Практичні завдання з української мови у післябукварний період 1 класу

Про матеріал
Даний матеріал містить письмові завдання для закріплення й удосконалення знань з української мови у післябукварний період 1 класу. Включає в себе основні питання, які вивчають в 1 класі і якими повинні оволодіти учні. Можна також використовувати на початку 2 класу як повторення вивченого.
Перегляд файлу

Практичні завдання для закріплення навичок письма та списування у післябукварний період 1 класу

 

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

А  л  М  т  К  в  Г  ф  Ч  з

  1. Випиши букви, які позначають голосні звуки:

Р Ш Е К И З А В Л Д О Б М У Ц І С

  1. Спиши слова, підкресли букви, які позначають голосні звуки:

Мак, син, ліс, коза, пень, вовк, щука.

 

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

Б  и  П  г  О  ь  К  а  У  ц  Д

  1. Випиши слова, які позначають приголосні звуки:

Б О Ш П А Й С Е Я Ш К Ю С

  1. Спиши слова, підкресли букви, які позначають приголосні звуки:

Кіт, молоко, бджола, гриб, дощ, пес, ніс.

 

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

П  л  З  о  К  ц  У  т  Щ  а  Я  у

  1. Випиши слова, у яких звуків більше, ніж літер:

Гриби, щука, кіт, єнот, пес, їжак, Марія, дощ.

  1. Спиши речення:

На городі росте капуста. Вона велика і соковита. Бабуся зробила смачний салат. Вітаміни корисні !

 

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

Р  о  Д  т  М  н  С  а  У  ц  Й  я

  1. Випиши слова, у яких звуків менше, ніж літер:

Ягода, сир, джміль, кінь, дзвін, дуб, льон.

  1. Спиши речення. Виконай звуковий аналіз підкресленого слова:

Скоро літо. На полі цвітуть маки і ромашки. Тепле сонце гріє всіх навколо. Чудова пора !

Цвітуть – [                ]…. скл., …. б., ….. зв.

 

 

 

  1. Напиши великі і малі букви каліграфічно:

О  ш  М  е  А  р  Г  і  Ч  к  Й  ь

  1. Випиши кожну другу літеру, прочитай слово, яке утворилося. Поділи утворене слово на склади:

Капвнтцоемяойбзіглуь

  1. Спиши речення, вставляючи пропущені букви:

       У лісі ж…ве їж…к. Він полює на м…шей. Восени їжач…к збирає гр..би, сухе л…стя.

 

  1. Напиши каліграфічно букви і склади, зверни увагу на з’єднання літер:

П р Г к Ц ґ сл вк цу йо ще ям

  1. Спиши слова, поділяючи на склади для переносу:

Вітер, цуценя, якір, донька, дід, книжка, пень, слива, волосся.

  1. Знайди протилежні за змістом слова і запиши їх парами:

білий - …………..                       зима - ………..

говорить - ………..                    теплий - …………….

день - …………….                      веселий - ………………

 

 

  1. Напиши каліграфічно з’єднання літер:

Сл  пр  еге  вк  оба  чва  зу  ям  іль

  1. Спиши слова, познач наголос:

Слива, півень, кропива, олень, абетка, йогурт.

  1. Прочитай деформовані речення. Спиши, поставивши слова правильно.

По, діти, гриби, в, пішли, ліс. Білих, вони, грибів, набрали, багато. Гарно, тут, дуже , було! Співали, радісно, і, птахи, весело.

 

 

  1. Напиши каліграфічно букви і склади, зверни увагу на з’єднання літер:

Т  и  Ш  р  В  у  сл  чк  ой  хв  дж  ац

  1. Випиши кожну третю букву, виконай звуковий аналіз утвореного слова:

укпцнічаддзрьсуютчекнівихщкєжи

Підручники – [                 ] ….скл, ….б, …..зв.

  1. Спиши словосполучення, доповни відповідним кольором:

Сніг (який?) ….., жабка (яка?) ….., сонце (яке?) …..,  мак (який?)……, небо (яке?) ……, ґрунт (який?)…… .

 

 

  1. Напиши каліграфічно букви і слова, зверни увагу на з’єднання літер:

Л  д  Б  ю  Ж  к  В  ніс  пень  кіт  цап  йод

  1. Випиши слова з м’якими приголосними звуками:

Риба, кінь, дім, качка, дятел, льотчик, чай, відро, вовк, зошит.

  1. Спиши речення, обираючи з довідки пропущені слова:

    Улітку Мишко відпочивав у ….  . Там живе його …… . Хлопчик щодня купався у ….. . Також він допомагав бабці годувати …… і …… .

Довідка: курей, селі, гусей, бабуся, річці.

 

 

  1. 1. Напиши каліграфічно букви і слова:

Д  ж  з  дж  дз   дзь джміль дзвін ґедзь бджола

  1. Випиши слова, які відповідають на питання (ХТО ?). Познач наголос у словах:

Сова, екран, зуб, цуценя, місто, дідусь, клен, зозуля, осінь, сестра, курка, яблуко, щука, жабеня.

  1. Спиши речення, добираючи назви відповідних дій (що робить ?):

Песик гавкає, кошеня ………, півень ……, корова ………, коза …….., зозуля …….., мишеня ……., дятел …… .

 

  1. Напиши каліграфічно букви і слова, зверни увагу на з’єднання літер:

Єє  єє  єв  Єв  єн  сє   нє  Єва  єнот  Євген  синє літнє

  1.  Запиши каліграфічно речення. Підкресли слова, які відповідають на питання ХТО?

Євгенія малює літні квіти. Єва співає пісню про єнота.

  1. Заміни виділену букву так, щоб утворилось нове слово:

Лис – ліс , мак – (р)ак, сом – со(н), дуб – (ч)уб, клас – к(в)ас,  ніч – (п)іч, коза – ко(с)а, зуби – (д)уби, пісок – (л)ісок, місто – (т)істо,  чайка – (м)айка.

 

  1. Напиши каліграфічно букви і слова, зверни увагу на з’єднання літер:

Ґг  ґҐ  ґа  ґр  ґе  ґава  ґуля  аґрус  ґазда  ґердан

  1. Випиши з речення слова, які відповідають на питання ЩО ?

У садку росте аґрус. Ґава сіла на паркан. Галинка купила ґердан. А у Гната нові ґринджоли.

  1. Назви предмети одним словом:

Шафа, стіл, диван – меблі.

Яблуко, груша, слива - ….

Чашка, тарілка, миска - ….

Сорочка, штани, спідниця - ….

М’яч, лялька, кубики - ….

 

 

 

  1. Напиши каліграфічно букви і слова, зверни увагу на з’єднання літер:

Шш  Щщ  шщ  ша щу шп ущ  шуба щука шпак кущ

  1. Виправ і запиши деформовані речення. Звуко-буквений аналіз виділених слів:

 сів  кущ Щиглик на шипшини.  одягнув й шапку, шарф Сашко шубу. городі полив на щавель Дощик . ставку  і лящ живуть у Щука.

  1. Запиши слова, протилежні за змістом:

Великий – маленький , широкий - ….. , чорний - …. .,  високий - ….  , чистий - ….. , добрий - ….. , новий - …. , товстий - ….. .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
11584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку