Практичне змінювання прикметників за числами.

Про матеріал
Даний матеріал є ефективним для додаткової роботи над закріпленням вивченого. Зміст твору В.Сухомлинського " Добре, що сонечко сяє" спрямований на виховання в дітей працьовитості
Перегляд файлу

Урок №98

 

Тема:Практичне змінювання прикметників  за числами. Мовне дослідження Л.Костенко «Веселий дощ»

1.Каліграфічна хвилина.

Со неч ко

Сяє

2.Текст «Добре, що сонечко сяє»

 

В неділю Юрко прокинувся дуже рано й весело сказав матері:

-Мамо,сьогодні ми йдемо до лісу!

-Надворі дощ, -каже мати. – Ллє, як з відра. Не підете до лісу.

Юрко виглянув у вікно: на подвір’ї – калюжі, небо облягли сірі хмари.

Юрко сів біля столуй заплакав…

У понеділок Юрко також прокинувся рано. Відчинив вікно. Сонячний промінь осяяв кімнату.

Юрко знову заплакав.

-Чого ж ти сьогодні плачеш? –дивується мати.

- Сьогодні до школи треба йти з лопатою. Ділянку будемо копати.

Мати сіла біля сина й тяжко зітхнула:

-Добре, що сонечко сяє…

Якби й сьогодні дощ,звідки б я знала, що тив нас ледар?

 

3.Роздуми над прочитаним.Чого вчить цей твір? (роздуми дітей.)

4.Знайти у тексті прикметники., визначити число.

5.Записати у три стовпчики слова,які закінчуються на голосний,твердий і м’який приголосний.

 

0                                                               _                                                        =

Юрко                                                 сказав                                              матері 

  

6.Поділити слова для переносу:

Сірі,сонячний, ділянку,тяжко,лопатою,сказав.

7. З розсипаних складів збери слова:

а) лю,жі,ка;  б) нув, гля,ви. в)нув, ся, про.ки.

 

 

docx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку