнє завдання

  1. Опрацювати параграф підручника.

 

 

docx
Додав(-ла)
Гаврилиця Юлія
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку