Урок №98
Тема:Практичне змінювання прикметників за числами. Мовне дослідження Л.Костенко «Веселий дощ»
1.Каліграфічна хвилина.
Со неч ко
Сяє
2.Текст «Добре, що сонечко сяє»
В неділю Юрко прокинувся дуже рано й весело сказав матері:
-Мамо,сьогодні ми йдемо до лісу!
-Надворі дощ, -каже мати. – Ллє, як з відра. Не підете до лісу.
Юрко виглянув у вікно: на подвір’ї – калюжі, небо облягли сірі хмари.
Юрко сів біля столуй заплакав…
У понеділок Юрко також прокинувся рано. Відчинив вікно. Сонячний промінь осяяв кімнату.
Юрко знову заплакав.
-Чого ж ти сьогодні плачеш? –дивується мати.
- Сьогодні до школи треба йти з лопатою. Ділянку будемо копати.
Мати сіла біля сина й тяжко зітхнула:
-Добре, що сонечко сяє…
Якби й сьогодні дощ,звідки б я знала, що тив нас ледар?
3.Роздуми над прочитаним.Чого вчить цей твір? (роздуми дітей.)
4.Знайти у тексті прикметники., визначити число.
5.Записати у три стовпчики слова,які закінчуються на голосний,твердий і м’який приголосний.
0 _ =
Юрко сказав матері
6.Поділити слова для переносу:
Сірі,сонячний, ділянку,тяжко,лопатою,сказав.
7. З розсипаних складів збери слова:
а) лю,жі,ка; б) нув, гля,ви. в)нув, ся, про.ки.