Практичне застосування інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури у 5 класі при вивченні розділу «Казки народів світу».

Про матеріал
Даний матеріал стане в нагоді вчителям зарубіжної літератури і допоможе розвитку пізнавальних інтересів учнів, вирішенню проблемних завдань, активізації мислення , використовуючи різні форми та методи інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.
Перегляд файлу

Шейчина А.М., вчитель зарубіжної літератури

Підліснівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Степанівської селищної ради

5 клас

Арабська народна казка «Третя подорож Сіндбада» (використання різних методів та прийомів під час уроку)

1.Подорож у світ казок про Синдбада

Презентація до уроку за темою "Втілення в образі Синдбада-мореплавця віри в  перемогу людини над обставинами"

2.Обмін враженнями після перегляду мультфільму

Давні збірки народних казок - Третя подорож Синдбада (скорочено) читати  онлайн (арабська народна казка) » Народна Освіта

3.Літературознавче повідомлення

Презентація "Арабська народна казка “Синдбад-Мореплавець”. Утвердження жаги  відкриття світу, мужності і людяності "

4. «Два в одному» – розфарбуйте малюнок + зробіть словесну ілюстрацію до твору

АРАБСЬКА НАРОДНА КАЗКА ТИСЯЧА І ОДНА НІЧ - КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

 

5.Розшифрування імен героїв

Робоча картка учня до уроку "Арабська народна казка «Синдбад- мореплавець» (третя  подорож)"

6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про те, що не давало спокою Сіндбадові.

18 7// 6 1 3 1 16 1// 22 20 19 15 19 32// 20 21 11 22 23 21 1 22 23 31// 6 19// 17 1 18 6 21 12 3 19 15.

7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.

  • Синдбад – персонаж японської казки –
  • Він жив у Багдаді –
  • Він не міг довго всидіти на печі-
  • Синдбад плив у товаристві лікарів –
  • На острові- горі жили волохаті павуки –
  • Мавпи були на чотири долоні заввишки –
  • Мавпи забрали кошик з усіма товарами –
  • Мандрівники підживилися цукерками –
  • Мандрівники побачили чорного велета –
  • Велет вбив капітана –
  • На острові мандрівники шукали схованки -.

8.Установіть хронологічну послідовність пригод Синдбада.

 

 

 

 

 

        Китайська народна казка «Пензлик Маляна» (використання різних методів та прийомів під час уроку)

1.Створення сюжетних ланцюжків

 

Презентація до уроку за темою " "Китайська народна казка "Пензлик Маляна"

 

 

 

 

2. Побудуйте власні сходинки до успіху, порівняйте їх зі сходинками Маляна

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Китай - презентация онлайн

3. Метод «Мікрофон»

Літературна Скарбниця": Китайська народна казка "Пензлик Маляна" (Конспект  уроку + презентація 5 клас)

4. Елементи віртуальної екскурсії до Китаю

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Китай - презентация онлайн

5. Літературознавчий марафон «Образи – символи казки «Пензлик Маляна»

6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про мрію китайського хлопчика Маляна

26 16 19 20 28 11 15// 17 21 12 33 3// 18 1 3 28 11 23 11 22 33// 17 1 16 32 3 1 23 11.

7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.

 

  • Маляну не було за що купити цукерки –
  • Хлопець зайшов до школи –
  • Малян попросив пензлика у вчителя –
  • Зі школи хлопця вигнав сторож –
  • Малян на піску малював  літери-
  • Малян на камені малював рибок-
  • Хлопчику наснився сивобородий дідусь –
  • Хлопець малював селянам реманент –
  • Чаклун наказав служникам схопити хлопця –
  • Маляна замкнулі у стайні -

8.Установіть хронологічну послідовність пригод Маляна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Японська народна казка «Іссумбосі, або хлопчик - мізинчик» »(використання різних методів та прийомів під час уроку)

1.Упорядкуйте кроссенс у відповідності до змісту казки «Фарбований шакал»

 

Іссумбосі. Японська народна казка українською з малюнками онлайнДивовижний світ чарівної казки. Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик (Японська  народна казка) - Підручник з Зарубіжної літератури. 5 клас. Волощук - Нова  програма

Іссумбосі або хлопчик-мізинчик | Газета "Справи сімейні"Іссумбосі. Японська народна казка українською з малюнками онлайн

ГоловнаІссумбосі. Японська народна казка українською з малюнками онлайн

 

 

2.Здійсніть віртуальну подорож до Японії

№6."7Іссумбосі", "Момотаро".Японія - Сайт shewhenko!

 

№6."7Іссумбосі", "Момотаро".Японія - Сайт shewhenko!

Презентація до уроку за темою "Японська народна казка "Іссумбосі, або  Хлопчик-Мізинчик"

3.Виконайте інтерактивну вправу

 

Презентація до уроку за темою - Японська народна казка «Іссумбосі, або  Хлопчик-Мізинчик»

4.Робота з квазітекстом для опрацювання змісту твору

Дорога думки : Для учнів 5 класів

5.Створення сенканів

Тема: Японська народна казка « Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик».  (Відображення любові до праці, сміливості, ставлення до природи в образі  Іссумбосі. Національний колорит японських казок)

6.За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися, чому Іссумбосі полюбили у домі вельможі

3 12 18// 2  24 3// 20 21 1 27 31 19 3 11 23 11 14// 15 17 12 23 16 11 3 11 14.

7.Гра «Істинне – хибне». Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.

  • «Іссумбосі…» - це білоруська народна казка –
  • Чоловік та жінка просили у храмі грошей –
  • Зявився синок завбільшки з огірок –
  • Мати раділа, що дитина гарненька –
  • Син просив батьків відпустити його в столицю –
  • Хлопчик зробив собі меч із палиці –
  • Хлопчик поплив у чашці –
  • Вельможа посадив Іссумбосі на стіл –
  • Найбільше хлопець припав до серця  покоївці –
  • Дівчина посадила хлопця в карету –
  • Чудовиська були з бичачими рогами -

8.Установіть хронологічну послідовність пригод Іссумбосі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індійська народна казка «Фарбований шакал»(використання різних методів та прийомів під час уроку)

1.Упорядкуйте кроссенс у відповідності до змісту казки «Фарбований шакал»

Фарбований шакал" аналіз - Dovidka.biz.uaФарбований шакал" читати - Dovidka.biz.ua

Факбований шакал" план казки - Dovidka.biz.uaПригоди казкових тварин. Фарбований шакал (Індійська народна казка) -  Підручник з Зарубіжної літератури. 5 клас. Волощук - Нова програма

Фарбований шакал - презентація з зарубіжної літератури Слухати онлайн аудіо-казки Івана Франка mp3 безкоштовно

 

 

 

 

2. Мозковий штурм (Робота над текстом твору за питаннями) Презентація до уроку - Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття  в образах тварин негативних людських якостей.

 

 

 

3.Опрацювання матеріалу з теорії літератури

 

Фарбований шакал". Індійська народна казка

4. Для роботи в парахФарбований шакал - презентація з зарубіжної літератури

5.Складання сенкануФарбований шакал - презентація з зарубіжної літератури

6.Розвязання криптограми.

За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про те, який закон встановив фарбований шакал для звірів

3 22 32// 10 6 19 2 11 28// 20 21 11 18 19 22 11 23 11//  14 19 17 24.

7.Гра «Істинне – хибне».

Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.

  • »Фарбований шакал» - це літературна казка –
  • «Фарбований шакал» входить до збірки «Панчатантра»-
  • Це грузинська народна казка –
  • Шакала звали Чандарава-
  • Шакал забіг у будинок коваля –
  • Собаки порозбігалися, бо хотіли їсти –
  • Порозбігалися такі хижаки: леви -, зайці -, пантери -, білки –
  • Чандарава збагнув, що звірі перебувають у полоні радості –
  • Звірі заволали до шакала «Геть звідси!» -
  • Свом родичам шакалам Чандарава віддав головні посади –

8.Установлення міжпредметних звязків. Кола Вена

 

Фарбований шакал - презентація з зарубіжної літератури

 

9.Установіть хронологічну послідовність пригод фарбованого шакала

docx
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку