Урок " Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.Значення фантастичних елементів".

Про матеріал
Матеріал буде потрібним вчителям зарубіжної літератури при проведенні уроків із застосуванням ігрових технологій
Перегляд файлу

Тема:     Китайська народна казка «Пензлик Маляна».  Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці.    Значення фантастичних елементів.

       Мета:    Мета: навчати учнів усвідомлено сприймати текст твору; розвивати навички виразного читання та аналізу тексту, вчинків героїв, переказу окремих епізодів та тексту в цілому, удосконалювати зв’язне мовлення учнів, вміння творчого сприйняття тексту та творчої уяви; виховувати розуміння краси мистецтва,  його сили, прагнення поєднати своє життя хоч з одним із його напрямків та зробити його успішним.

        Обладнання:   мультимедійне обладнання, збірка «Китайські народні казки.

        Тип уроку: урок-гра засвоєння нових знань і формування на їхній основі вмінь і навичок.

 

                                                          

                                                             Хід уроку

 

Вчитель.Епіграф уроку – слова В. Сухомлинського (зачитати та пояснити, що залишити по собі слід вічний учні зможуть, якщо розвитатимуть свої таланти і створюватимуть мистецькі твори)).

 

Крилаті вислови великого педагога

 

І. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

 ІІ.Підготовка до сприйняття  навчального матеріалу.                                    

  читель пропонує провести урок у формі гри).

Перший етап цієї гри – віртуальна подорож до Китаю. Здійснить її наш екскурсовод, учень…….(за випереджальним завданням).

Екскурсовод (працює зі слайдами)

Загальна характеристика країни

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Китай - презентация онлайн

 

 

Велика китайська стіна

 

Китай | Туроператор Сиеста. Собственные авиа-программы. Горящие туры

 

Китай - презентация онлайн

 

Культура Китаю в XVI-XVIII cтоліттях" - презентація з всесвітнії історії

 

Китай - презентация онлайн

 

Китай - презентация онлайн

 

Стародавній Китай

 

 

Китай - презентация онлайн

 

Культура Середньовічного Китаю - презентація з всесвітнії історії

 

Презентація на тему "Культура Китаю"

 

Вчитель.Саме зараз час повідомити  про багату усну народну творчість та розвинені види мистецтв. У Стародавнбому Китаї високого рівня розвитку досягли  образотворче  мистецтво,  музика, театр. Наразі учень …..зіграє роль бібліотекаря і представить нам збірку  «Китайські народні казки» (виступ учня з анотацією збірки)

Вчитель запрошує до нової гри.

Гра «Істинне – хибне» ( для  з’ясування знання тексту). Учні повинні біля істинного твердження поставити значок +, а біля невірного – значок -.

  • Маляну не було за що купити цукерки –
  • Хлопець зайшов до школи –
  • Малян попросив пензлика у вчителя –
  • Зі школи хлопця вигнав сторож –
  • Малян на піску малював  літери-
  • Малян на камені малював рибок-
  • Хлопчику наснився сивобородий дідусь –
  • Хлопець малював селянам реманент –
  • Чаклун наказав служникам схопити хлопця –
  • Маляна замкнули у стайні -

Вчитель. А зараз впевнимося, хто і наскільки ми сильний у знанні тексту казки.  Для цього поділимося на 2 групи. Завдання для кожної з груп – розірвати сюжетний ланцюжок, знайшовши місце для доповнення його новою частинкою.

 

Презентація до уроку за темою " "Китайська народна казка "Пензлик Маляна"

Вчитель. Настав час для того, щоб ми зіграли криптографів. Послухайте завдання: «За допомогою українського алфавіту розкодувати криптограму і дізнатися про мрію китайського хлопчика Маляна»

26 16 19 20 28 11 15// 17 21 12 33 3// 18 1 3 28 11 23 11 22 33// 17 1 16 32 3 1 23 11.

Вчитель. Наразі ми станемо учасниками марафону. Літературознавчий марафон «Образи – символи казки «Пензлик Маляна» (поділ на 4 групи, кожна з яких повинна проаналізувати 1 образ та його символ)

Вчитель запрошує учнів стати літературознавцями та доповнити перелік елементів фантастики у творі.

Презентація для 5 класу: Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Значення фантастичних  елементів у казці.

 

Вчитель. Щоб продовжити гру, нам треба стати будівельниками.

Побудуйте власні сходинки до успіху, порівняйте їх зі сходинками Маляна

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Китай - презентация онлайн

Вчитель запрошує до  колективного  формулювання філософського сенсу твору:

  • щоб досягти успіху необхідно наполегливо працювати;
  • мистецтво і злочин – несумісні.

Вчитель пропонує нову гру. Гра «Мікрофон»

Літературна Скарбниця": Китайська народна казка "Пензлик Маляна" (Конспект  уроку + презентація 5 клас)

                                          (відповіді дітей)

 

ІV. Підсумок роботи на уроці - грі. До успіху немає простих шляхів! | Мотивація

 

Вчитель зясовує, чи змінилися з часів митця Маляна шляхи особистості до успіху (колективне формулювання відповіді).

Шляхи до успіху в ХХІ столітті | 4Mamas

 

 Домашнє завдання: Перечитати казку «Пензлик Маляна», створити  сонечко із власними промінцями успіху

 

Проект “Центр розвитку молодіжних ініціатив”: Що означає досягти успіху? Як  це зробити?

 

 

docx
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку