5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Практичні завдання до повісті Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути"

Про матеріал

Практичні завдання до повісті Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути" можуть бути використані під час актуалізації опорних знань, перевірки домашнього завдання, на етапі засвоєння навчального матеріалу, на уроці контролю набутих знань та вмінь, з метою перевірки рівня засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивченої теми

Перегляд файлу

Цитатний диктант «Про кого йдеться?»

 до повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»

  1. Тинявся вулицями, затискала його нехіть до власної домівки, книжок, повчань і настанов, кілька днів не з’являвся до школи, і тоді вчителька приходила до них додому (Про Стефка)
  2. - То не для тебе компанія, не твоє коло. Ти зовсім інший, синку. (Про Юлька)
  3. - А тоді як я знімалась в кіно, режисер сказав, що я обов’язково стану кіноактрисою.(Лілі)
  4. - Кукулику мій, сиротя бідне…(Про Стефка)
  5. - Стверджую, що ваш син склав іспит на справжнього мужчину…(Про Славка)
  6. - Хелло! А мене вам зараз відрекомендують! (Про  Лілі)
  7. Можу відрекомендувати: це…соловей-розбійник з нашого двору. Стою та й дивуюся: тут над сорокою розчулюється. (Про Стефка Вуса)
  8. - Авжеж, хотів? Хіба спортсмени цікавляться балетом?Дуже йому потрібен балет! (Про Беркуту)
  9. - У тебе все добре, все просто, ти думаєш - два по два – чотири, і ніяких сумнівів… Добре тобі, у тебе все гаразд (Про Юлька)
  10. - О а ти не тільки спортсмен, спелеолог, ти ще й друг живої природи? (Про Славка)
  11. - Не пройшло й двох тижнів, а хлопчисько знову встругнув штуку!Та ще й яку!Ганьба для всієї школи. (Про Славка)
  12. - Бач. Який хитрий!Чужими руками жар загрібати! (Про Юлька).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

Н. Бічуя «Шпага Славка Беркути»

 

  1.                Про кого з героїв повісті сказано? Це звучить як оскарження. Годинами хлопчик сидить над роялем і вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують, і навіть коні перестають малюватися, гублять щось живе й справжнє.

А Ярослав Беркута                                       Б Лілі Теслюк

В Стефко Вус                                                 Г Юлько Ващук

  1.                Розділ «Чотири портрети» розпочинається з характеристики:

А Славка Беркути                                        Б Лілі Теслюк

В Юлька Ващука                                         Г Стефка Вуса

  1.                Укажіть жанр твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»

             А Оповідання                                                 Б Повість

             В Роман                                                           Г Новела

  1.                У яких змаганнях Славко навмисне програв Юлькові, щоб той став чемпіоном серед п’ятикласників?     

     А Фехтування                                                             Б Шашки    

     В Шахи                                                                        Г Амреслінг

5.      Кому Юлько Ващук уперше прочитав свої вірші?

      А Лілі                                                                         Б Славку

      В Стефку                                                                    Г Мамі                                    Д Батьку

6.        На якого птаха натрапили учні в парку під час прогулянки?

       А Ворону                                                             Б Сороку

       В Сойку                                                               Г Синичку                                     Д Лелеку

7.      Хто з героїв твору любив малювати коней?

      А Стефко Вус                                                               Б Юлько Ващук

      В Лілі Теслюк                                                               Г Славко Беркута

8.       Списав із чужої книги матеріал про Львів, не називаючи автора:

         А Батько Лілі                                                               Б Батько Славка

         В Батько Стефка                                                          Г Батько Юлька

         Д Тренер Славка                                                         Е учитель географії

9.     Укажіть сюжетний елемент твору за наведеною цитатою «Судили — вибачили — помилилися, не гнівайся – завтра скажуть задачу на дошці написати»:

                 А Кульмінація                                                       Б Зав’язка

                 В Розв’язка                                                            Г Експозиція

10.         Яка з сюжетних ліній повісті «Шпага Славка Беркути є зайвою?

А Життя  чотирьох підлітків                                         Б Дружба-протистояння Славка і Юлька.

В Любовний трикутник Юлько – Лілі – Славко          Г Патріотизм, героїзм, самовідданість

11. Яку мету поставив перед собою Славко Беркута?

А Поїхати на чемпіонат до Харкова                              Б Виграти бій у Юлька

В Увійти до збірної і не порушувати присяги              Г відвідати виставу в театрі за участі Лілі

12 У творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» порушено всі проблеми, окрім:

А Відповідальності людини за свій народ                    Б Дружби

В Призначення людини на землі                                    Г Формування характеру підлітків

Д Самореалізація дитини                                                Е Діалог поколінь, батьків і дітей

 

Відповіді: 1Г, 2В, 3Б,  4В, 5А, 6Б, 7Б, 8Г, 5Д, 9В, 10Г, 11В, 12А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на встановлення відповідності

 до повісті

Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»

  1.                Установи відповідність між цитатою та героєм із посиланням на розділ:

 

1.Як же встановити різницю                       А Лілі Теслюк «Театральна вистава»

 між добрим вихованням і

лицемірством?

 Коли тобі тільки десять років?

2. Максимальне навантаження —                Б Юлько Ващук «»Чотири портрети»

справа немаловажна.

Це вимір характеру і людських сил…

3. Уперше в житті  почувала

себе страшенно                                    В Батько Славка Беркути «Максимальне навантаження» ніяково від похвал...

4. Навіщо ти вчинив це побоїще?                  Г Андрій Степанович «Битися із беззбройним»

Та ще й заховався після всього.

5. Як у людини язик повернувся —                 Д Лілі Теслюк «Кінець щасливий, немов у казці»

 зробити щось паскудне і

 прикритись чужим іменем? Я б йому…

                                                                             Е Антон Дмитрович «Напередодні»

2.Установи відповідність між героєм та його вчинком:

1.Самотність, зарозумілість                                                       А Лілі Теслюк

2.Віра у свій талант                                                                    Б Стефко Вус

3.Відсутність повноцінного спілкування з батьками                 В Юлько Ващук

4. Протистояння брехні і правди                                               Г Славко Беркута

                                                                                                    Д Андрій Лопух

3.Установи відповідність між героєм та його вчинком:

1. Славко Беркута                                           А Не боїться пити вино на вулиці

2. Лілі Теслюк                                                  Б Страждає через недовіру однокласників

3. Стефко Вус                                                  В Вірить у безневинність Беркути

4. Юлько Ващук                                              Г У міліції називає чуже прізвище замість свого

                                                                          Д Рятує сороку з переламаним крилом

 

  Відповіді: 1 - 1Б, 2В, 3А, 4Г , 2 – 1В, 2А, 3Б, 4Г, 3 - 1Б, 2В, 3Д, 4Г

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Sheremeta Ivan
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дідик Марія Миколаївна
    Дякую. Цікавий та потрібний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня 2018
Переглядів
20758
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку