Урок "Контрольна робота №4. Світ української поезії. Із сучасної української поезії (твори поетів-сучасників). Національна драма (твори І. Карпенка-Карого).

Про матеріал

Контрольна робота з української літератури для учнів 8-го класу на тему: "Світ української поезії. Із сучасної української поезії (твори поетів-сучасників). Національна драма (твори І. Карпенка-Карого).". Містить розгорнуті відповіді на запитання.

Перегляд файлу

Урок 43. Контрольна робота №4 (літературний диктант). Світ української поезії. Із сучасної української поезії (твори поетів-сучасників). Національна драма (твори І. Карпенка-Карого).

Мета: перевірити рівень засвоєння знань, умінь і навичок з метою їх корекції; розвинути звити рівень засвоєння знань, умінь і навичок з метою їх корекції; розвинути зв’язне мовлення школярів; виховувати почуття відповідальності за доручену справу, інтерес до читання книжки.

Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь і навичок.

Засоби навчання: завдання для контрольної роботи (літературні диктанти).

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Повідомлення мети перевірки та способу її проведення.

ІІІ. Самостійне виконання учнями завдань.

ВАРІАНТ 1

Початковий та середній рівні

  1. Що таке вільний вірш? Назвіть приклади білих віршів із сучасної української поезії (кінця ХХ – початку ХХІ ст..).
  2. Прочитайте рядки: «Віє вітер вировий / Виє Ірод моровий..».  Який художній засіб наявний в уривку?
  3. З вивчених поетичних творів перу Василя Герасим’юка належать…
  4. Чому осінь у вірші І. Павлюка «Дівчинка» розчарована й не йде, а саме клигає?
  5. Яке справжнє ім’я та прізвище Івана Карпенка – Карого?
  6. Назвіть головних героїв трагікомедії «Сто тисяч» Івана Карпенка-Карого.

Достатній рівень

  1. Яким ви побачили ангела в поезії Г. Кирпи «Мій ангел такий маленький…»?
  2. Що таке драматичний твір? Назвіть його ознаки
  3. Чи рівними, на вашу думку, є куми Герасим та Савка? З чого це видно?

Високий рівень

  1. Моя оцінка Герасима Калитки (за комедією Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч») (7-8 речень).

ВАРІАНТ 2

Початковий та середній рівні

  1. Які художні образи є у вірші І. Павлюка «Дівчинка»?
  2. Що символізує янгол? Яким ви побачили янгола в баладі І. Малковича «Із янголом на плечі»?
  3. Що дає підстави назвати вірш «Жовтень, жовті жолуді…» музикальним і кольоровим?
  4. З вивчених поетичних творів перу Івана Малковича належать…
  5. Хто був засновником «театру корифеїв»?
  6. У чому виявилась скупість Герасима Калитки?

Достатній рівень

  1. Ви знаєте, що у ліричних творах сюжету немає. Чи можна сказати, що у вірші «Дівчинка» І. Павлюка вимальовується легкий сюжет або є натяк на сюжет? Аргументуйте свою думку.
  2. Що таке трагікомедія? Що в неї спільного та відмінного між комедією та трагедією?
  3. Які проблеми Іван Карпенко – Карий порушив у трагікомедії «Сто тисяч»?

Високий рівень

  1. Влада грошей над людиною за комедією Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» (7-8 речень).

IV. Підсумки.

Відповіді вчителя на запитання учнів.

V. Домашнє завдання.

  • Опрацювати біографію Михайла Коцюбинського
  • Читати повість «Дорогою ціною» М. Коцюбинського.

 

 

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
23729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку