Шейчина А.М., вчитель зарубіжної літератури
Підліснівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Степанівської селищної ради
5 клас
Арабська народна казка «Третя подорож Сіндбада» (використання різних методів та прийомів під час уроку)
1.Подорож у світ казок про Синдбада
2.Обмін враженнями після перегляду мультфільму
3.Літературознавче повідомлення
4. «Два в одному» – розфарбуйте малюнок + зробіть словесну ілюстрацію до твору
5.Розшифрування імен героїв
6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про те, що не давало спокою Сіндбадові.
18 7// 6 1 3 1 16 1// 22 20 19 15 19 32// 20 21 11 22 23 21 1 22 23 31// 6 19// 17 1 18 6 21 12 3 19 15.
7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.
8.Установіть хронологічну послідовність пригод Синдбада.
Китайська народна казка «Пензлик Маляна» (використання різних методів та прийомів під час уроку)
1.Створення сюжетних ланцюжків
2. Побудуйте власні сходинки до успіху, порівняйте їх зі сходинками Маляна
3. Метод «Мікрофон»
4. Елементи віртуальної екскурсії до Китаю
5. Літературознавчий марафон «Образи – символи казки «Пензлик Маляна»
6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про мрію китайського хлопчика Маляна
26 16 19 20 28 11 15// 17 21 12 33 3// 18 1 3 28 11 23 11 22 33// 17 1 16 32 3 1 23 11.
7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.
8.Установіть хронологічну послідовність пригод Маляна
Японська народна казка «Іссумбосі, або хлопчик - мізинчик» »(використання різних методів та прийомів під час уроку)
1.Упорядкуйте кроссенс у відповідності до змісту казки «Фарбований шакал»
2.Здійсніть віртуальну подорож до Японії
3.Виконайте інтерактивну вправу
4.Робота з квазітекстом для опрацювання змісту твору
5.Створення сенканів
6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися, чому Іссумбосі полюбили у домі вельможі
3 12 18// 2 24 3// 20 21 1 27 31 19 3 11 23 11 14// 15 17 12 23 16 11 3 11 14.
7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.
8.Установіть хронологічну послідовність пригод Іссумбосі
Індійська народна казка «Фарбований шакал»(використання різних методів та прийомів під час уроку)
1.Упорядкуйте кроссенс у відповідності до змісту казки «Фарбований шакал»
2. Мозковий штурм (Робота над текстом твору за питаннями)
3.Опрацювання матеріалу з теорії літератури
4. Для роботи в парах
5.Складання сенкану
6.Розв’язання криптограми.
За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про те, який закон встановив фарбований шакал для звірів
3 22 32// 10 6 19 2 11 28// 20 21 11 18 19 22 11 23 11// 14 19 17 24.
7.Гра «Істинне – хибне».
Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.
8.Установлення міжпредметних звя’зків. Кола Вена
9.Установіть хронологічну послідовність пригод фарбованого шакала